Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 12145
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Kannskje jeg skulle opprettet en engen tråd?
Vet ikke hvor interesant det er jeg men....?
Vis hele sitatet...
Kjør på! Jeg kommer til å lese

PS: Hva tok du med deg av ting å holde på med?
Sist endret av GreenRay; 22. desember 2015 kl. 08:25.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Trådstarter
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Kjør på! Jeg kommer til å lese

PS: Hva tok du med deg av ting å holde på med?
Vis hele sitatet...
egentlig ikke så mye. Noen bøker bare.

Sitat av 0xFF Vis innlegg
Jeg ville ha syntes det hadde vært artig med en form for dagbok, ikke nødvendigvis daglige oppdateringer. Jeg tenkte mer i retning av at vi kanskje fikk en oppdatering i uken eller en annenhver uke. Du er jo på en meget spesiell plass, med meget spesielle utfordringer. Jeg kan tenke meg at vær og vind samt kulde skaper noen utfordringer som vi aldri ville ha sett på fastlandet.

I tillegg vil man jo få et litt mer personifisert forhold til både dere som jobber på øya, og til området, enn man hadde gjort ved å se på en dokumentar. Mye på grunn av at oppdateringene kommer, er nesten «live», uten å ha tilbrakt ett år i et TV studio. Og fordi man har muligheten for en toveis kommunikasjon, der man kan stille spørsmål og kommentere.

Jeg sier go ahead! Men du bør muligens høre om andre er interessert, eller om det bare er meg.
Vis hele sitatet...
Lager en egen tråd jeg, men det kommer nok ikke så mange oppdateringer, og det blir nok bare om meg.
Sist endret av Ignifer; 22. desember 2015 kl. 12:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.