Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7041
Sitat av nemesis86
jeg tar rusmidler fordi jeg føler at jeg må ha no i kroppen,derfor tar jeg det
Vis hele sitatet...
Narkisfakter. Viss du føler at du må ha noe i kroppen vil ikke den følesen forsvinne med tiden.
Nei, du ender opp som irriterende smekkis som spørr etter en tier til bussen/kaffe.
Du er søppel, og viss du ikke endrer holdning drastisk vil du bli forbli søppel.
Rusmidler kan bli brukt til så mangt. Selv bruker jeg ofte rusmidler for å få ro. Kan nevne sigaretter, som jeg er sterkt avhengig av. Drikker også te for å roe meg, kan også påpeke at jeg gjennomtidene har brukt diverse substanser som er ulovlige til å roe meg, som benzoer, hasj til og med har det blitt også brukt alkohol(selv om dette, til dags dato, er lovlig) ved ett par anledning for dette formålet.
InTrance: Det er kanskje det dummeste jeg har hørt på lenge. Du er søppel. Du kan ikke bedømme om en person er søppel bare ved og lese en fattig settning. Tusen takk InTrance, du har klart og gitt meg en 5min irritasjons momment kl 03:57. GRATULERER!
Luric: Når du tar stoff for at du trenger det så er du kjørt hvis du ikke fikser deg hjelp (Merk: Ikke alle men de fleste). Det er jo bare ett tegn på at du er avhengig..
Sitat av Cybergasm
Luric: Når du tar stoff for at du trenger det så er du kjørt hvis du ikke fikser deg hjelp (Merk: Ikke alle men de fleste). Det er jo bare ett tegn på at du er avhengig..
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke han mener ett bestemt stoff han nemesis..
Mange liker ikke hvordan dem er nyktre og føler at hjernen må vris på en eller annen måte hvertall litt for å kunne ha det behagelig. Men man trenger ikke være kjørt eller søppeol av den grunn, det er faktisk ofte ett tegn på ADD og nerver..

Ok visste ikke om det forumet jeg luric, fjernet teksten nå som du ser..
Sist endret av Juno; 14. november 2005 kl. 12:23.
Sitat av Cybergasm
Luric: Når du tar stoff for at du trenger det så er du kjørt hvis du ikke fikser deg hjelp (Merk: Ikke alle men de fleste). Det er jo bare ett tegn på at du er avhengig..
Vis hele sitatet...
Greit nok det, men begrepet "DU ER SØPPEL!" likte ikke jeg helt. Jeg hadde blit forbanna om noen hadde kalt meg søppel bare fordi jeg f.eks var litt ut på kjøre.

Edit: Juno, ta det i hjelp. Ikke i denne posten. Høyst upassende.
Sist endret av Luric; 14. november 2005 kl. 12:22.
Jeg må si meg enig i InTrance, hvis du føler konstant at du må ha noe i deg som stimulerer kroppen og hjernen er du på kjøret og hvis du ikke roer deg ned, vil du ende opp som søppel-narkis på evig jag etter rus.
Selvfølgelig er det kanskje litt bastant sagt, men allikevel, bevis at vi tar feil.
Veien fra å være "litt ut på kjøre" som Luric sier til "på kjøret" er nok kortere enn Luric vet, og en annen ting, det kan gå LANG tid fra du er på kjøret til du forstår at du er på kjøret.
Sitat av L0rdMeL
Jeg må si meg enig i InTrance, hvis du føler konstant at du må ha noe i deg som stimulerer kroppen og hjernen er du på kjøret og hvis du ikke roer deg ned, vil du ende opp som søppel-narkis på evig jag etter rus.
Selvfølgelig er det kanskje litt bastant sagt, men allikevel, bevis at vi tar feil.
Veien fra å være "litt ut på kjøre" som Luric sier til "på kjøret" er nok kortere enn Luric vet, og en annen ting, det kan gå LANG tid fra du er på kjøret til du forstår at du er på kjøret.
Vis hele sitatet...
Veien kan også være mye kortere og også borte..
Trenger ikke bevise at dere tar feil fordi jeg regner med dere ikke mener at det ER sånn, men at det KAN være sånn, og der er jeg enig; MÅ man ha noe er sjansen stor for å kunne bli hekta..
MEN man kan godt leve ett fullt normalt og verdifult liv selvom man må bruke ting for å kunne nyte livet.
Det er bl.a noe som heter nerver folkens.
I Danmark er det tilogmed en sykdom jeg har glemt navnet på men som går ut på at man må ha "noe" for å føle seg bra, og det er en stor forskjell på det og narkomani. Selv om det såklart har mange like symptomer, så har narkomani fler og mer alvorlige symptomer..
Sist endret av Juno; 14. november 2005 kl. 13:07.
Men begrepet Søppel-narkis er et støttende ord som beskriver hele personene. Kanskje denne personen (som jeg ikke kjenner) er et vidunderlig menneske men har en lidenskap for narkotikum. LordMel hadde du likt om noen helt fremede hadde kalt deg en Søppel-narkis (la oss si du røyker hasj). Jeg hadde iværtfall blitt kjempe krenka.
Luric: Nei, men det gjorde jeg ikke heller.
Jeg sammenlignet innlegget hans med mesteparten av det andre han har bidratt med her.
f.esk dopinfo siden hans, eller posten som kom rett etter denne igår, dvs tråden. Hvor han lurte på om det gikk ann å ruse seg på plumbo, han vurderte også å sniffe lightergass. Da følte jeg at "søppel" var en meget vag betegnelse.
Selvfølgelig liker ingen å bli kalt søppel, hadde ikke forventet meg et blidt svar.
Men det var for å poengtere noe, kanskje litt krasst, men likevel. Etter siste tråden så var det på sin plass.
Juno: Du skal ikke se bort ifra at den "sykdommen" du snakker om i Danmark har noe med alkoholkonsum å gjøre Men selvfølgelig MÅ det aldri være sånn. må blir feil ord der ja.

Luric: Nå loker enten jeg eller du her, fordi; La oss si den "lidenskapen for narkotikumet" overskygger alt annet i livet, hva er den personen da? Altså, at hver gang denne personen skal gjøre et valg i livet, velger han det som gir han narkotikumet, eller gjør livet lettere for å nyte narkotikumet..
På spørsmålet ditt, hvis jeg visste personen ikke hadde grunnlag for noe slikt ville jeg egentlig ikke brydd meg.
Ja den sykdomsbetegnelsen har sannsynligvis dukket fram med god hjelp av alkohol, men den gjelder alle stoffer visstnok. Det hadde en forkortelse, noen som vet hva jeg snakker om?