Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 6321
screaming orgasm:
1 del kahula
2 deler vodka
3 deler baylis

og husk crushed ice dette er en konge drikk som smaker nesten bare milkshake
▼ ... over en uke senere ... ▼
du stikker ned på di lokal Coop og kjøper en SVÆR vannmelon evntuelt flere små

lager et hull på størrelse med en flaske tut i melonen putter i en trakt og heller ned på sprit etter ønsket styrke husk det er masse vann i en vannmelon

kork i gjenn melonen og lagre den kalt i 1 dag .. kutt opp og server
▼ ... over et år senere ... ▼
gå på google å søk etter sex on the beach
Sitat av Don Veto
offtopic: Har hørt at spritgelé er farlig, pga at spriten er i fast form eller noe..er det sant?:P
Vis hele sitatet...
Nei. Geléen er hard. Fjortissteorier.
Verdens beste drinker:

Lynchburg Lemonade
2 cl. Jack Daniel’s Tennesse Whiskey
2 cl. Sour Mix
2 cl. Triple Sec eller Cointreau
Hiv dette i en shaker fyllt 2/3 med is. Rist til det er dugg utenpå shakeren (drinker shakes ikke bare for å blandes, men også for å kjøle ned spriten, som sjelden står kaldt i barer). Hell så over i glass fullt av is, topp med 7up/Sprite.
Serveres med en kvart lime-båt og sugerør.


Sidney Iced Tea
1 cl. av hver: Gin, Vodka, Lys Rom, Tequila, Triple Sec/Cointreau og Peach Tree
4-6 cl. Sour Mix
Top med Sprite (30% av glasset).
Samme framgangsmåte som over. Serveres med en sitronskive og sugerør.


Daiqurazz
4 cl. Bacardi Razz
Saften fra en halv sitron
1-2 cl. Sukkerlake
Mixes i glasset med is.

Melon Ball
2 cl. Vodka
2 cl. Midori
Toppes med appelsinjuice, og serveres med en rørepinne.

Flere oppskrifter på www.drinksmixer.com
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som har ei nesten nøyaktig oppskrift på sprit-melon?
En drink som jeg digger er mojito:

Ingredients

3 fresh mint sprigs
2 tsp sugar
3 tbsp fresh lemon juice
1 1/2 oz light rum
club soda

Directions:
In a tall thin glass, crush part of the mint with a fork to coat the inside. Add the sugar and lemon juice and stir thoroughly. Top with ice. Add rum and mix. Top off with *chilled* club soda (or seltzer). Add a lemon slice and the remaining mint, and serve.
Sitat av eKa2k65o
Noen som har ei nesten nøyaktig oppskrift på sprit-melon?
Vis hele sitatet...
Det jeg bruker å gjøre:

Du tar den største og beste vannmelonen din lokale daglivare sjappe har, skjærer ett hull i toppen på den (passelig stort slik at du får plass til ei skje nedi melonen), så tar du ut en plass mellom 10-20% av frukt kjøttet i melonen og tar en kniv og skjærer skiver i melonkjøtet som er igjen i melonen så fyller du på med så mye vodka du klarer (hb duger ikke syns jeg), jeg har fådd plass til alt ifra ei flaske (0.7) til 3 flasker.. og det er helt ufattelig hvor godt det smaker

Dette gjør du dagen før den skal nytesså lar du den stå i kjøleskapet over natten og 2-3 timer før den skal nytes legger du den i frysa... dette blir way nammenam


Edit; en iskald vodka russian er også en fantastisk drink

2 deler vodka og resten schweppes russian i ditt favoritt drink glass... gjerne også en limebåt og noen isbiter i glasset
Sist endret av NoillStress; 21. april 2006 kl. 08:01.
Aner ikke hva denne heter, men den er ganske god om du får riktig blandingsforhold.

Ta ei god dose limeskiver i et whiskyglass og knus disse en smule med ei skei. Hell så over vodka og sprudlevann i ønsket blandingsforhold og tilsett sukker. Rør godt om og håp på det beste...

EDIT: Og relativt store mengder knust is.
Sist endret av commie; 21. april 2006 kl. 09:08.
Sitat av ztaale
Det jeg bruker å gjøre:
Du tar den største og beste vannmelonen din lokale daglivare sjappe har, skjærer ett hull i toppen på den (passelig stort slik at du får plass til ei skje nedi melonen), så tar du ut en plass mellom 10-20% av frukt kjøttet i melonen og tar en kniv og skjærer skiver i melonkjøtet som er igjen i melonen så fyller du på med så mye vodka du klarer (hb duger ikke syns jeg), jeg har fådd plass til alt ifra ei flaske (0.7) til 3 flasker.. og det er helt ufattelig hvor godt det smaker
Vis hele sitatet...
Er mulig jeg er iq-sperra nå men, heller du spriten fra melonen på ei flaske, eller drikker du fra melonen?
En drink jeg har satt stor pris på er: Grapefruit juice, sprite og vodka. Denne er det bare å måle etter smak.
Sitat av mrvangen
Er mulig jeg er iq-sperra nå men, heller du spriten fra melonen på ei flaske, eller drikker du fra melonen?
Vis hele sitatet...

Iq sperra er nok på.. det man drikker ikke nødvendigvis spriten som er i melonen, da den trekker inn i kjøttet er det bare å spise seg full, ta ut fruktkjøttet å blande i andre drinker (f.eks med gin og appelsin juice pluss litt sukker) etc etc
Skal jeg blande noe med vodka er det:

1/3 vodka
2/3 nestea isTe
noen drypp sitronsaft for å eliminere vodkasmaker litt.
___________

1/4 vodka
2/3 fanta exotic
1/4 sprite
litt sitronsaft.

Viktig med masse is i drinken
Sitat av ztaale
Iq sperra er nok på.. det man drikker ikke nødvendigvis spriten som er i melonen, da den trekker inn i kjøttet er det bare å spise seg full, ta ut fruktkjøttet å blande i andre drinker (f.eks med gin og appelsin juice pluss litt sukker) etc etc
Vis hele sitatet...
Aha, den var jo genial!
æ bruke å drekk Vodka + Æplejuce, funker fett

Man har 3-5 isbiter i et glass, har passe med sprit oppi så fylle man opp med eplejuce og har litt sitron oppi... funker FETT!
Synes drinker er litt bøg, men Mojito er anbefalt av de som liker i min omgangs sirkel, de sier det er chill vistnok...

Men ØL,ØL, og ØL er en slager
Kjøp inn en helsikkes diger annanas. Rensk bort alt det du ikke vil ha med (skall og kjerne), og putt den i blender sammen med masse is. Ha i ønsket mengde vodka eller gin og kjør blenderen. Hvis du vil kan du også ha litt sukker oppi, men vær forsiktig da den fort blir alt for søt. Serveres i koctailglass med et smil om munnen.

Ellers kan jo naturligvis annanasen byttes ut med alle typer digg frukt og bær som jodbær, kivi, bringebær osv. Kanskje må du, særlig med jordbær og bringebær, tilsette endel ekstra sukker for å få den perfekt.

Jeg kjenner i alle fall enda etterdønningene etter et stort inntak av slike drinker i går her jeg ligger i fosterstilling i senga og kaldsvetter
1\2 Sprit (gjerne HB)
1\2 Kaffe

Denne flotte miksen også kalt karsk, gjør seg alltid på en solfull sommerdag.
sprit og battery/red bull i kontrollerte doser
kjøp sånn frozen margerita mix.. Får kjøpt det i bøtter tror jeg.. Kan blandes med vodka eller tequila. Dritdigg på en varm sommerdag.. Slusj og avkjølende

Hvor man får kjøpt dette er en annen sak
Jeg kan ikke dy meg. En iskald Tuborg og en røyk når man ligger på stranda med masse damer, det er det fint lite som slår.
Sitat av Dark
Jeg kan ikke dy meg. En iskald Tuborg og en røyk når man ligger på stranda med masse damer, det er det fint lite som slår.
Vis hele sitatet...
Det har du så rett i nam øl * ut å drikke*