Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  95 5252
Bob Sacamano
John B's Avatar
Sitat av NinjaSverre
John Dorian says (17:53):
300.DVDSCR.XviD-NEPTUNE was pred 3h 19m 38s ago in XVID [21.March 2007] (Nuked: mislabeled.tc)
Vis hele sitatet...
Det var i grunn forventet. Hvordan er det forresten av en gruppe som de å merke den feil, eller er det siteops som har gjort en dårlig jobb?

Edit: Post 800 ;F !
de tror enten at kilden er dvdscr eller de prøver å "lure" oss til å tro at de var flink å fikk tak i en dvdscr.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av NinjaSverre
John Dorian says (17:53):
300.DVDSCR.XviD-NEPTUNE was pred 3h 19m 38s ago in XVID [21.March 2007] (Nuked: mislabeled.tc)
Vis hele sitatet...
Det er nok 99% sikkert feil. Har selv sett sample og den ser unektelig ut som en dvdscreener.
Den har også blitt unnuket på flere steder de siste timene, så jeg tror neppe den er mislabeled TC.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av John B
Det var i grunn forventet. Hvordan er det forresten av en gruppe som de å merke den feil, eller er det siteops som har gjort en dårlig jobb?

Edit: Post 800 ;F !
Vis hele sitatet...
Det var nok gruppen som merket den feil med vilje. De trodde sikkert den var god nok til å gå som en dvd-screener. Det er min mening, men det diskuteres her. Holder på å laste den ned selv for å se.

Edit: Den ble nuket ja, men ble unnuket rett etterpå pga kvaliteten. Det er skjeldent, men det skjer at man fjerner nuken hvis kvaliteten er god nok til tross for mislabel.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Proxick
Edit: Den ble nuket ja, men ble unnuket rett etterpå pga kvaliteten. Det er skjeldent, men det skjer at man fjerner nuken hvis kvaliteten er god nok til tross for mislabel.
Vis hele sitatet...
dvdscreener er ikke en type kvalitet, det er en kilde. Når den blir unnuket er det fordi man da tror at den nok stammer fra en dvdscreener likevel.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Dvd-screener er seff en kilde ja, men er generelt av mye høyere kvalitet enn TC. Men denne TCen var så bra at den nesten var like god som en dvd-screener (sa de), og at det ikke var noe behov for å nuke den. Har dessverre ikke sett releasen selv, så jeg vet ikke om det faktisk er en dvd-screener eller hva.
Vet ingenting
Trådstarter
En slik film skal sees på kino. Jeg _hater_ å se cam vs TC o.l
Skal se den imorgen! :-)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Proxick
Dvd-screener er seff en kilde ja, men er generelt av mye høyere kvalitet enn TC. Men denne TCen var så bra at den nesten var like god som en dvd-screener (sa de), og at det ikke var noe behov for å nuke den. Har dessverre ikke sett releasen selv, så jeg vet ikke om det faktisk er en dvd-screener eller hva.
Vis hele sitatet...
Som sagt tidligere i tråden, jeg kan mer eller mindre avkrefte at dette er en TC. Har sjekket kvaliteten på utdrag fra hele filmen nå å den ser unektelig ut som en helt vanlig dvdscreener. Jeg sammenlignet den også med dvdscreeneren som kom av Blood diamond like etter nyttår(?) og den var definitivt bedre kvalitet enn den.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Bekrefter det tnt sier. Har selv sett NEPTUNE-releasen, og det er en dvdscreener. Punktum finale. Fantastisk film forresten, selv om den innimellom ble litt..... repeterende
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av tnt
Som sagt tidligere i tråden, jeg kan mer eller mindre avkrefte at dette er en TC. Har sjekket kvaliteten på utdrag fra hele filmen nå å den ser unektelig ut som en helt vanlig dvdscreener. Jeg sammenlignet den også med dvdscreeneren som kom av Blood diamond like etter nyttår(?) og den var definitivt bedre kvalitet enn den.
Vis hele sitatet...
TC er veldig varierende i kvalitet. Noen kan være helt ræva mens noen kan være tilnærmet dvd-screener. Det er iallfall flott om de har fått tak i en dvd-screener allerede nå. At de fikk tak i det så tidlig er en av grunnene til at jeg stusset på releasen.
Har akkurat sett filmen. Vil anbefale alle å vente og se den på kino, for den er absolutt en film som BURDE sees på kino! men dvdscr releasen er knallbra, ingen tvil om det heller.
Premiere om 24 timer og 44 minutter.
Blir fantastisk. Har ikke kommet meg etter Sin City ennå.

*Hurra*
Kommer nettopp hjem fra kinoen, jeg syns den var relativt bra. Noe som kunne vært bedre, enkelte scener ble bare litt ekstremt cheesy, og jeg hører på cheesy power metal i tillegg (!)

Og hva var greia med at Xerxes ligna på den flammespyttende duden i Street Fighter? Var jo en rein kopi! I tillegg så han ut som en transvestitt. Thumbs down for Xerxes

7-8 / 10
Filmen var pompøs og mektig på alle de rette måtene.
Action, dialog, framdrift, story: oppimot perfeksjon.

Musikk, lydeffekter: tidvis litt smakløst, men aldri for smakløst.

Jeg digget filmen. Frank Miller har satt sitt tydelige preg og gjort den til en gjonnomført kunstnerisk actionopplevelse av de sjeldne. Anbefales!
Vet ingenting
Trådstarter
Filmen gikk over alle mine forventninger. Fyfaen effektene og slagene var syke Eneste jeg ikke likte var musikken i en av slag-scenene der spartanerne angrep. Musikken var rock eller noe sånt, og det falt ikke helt i smak. Ellers supert Terningkast 5
Noen som vet en plass der man kan laste den ned med norsk tekst?
Herregud for en film Det er blandt mine topp 10 nå!

Madness? THIS IS SPARTA!!!
Så den i dag, den var FET!
300 var fantastisk bra. Og "metal" musikken under visse scener var bare sweet, skjønner ikke hvorfor folk klager
DETTE INNLEGGET HAR NOEN SMÅ SPOILERE, I DEN GRAD DET ER MULIG Å SPOILE EN FILM SOM HANDLER OM DREPING

Dette er definitivt en film for dataspillgenerasjonen. Plottet er nært ikke-eksisterende, scenene som ikke involverer muskuløse menn som lemlester andre menn kan umulig tas seriøst og jeg fikk først og fremst inntrykket av at jeg så på noen spille et dataspill leeeenge inn i fremtiden hvor grafikken var på topp. Fiendene kom i bølger, først vanlig infanteri, så kavaleri, så neshorn, så immortals osv. Og det var konge å se på - filmen er fantastisk gjennomført stilistisk og volden er elegant og vil nok få blodet til å pumpe hos det meste som har testikler.

Allikevel, nesten to timer var kanskje litt i overkant. Dessverre er jeg redd dette blir en film man blir fort lei fordi den får enorm status hos unge menn selv om den ikke har noe substans. Hvis mange synes at 300 er den beste filmen de har sett så må jeg nok si at det føles veldig feil, men smak og behag. Som sagt var harry-faktoren høy noen steder (SPARTAAANS WHAT IS YOUR PROFESSION? RA RA RA), alle gode oneliners hadde jeg allerede hørt i traileren, filmen glorifiserer fascisme og mens det neppe var intensjonen, så står den i fare for å feste seg som en historisk film hos de som ser den. Auda.
ser ut som det blir å gå på kino eller laste den ned :P
Xerxes ødela litt av filmen for meg, oppførselen hans var bare helt ubeskrivelig rar og.. ja. Tjohei.
Men ellers, godfilm
Var og så den på kino i går, og uten å ha sett de releasene som diskuteres her, så regner jeg med at det som er greia, er at hele filmen er filma i en ganske spesiell stil/kvalitet, som gjør hele greia mer "kornete" enn vi er vant til. Fargene er også ganske rare, minner litt om gamle filmer, og gir en utrolig stilig effekt. Tilsammen skal jeg vedde mye på at det er den kornete kvaliteten og de rare fargene som har gjort at folk har trodd det var cam.

Forøvrig må jeg bare si at det er en utrolig fet film, men man må selvsagt ta den for det den er. Er utrolig stilig å se på, til tider får man følelsen av at det er tegneserien som har kommet til live. Elsker stiliserte filmer som dette her

Liker du eyecandy og action: se den!
Liker du IKKE de over, men heller dype meninger osv, så er det ikke noe for deg.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Filmen var fet nok den, men er det bare jeg som synes den var litt gay? :P
Tenker da på de 300 gutta som hadde sixpack og spradet rundt i små trange truser, samt Xerxen som var ubergay.
Nettopp kommet hjem fra kinoen, og må si de 95 kronene som det kostet for å få plassert rumpa i en kinostol var verdt det.

Polar-: Nå som du sier det, joda, den var vel kanskje litt gay. Men under filmen tror jeg jeg var litt for fokusert til å i det hele tatt tenke gay.
Sitat av Polar-
Filmen var fet nok den, men er det bare jeg som synes den var litt gay? :P
Tenker da på de 300 gutta som hadde sixpack og spradet rundt i små trange truser, samt Xerxen som var ubergay.
Vis hele sitatet...
Du la merke til øyebryna også?

Se her forresten: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:S...sim_illust.png

Egentlig har Dhalsim mer juggel på seg i spillene, og er prikk lik Xerxes!
Nettop sett den nå, ganske fet, men må si jeg har sett bedre... og som Polar- sier, den var litt gay :P
Men den var verdt pengene
filmen begynte litt kjedeligt... men ble ganske bra underveis
Hvis den var muligens litt gay var det kansje derfor jeg fikk bennern av de enorme slagene og den RÅ filmingen.Muligens det beste store slaget i en film noen gang.Vakkert rett og slett
Så den nettop i dag, veldig imponerende av historien og effektene de brukte. Synd vi ikke fikk se den siste kampen da Ble småligt skuffa der, men etter min mening så gir jeg den terningkast 5
The Spartans må være sponsa av proteinfabrikken eller no! Testo bomber hele gjengen. Sinnsykt rå film! Trenger sånne iblant...
Slagscenene er det beste jeg har sett. Måten de lekte med slowmotion osv var ekstremt tilfredstillende.

Jeg digga Leonidas. Synes han spilte utrolig godt. Synes alle i filmen spilte godt.

Filmen hadde ikke noen dyp mening og er heller ikke historisk korrekt, nei. Allikevel runker jeg til den. Fantastisk underholdning.
Helt forferdelig. Funker ikke for meg når alle soldatene har like glatt sixpack og går rundt og strammer. Likte spesielt scenen hvor soldatene går rundt i de søte antrekkene sine og stikker spyd i magen på falne soldater gjentatte ganger. Applaus for til tider fascinerende kampscener. Ellers søppel.
Så filmen idag, likte den sinnsykt godt!

Råe kampscener, som tidligere sagt så er handlingen tynn, men who gives a damn
Hvis 300 er gay så er de fleste andre filmer lesbiske. 300 halvnakne topptrente menn, veldig flott.
master namer
elodin's Avatar
Sitat av ludus78
Funker ikke for meg når alle soldatene har like glatt sixpack og går rundt og strammer.
Vis hele sitatet...
De strammer jo ikke .. de bare er sånn.
<3
For nerdene som vil prøve seg på "the Greek statue look".
http://joshsgarage.typepad.com/articles/2006/11/frank_miller_mo.html
Sitat av margido
Noen meninger, innspill?
Vis hele sitatet...
En film jeg neppe gidder å se. Avgjørelse basert på trailer, tema og sjanger.
Jeg så den på premiere i Trondheim, og den var akkurat som jeg ventet. Grei underholdning der og da, men i etterkant ser jeg at det er så mye teit med den at det blir liksom bare middelmådig. Alt det som ivioyner nevner - den er for lang til å ha (nesten) bare slossescener, de snappy onelinerne og den ellers elendige dialogen, det middelmådig til dårlige skuespillet og alt dette gjør at det blir for over-the-top og ja... Som stilistisk voldsorgie fungerer den jo flott, men den feiler stort sett på alle andre måter. Noen ganger er det greit når filmer er mer stil enn innhold, men her fungerer det ikke i det hele tatt siden den prøver å være smartere (evt mer innholdsrik) enn den er
Sitat av ninja5000
En film jeg neppe gidder å se. Avgjørelse basert på trailer, tema og sjanger.
Vis hele sitatet...
hmm, en film du absolutt bør se..

har aldri smilt så bredt gjennom en hel film før
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg syntes nesten man må vurdere 300 for hva den forsøker å være; og ikke sammenligne den med litt "større" filmer, som f.eks. American Beauty eller Pulp Fiction.

300 er først og fremst en underholdningsfilm, og har aldri vært tiltenkt som noe annet. Dersom du akkurat klapper igjen Den Nikomakiske Etikk eller Slik Talte Zarathustra - og så går på kino i påvente av å få en like dyp opplevelse, så vil nok 300 skuffe.

Men: Dersom du drar på filmen i påvente av å se en glad-voldelig action-splatter som holder deg limt til kinosetet, så vil du utvilsomt bli positivt overrasket - fordi den innfrir og overgår da alle dine forventninger. 300 er det ypperste innen grandios slatter-action, og på alle TILTENKTE måter en nydelig film. Kan'ke sammenligne "Staten" av Platon med "Mormor og de 8 ungene"; man må vurdere de på ulike premisser, og i sin sjanger syntes jeg 300 er form-fullendt perfekt :-)
Helt rå film, tidenes slagscene etter min mening. Eneste jeg manglet var litt mer musikk, savna mer musikk igjennom slagscenene for å gjøre det enda mer stemningsfult.
Jeg for min del syntes filmen var HELT rå.. Sinnsyke kamp-scener og en bra historie. Dette kunne bare blitt gull i hendene på Frank Miller. Rett inn på topp 10 lista mi iallefall!
Gikk på kino uten forventninger. Til å begynne med prøvde jeg å ta filmen som en vakker voldsorgie, men den forferdelige fortellerstemmen som lirte av seg amerikansk propaganda på det mest klisjemessige viset noensinne ødela alt. (Noen som merket at fortelleren hadde helt lik stemme som Homer Simpson? )

Hvorfor har det seg slik at i alle slike filmer der det er noen tøffe, staute menn som skal ut å forsvare alt det vakre landet deres er bygget på, fred - frihet og demokrati, blir nettopp disse tingene fremstilt som latterlige og svake. Demokratiet i denne filmen ble jo fremstilt som noe svakt, pompøst og unyttig. Helst burde alle høre på kongen og gjøre som han. Lenge leve diktaturet!
Jeg så 300, og kom ut av kinoen med en følelse jeg ikke har kjent siden jeg så The Matrix... Ikke misforstå meg; The Matrix hadde en utrolig mye mer interessant historiedel, men action-scenene i både The Matrix og 300 er HELT sinnsykt!
Den var bra den! lasta den ned for et parr dager siden..