Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 4674
Småpirk til TS: På siden "Om oss" står telefonnummeret deres, mens på "Kontakt oss"-siden står det N/A.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig pent har ikke så mye peiling men likte layouten .
vet om noen guide til å lære slikt ?
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
ser ikke noen cannabisplante i logoen, jeg?
Vis hele sitatet...
Se handlekurven i logoen.
Fin og oversiktlig. Designmessig er det ikke helt min smak, kunne med fordel hatt finere fargetoner. Grått, lysegrått og svart er ganske lite appellerende. Hvis du skal ha en blå logo, burde, i mine øyne, dette være en slags gjennomgående tema på siden. Hvis du har tanker om at denne butikken skal bli ledende i Norge trenger du noen farger som stimulerer brukerne. Freak.no er f.eks blått, grått og hvitt. Da forbinder jeg fort de fargene med deres profil. Ellers kul side
Jeg jobber med en ny nettside som kun skal selge Clear Eyes, kanskje du liker designet bedre?

www.RødeØyne.no
▼ ... over en måned senere ... ▼
http://www.opencart.com/index.php?ro...ice&order=DESC

Ser ikke vitsen med at folk kommenterer på hvordan designet er. Hadde det vært lagd selv så. Denne siden ser jeg ikke på noe annet som "fyll opp" side. Så hvorfor gi kritikk da. Trossalt "design for web" kategori.