Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5591
Sitat av Aquatran Vis innlegg
så rett å slett får deres prestasjon med helikopter å slikt, gogo håper dere aldri blir tatt
Vis hele sitatet...
De er tatt allerede, smartass.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
De er tatt allerede, smartass.
Vis hele sitatet...
Der tar du feil
Sitat av Criminal Vis innlegg
Der tar du feil
Vis hele sitatet...
Er de Ikke?
Sist endret av Falken; 4. oktober 2009 kl. 13:56.
Jeg håper, og gleder meg til de lager en film av denne eller NOKAS ranet
Sitat av Aquatran Vis innlegg
Syns det er helt greit at ranerne får kreed får ranet, pga ingen personskader, å pengene som ble tatt, har dem forsikring på så alt kommer til å gå som før, typ 2-3 uker

så rett å slett får deres prestasjon med helikopter å slikt, gogo håper dere aldri blir tatt
Vis hele sitatet...
Da er det forsikringsselskapet som taper på det... er det noe bedre?
Sitat av epledisco Vis innlegg
Da er det forsikringsselskapet som taper på det... er det noe bedre?
Vis hele sitatet...
Nå vil jeg nødig forsvare et ran, men grunnen til at forsikringsselskapet har kundegrunnlag i utgangspunktet, er fordi slike ting skjer.

Det jeg synes er litt utrolig med denne saken er at noen som klarer å få snappet med seg så mange millioner, greier å bli tatt på den måten. Billetter hjemme, telefonsamtaler... Er det så vanskelig å unngå?
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Nå vil jeg nødig forsvare et ran, men grunnen til at forsikringsselskapet har kundegrunnlag i utgangspunktet, er fordi slike ting skjer.

Det jeg synes er litt utrolig med denne saken er at noen som klarer å få snappet med seg så mange millioner, greier å bli tatt på den måten. Billetter hjemme, telefonsamtaler... Er det så vanskelig å unngå?
Vis hele sitatet...
Idioter. De burde vel ha opprettet et topic på undergrunns delen her på NFF først.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er hele saken avsluttet nå? Alle tatt?