Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 5018
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hmm... Jeg har veldig lyst til å gå for en mellomting å utelukkende skaffe kaliumnitrat... Jeg tar en pause uansett..
Jeg må desverre beklage å si at jeg akter å fortsette å være aktiv her på forumet og kinda ha det som hobby på et teoretisk nivå...

Edit: Dette er noe jeg aldri helt har fått med meg. Driver du med pyro, Up? Du er jo tydelig hobbyprofesjonell, men du snakker aldri om ting du har laget og sånn...
Vis hele sitatet...
tror jeg han har, har sagt til mig han har været meget facineret eller hvad han nu sagde af perklorat flash.. ^^
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Er leeenge siden jeg har vært borti perk flash, og jeg har aldri sagt at jeg er meget fasinert av det heller.
Kan si jeg er aktiv på forumet her å har det som hobby på et teoretisk nivå.
Sist endret av Up; 14. april 2010 kl. 00:00.
nej nej men mente der med at du var borti perklorat flash eller hvad du nu mener :P
er sikker på du nu laver noget alligevel ^^

Sitat av Ffojt Vis innlegg
Når politiet kommer og tar alle tinga dine og foreldra dine bare synes det er bra du ikke kan holde på med pyro mer...
Vis hele sitatet...
S: er det sket? tror ikke jeg ville være i stand til at skrive om sådan en oplevelse hvis det skete for mig ^^