Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 5403
nå ut av bøå himmel kom jeg på et spill jeg spillt som sneip sammen med en kompis men jeg husker faen ikke hva spille heter, men kan prøve å forklare det så kan noen andre komme med navnet for jeg husker faktisk ikke det.

Ok ok, spille var et eller annet med et hånted hus og om jeg ikke er helt på tur. Ikke at jeg husker no særlig shit men du møtte en mann, men han dør, trur jæ. også det jeg husker best var når du lå i ei seng så tok masse armer og grabba deg og holdt deg fast men på en mirkauløs måte kom deg løs. Slutter med noe orgel og no hemlige rom. ja å forresten det var i en landsby
Noen som har nenvnt Manhunt 1 og 2 ? de er skumle Xd
Jeg anbefaler på mitt sterkeste Call of Duty : World at war .
Det er kanskje ikke et skummelt spill, men ekstra "scenen" som kommer etter du har gjennomført det er til å pisse i buksa av. Såkalt "Nazi zombie mode" går ut på at du vokter ett hus hvor vinduene kun er spikret sammen av plank, og galne nazi zombies prøver febrilsk å komme inn for å ta deg. De knuser opp plankene i vinduet og kommer haltende mot deg for å ta et jafs av deg. Det går derretter ut på å klare så mange rounds som mulig med zombier. Mellom rounds'a har du kort tid til å evt spikre igjen vinduer, fikse deg nytt våpen eller mer ammo. Alt etter din prioritet og ønske ! Dette er noe du også kan spille online. Anbefaler på det sterkeste å prøve ut dette for dere som ikke har spilt det. Det er ikke noe stress å gjennomføre spillet heller, mer kos! Selve spillet går ut på at du skal kjempe mot tyskerne under andre verdenskrig. Alle våpenene er våpener som ble brukt under 2. verdenskrig.

link: http://www.youtube.com/watch?v=T2uKeYoJWhA