Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 22953
Sitat av penduftw Vis innlegg
nei bubben. det er ikke løgn. ehm, så klart kan man fungere som normalt hvis man røyker jevnlig( i dette tilfelle ha like stor fremgang, ikke bli redusert på trening), men som sagt så mister man noe av motivasjonen og det kan derfor bli vanskelig å "gidde" ting som man normalt sett ville ha giddi. Det er jo ikke hver gang man orker å gå på trening, men man gjør det likevel. Om man da appåtil er en jevnlig røyker, så kan det være litt ekstra vanskelig å ta seg selv i nakken å gidde.
Vis hele sitatet...
Det første var et Bill Hicks sitat, og som all god humor har det en kjerne av sannhet.
Avsnittet etterpå beskriver min egen erfaring, som er et visst tap av initiativ, særlig ved bruk av hasj. Ved overforbruk et selvsagt effektene forsterket.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hasj er jo veldig vanndrivende da.. vet ikke hva det har og si når det er vanlig trening, men om du bruker bol skal det visst ikke være helt bra.
Kilde på at cannabis er vanndrivende?
Har ingen har bare hørt det av veldig mange.. er dette bare en myte?
Nei, cannabis har visst en mild vanndrivende effekt, men regnes ikke blant de vanndrivende midlene på dopinglistene osv. Det er ikke derfor cannabis står på dopinglisten, og det er vel nevnt tidligere at bolere dropper cannabis fordi det fucker med blodtrykket, ikke pga dens vanndrivende egenskaper.
Vanndrivende er en positiv egenskap, sett fra en boby builders ståsted, da dette får en til å se mer "ripped"
ut. Imidlertid er ikke cannabis så vanndrivende at jeg kan se for meg at det blir brukt som diuretika, da det
finnes langt mer effektive midler for dette, både i planteriket og kjemisk fremstilte stoffer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av StaiN Vis innlegg
Btw ingen oppfordring til bruk av ulovlige substanser kjøp heller øl det er mindre skadelig og skader ingen andre.
Vis hele sitatet...
Du vet tydeligvis ingenting om trening, eller rusmiddler..
Alkoholmissbruk har oppløst svært mange flere familier enn hasj"miss"bruk noengang har gjort.

Dessuten er alkohol det definitivt værste du kan få i deg etter trening, eller før trening. For det var nettop dèt denne tråden handlet om, røyking etter fysisk trening. Alkohol ødelegger restutisjonen, samt som det hindrer deg å ta opp all næringen som kroppen må ha etter trening. For ikke å snakke om hva alkohol gjør med testosteronen din. Les litt rundt, så kan du prøve å anbefale øl etter trening
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Føler for å komme med noen journaler jeg skimmer igjennom mens jeg kjeder meg på jobb nå:

Alkohol indusert minsking av muskelbyggende proteiner: http://www.pubmedcentral.nih.gov/art...tool=pmcentrez

About.com artikkel om alkoholisme og næringsopptak: http://alcoholism.about.com/cs/alerts/l/blnaa22.htm

Om cannabis påvirker blodsukkeret, er en helt annen sak. Det hevdes at de ikke har funnet noe bevis for at det påvirker blodsukkeret i det hele tatt, ihvertfall ikke på samme måtene alkohol, kaffe og tobakk gjør.
hasj er muskelavslappende så hasj/cannabis etter trening hjeper musklene og avslappe og det gjør at de gjenoppbygges fortere etter en trenings økt "har lest dette et sted og en kompis av meg har sakt det så jeg tror det stemmer"
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Du vet tydeligvis ingenting om trening, eller rusmiddler..
Alkoholmissbruk har oppløst svært mange flere familier enn hasj"miss"bruk noengang har gjort.

Dessuten er alkohol det definitivt værste du kan få i deg etter trening, eller før trening. For det var nettop dèt denne tråden handlet om, røyking etter fysisk trening. Alkohol ødelegger restutisjonen, samt som det hindrer deg å ta opp all næringen som kroppen må ha etter trening. For ikke å snakke om hva alkohol gjør med testosteronen din. Les litt rundt, så kan du prøve å anbefale øl etter trening
Vis hele sitatet...
Hørt om ironi? dessuten Arnold blazed it etter trening 'nuff said.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Jozeph Vis innlegg
Kanskje en av grunnene til at vi har GHB ? Bodybuildere som vil "slappe" av etter en økt.. Dog liker jeg ikke ghb selv.. koma stoff... og boler heller ikke..
Vis hele sitatet...
Ikke helt, men ikke langt i fra.

GHB gir en dypere søvn, samt at det stimulerer hypofysen til å frigjøre mer veksthormoner. Derfor brukes det i forbindelse med fks bodybuilding.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
selv trener jeg veldig aktivt og har planer om å stille om 1 års tid, røyket en god del før å merket at det går utover treningen, blir mer slappe og mindre intesive økter, med for mye hasj ødelegger også noe av testosteron produksjonen din, noe som er viktig og ha når du trener. men det spørs jo helt hva du vil oppnå med treningen din da, har du planer om å nå lang ville jeg heller bare holdt meg til litt helgekos