Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 6957
@Myoxocephalus

Om du ser litt videre på VG så er da det store bildet mer nyansert da de også har artikler som:
Dansk idrettspresident glad han er kvitt monopolet
ATTRAKTIV UTEN BOPLIKT
TV 2-direktør vil ha strammere NRK-tøyler
Nå skal bøndene få selge alkohol
Sitat av Unsub Vis innlegg
@Myoxocephalus

Om du ser litt videre på VG så er da det store bildet mer nyansert da de også har artikler som:
Dansk idrettspresident glad han er kvitt monopolet
ATTRAKTIV UTEN BOPLIKT
TV 2-direktør vil ha strammere NRK-tøyler
Nå skal bøndene få selge alkohol
Vis hele sitatet...
Åjada. Og jeg fant masse kritikk på afetnposten også. Jeg tror du misforstod poenget mitt: jeg gjorde det ganske klart at jeg ikke la noe i dette fordi datagrunnlaget er altfor, altfor tynt. Men jeg synes det var en morsom observasjon, særlig at de samme sakene ble vinkla stikk motsatt, og at VG der tilsynelatende jobbet hardt for å finne noe negativt å si om det. Igjen, det betyr ikke at de har som redaksjonell linje at alt som sies om de blå skal være negativt, men det bidrar til å befeste inntrykket.
Hvis man savner nesegruse hyllester av Siv-Erna, så anbefaler jeg Gunnar Stavrums soloprosjekt Nettavisen, eller Norges svar på Fox News som det også kalles. Stavrum er en innbitt hater av papiravisene til den grad at det blir parodisk, og øser sitt hat over alle som kritiserer den blåblåe regjeringa, med en imponerende innsats.

Nettavisen anbefales også til de som synes at VG/DB skriver alt for lite om puppekjendiser, som synes Paradise Hotel er bittelitt for komplisert å følge med på og som synes at det er rett og rimelig at journalister skal lage nyhetsartikler om de samme produktene som de reklamerer for på nettsiden.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvis man savner nesegruse hyllester av Siv-Erna, så anbefaler jeg Gunnar Stavrums soloprosjekt Nettavisen, eller Norges svar på Fox News som det også kalles. Stavrum er en innbitt hater av papiravisene til den grad at det blir parodisk, og øser sitt hat over alle som kritiserer den blåblåe regjeringa, med en imponerende innsats.
Vis hele sitatet...
Stavrum har riktignok fremmet de blå før, under og etter valget. Å si han kun hyller de blå er feil, da han også har vært kritisk til noe blå politikk for ikke særlig lenge siden.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Åjada. Og jeg fant masse kritikk på afetnposten også. Jeg tror du misforstod poenget mitt: jeg gjorde det ganske klart at jeg ikke la noe i dette fordi datagrunnlaget er altfor, altfor tynt. Men jeg synes det var en morsom observasjon, særlig at de samme sakene ble vinkla stikk motsatt, og at VG der tilsynelatende jobbet hardt for å finne noe negativt å si om det. Igjen, det betyr ikke at de har som redaksjonell linje at alt som sies om de blå skal være negativt, men det bidrar til å befeste inntrykket.
Vis hele sitatet...
Det er da åpenbart hva du prøver på og det er strengt tatt ganske tafatt.
Samtidig som du påpeker at anekdoter ikke er nok til å trekke en konklusjon er det åpenbart at du allerede har gjort dette.
Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, folk må få ha sine egne meninger, og folk kommer alltid til å ytre de meningene, selv hvor proff en måte være.

Satt faktisk å leste om, hvilke kriterier regjerengingen har til Norske redaktører, og det var ikke mye, blasifemi, hat og ett par ting til, ellers så har redaktører lov til å publisere det meste.