Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 4019
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Protip til alle luringer som anbefaler musikk i denne tråden: Skriv for i helvete hva sangen og artisten/bandet heter. Jeg kommer aldri til å klikke på en anonym Youtube-link beskrevet med "chill musikk as" eller "jeg digger denne as".
Denne her hører jeg på hver gang jeg røyker, og den er like fantastisk hver gang.

David Gilmour fra Pink Floyd fremfører låta High Hopes, live: http://www.youtube.com/watch?v=wwht3dDPL_Q Det er spesielt gitarsoloene som kommer litt ut i låta som tar meg med på tur.

Ellers er vel det meste av Pink Floyd bra røykemusikk, Shine On You Crazy Diamond og Echoes er blant mine gjengangere.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
tierra azul - vibrasphere
En fantastisk kombinasjon av ambient reggea og piano <3 får frysninger over hele (HELE) kroppen når jeg hører denne i beruset tilstand ^^

black and blue (caspa remix) - miike snow
Min definisjon av dubstep! fin, flytende, chill og så liquid at jeg får vann i ørene nytes med en god indica og en pils!

introduction - solar fields
introen til mirrors edge. vil ikke si noe om den, annet enn godnatt

between two points - the glitch mob
samme som lagde låta til fast annd furious! nydelig vokal og refreng!