Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 4627
Dette er faktisk ikke en sang, men bare et lydklipp de har laget! (har jeg hørt da)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Marre92's Avatar
Trådstarter
95 8
Takker for alle tipsa!
Det ble en utrolig bra disco fikk mye skryt, lærerne hadde aldri sett at så mange av elevene dansa så mye før^^

For de som vil vite, jeg hadde to mackier på 500watt og en aktiv bass på 900watt. dette ga tydeligvis mer enn nok lyd siden jeg plutslig oppdaget at ingen av elevene var nærmere meg og høytallerne enn 4m x)
Bra så hva ble take off sangene da?:P
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Tenkte mer på Grease eller Abba. Abba har jo vært i vinden i det siste...
Vis hele sitatet...
tviler på det er mange unge som liker dei :P
gjekk nettopp ut av 10 ende :P
Hater dei gruppene der :P
HøyRisiko Psykopat
kanskje litt fra dj cammy
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
kanskje litt fra dj cammy
Vis hele sitatet...

Sitat av Marre92 Vis innlegg
Takker for alle tipsa!
Det ble en utrolig bra disco fikk mye skryt, lærerne hadde aldri sett at så mange av elevene dansa så mye før^^

For de som vil vite, jeg hadde to mackier på 500watt og en aktiv bass på 900watt. dette ga tydeligvis mer enn nok lyd siden jeg plutslig oppdaget at ingen av elevene var nærmere meg og høytallerne enn 4m x)
Vis hele sitatet...
party is over

seriøst, man kan ikke danse til fjortis-speedcore-trance med vokal skrudd opp 4 oktaver
muligens jumpstyle, eller shuffling, men tviler på det er SÅ mange 10'ende klassinger som kan det
HøyRisiko Psykopat
denne er bra viss du har bra med bass
har selv 4 subwoferer på 2x 1200 watt + 4 diskanter :P
http://www.youtube.com/watch?v=a3HZHK-oOQ8
Digital nomade
trippy's Avatar
Dansa som bare faen jeg VivaLatrina ^^
Fant denne på tuben, mulig den kunne ha hjulpet/ Kan hjelpe andre som leser tråden.. Mye electro her hvertfall.

http://www.youtube.com/user/oiskela
▼ ... noen uker senere ... ▼
man må jo også ha med:

scooter-always hardcore

byz-karatefylla

lulz...