Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 6833
Står man litt bortenfor med en joint og bare oppfører seg normalt er det veldig få som skjønner greia da og. Og de som skjønner det er folk som lukter det eller fyrer selv. Det er ivaffal min teori
Sant, sant. Men for å være på den sikre siden. Men det er en grei måte hvis du ikke kan å rulle og ikke har tid til å lære deg det der og da
Aner ikke hvor mange City-Joints jeg har laget i mitt liv. Det har blitt en vane, rett å slett fordi det er greit og være på den sikre siden. Dessuten er det lettvint å bare legge den i sigg pakka, ta den hvor som helst ute når du vil.. Bruker det foreksempel når jeg venter på bussen eller er på vei til en kompis.. Kun de som veit hvordan det lukter som skjønner hva du driver med, som oftest er det folk som har erfart cannabis.. Men om du er sikkelig uheldig så går du forbi en sivilsnut med cityen mellom fingra.. Dette har aldri skjedd med noen jeg kjenner..

Om du vil rulle en perfekt jay, skaff deg en mentor, dermed er det kun trening som hjelper!
For å skjønne at det du lukter faktisk er cannabis må du nesten ha røyka selv. Før jeg røyka første gang hadde kompiser flere ganger røykt "cityjoints" rett foran nesa på meg uten at jeg ante at det var noe annet enn en vanlig sigg. (Nå røyker ikke jeg sigg heller da men).
City joint er ikke noe problem public egentlig det er bare en selv som tror alle andre ser hva man driver med+litt paranoia fordi man har røyka, folk har sine egene ting å bry seg om med mindre det er snuta men det verste som kan skje er bare en liten bot anyway.