Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 5705
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Har tatt sykere doser, tok 4g reine molly krystaller å overlevd(sluttet å puste men overlevde siden jeg allerede var på sykehuset)
jeg vet pillene mine ikke svake fårdi jeg fjerna det blå fargen de bruker til å presse pillene med nål å fikk nesten 180mg ut
Vendors som selger svake piller får uansett dårlige reviews.
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Vis hele sitatet...

Du var udødelig den kvelden fordi du VAR på sykehuset. Men begynner seriøst å mistenke at det er ingen som er så evneveike idioter at de tar 4 g mdma. Hvis du har lyst til å dø, kan du ikke bare gjøre det på en raskere måte??
Sitat av 420master Vis innlegg
Du var udødelig den kvelden fordi du VAR på sykehuset. Men begynner seriøst å mistenke at det er ingen som er så evneveike idioter at de tar 4 g mdma. Hvis du har lyst til å dø, kan du ikke bare gjøre det på en raskere måte??
Vis hele sitatet...
Altså, det gikk jo greit..
Nå har han enda mer toleranse, så 8g burde gå fint?

Advarsel: dette er garantert død, for alle som ikke er udødelige. 100mg er ofte en fin dose. På MDMA synes jeg less is more.


Nei, jeg ville ikke følt skyld om han faktisk gjorde det, da den hjernen er svidd for lengst.
Jeg ville nok heller vært tilfreds da jeg muligens påvirker til en Darwin award, samt at det sikrer at disse genene ikke videreføres.

Sorry, not sorry.
Sist endret av SkammeligNykter; 22. august 2023 kl. 19:11.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Jada men jeg vil heller leve 5 år som en ulv en å leve 100 år som en sau
Vis hele sitatet...
Men du trenger fortsatt hjelp til å få sove... voff voff sier lille busken. Kom å legg deg i fanget til far du.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Har tatt sykere doser, tok 4g reine molly krystaller å overlevd(sluttet å puste men overlevde siden jeg allerede var på sykehuset)
jeg vet pillene mine ikke svake fårdi jeg fjerna det blå fargen de bruker til å presse pillene med nål å fikk nesten 180mg ut
Vendors som selger svake piller får uansett dårlige reviews.
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Vis hele sitatet...
Du har ikke råd til 4 gram Molly. Du var aldri på sykehus. Du er bare en dust. Gå og ta deg en tur i skogen ditt rumpetroll.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Altså, det gikk jo greit..
Nå har han enda mer toleranse, så 8g burde gå fint?

Advarsel: dette er garantert død, for alle som ikke er udødelige. 100mg er ofte en fin dose. På MDMA synes jeg less is more.


Nei, jeg ville ikke følt skyld om han faktisk gjorde det, da den hjernen er svidd for lengst.
Jeg ville nok heller vært tilfreds da jeg muligens påvirker til en Darwin award, samt at det sikrer at disse genene ikke videreføres.

Sorry, not sorry.
Vis hele sitatet...
For alle med rødt blod kan fort selv 4 G mdma ta knekken på en middels stor mann

Syns det forøvrig er veldig merkelig at hele posten her ikke er slettet. Brukernavnet har vel satt sine spor andre ganger og vet om langt mildere poster som er slettet uten forvarsel, så tenker at crewet regner med at poster som våre skal være nok for å hindre at andre gjør som TS
virker nesten litt useriøst ut det du skriver
Ingen er udødelige, det at du tror du er det er nok mer et tegn på det motsatte...
Sist endret av sjokotroll; 22. august 2023 kl. 21:10.
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
virker nesten litt useriøst ut det du skriver
Ingen er udødelige, det at du tror du er det er nok mer et tegn på det motsatte...
Vis hele sitatet...
Er 90% sikker på jeg er udødlig, har vært så mange close calls som jeg er takknemlig for å overlevd.
Noen passer på meg ovenfra hvertfall det er jeg sikker på

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Å holde ei jentes hånd gir mer rus enn alle rusmidlene i verden <3 :')
Vis hele sitatet...
Facts,
Penne jenter>Mdma
Men krangla med dama den dagen derfor jeg var ekstra impulsiv

Men takk for at ingen besvarte spørsmålet mitt, ja mongodoser mdma er lite lurt, men jeg vet jo det, helt unødvendig copy paste hvor dum jeg kan være noen gang for jeg vet det å
Sist endret av psychic_sunnny; 23. august 2023 kl. 03:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du lurer på hvor lenge noe varer så kan du google [virkestoff] + halveringstid.

Erfaringsmessig varer mdma i 4-6 timer, men selvfølgelig lengre hvis man tar 20-40 ganger normal dose.

Stoffet er i blodbanen i minst 5-6 halveringer. Da ganger man halveringstid med 5-6 for å finne ut før det er ca ute av systemet.
Sist endret av IneartheDx; 23. august 2023 kl. 11:38.
Er ikke ofte jeg får fysisk vondt i hodet av å lese dumme tråder, men denne gir meg fuckings migrene. Jesus
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Mods må ta affære nå, for alt vi vet får han et kick av dette og i denne tråden er alt havarert

Hvem vet hva han bruker det kicket til å si på andre fora
Sist endret av meaculpaUIO; 23. august 2023 kl. 13:00.
kan du laste opp bilde av disse pillene du tar?
Du sier du tåler det, men har du tenkt på hva du gjør med seretonin reseptorene dine? De du trenger for å føle lykke når ting er fint i livet? Dette er det som er så utrolig skummelt med mdma, det føles så utrolig digg der og da men det er midlertidig lykke med en høy pris.
Høy toleranse betyr bare at reseptorene trenger mer stimuli for å virke, til slutt er de helt ødelagte. De kan bli ødelagte med langvarig bruk, men også ved overdrevent bruk. Du nevner allerede en stygg overdose.

Kjenner til flere som var "udødelige" på mdma som nå bare er et skall av det de en gang var, totalt avflatet uten å føle noe som helst form for lykke. Dette er mennesker i 30 årene, den beste tiden i livet og hvor man egentlig skulle hatt 50 gode år igjen.
Sist endret av Cheese; 30. august 2023 kl. 15:39. Grunn: omformulering
Åssen knips var det?, prøvde faktisk en VELDIG underdossert knips for 1 måned siden. da tokk jeg 5 på 1 dag.
Knips stempel, farge, å form. eller bare et bilde her i chatten hadde vert flyt.