Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 11991
Det kommer an på hvilke "hurtigtester" man tar. Jeg var tvungen ved en anledning å avgi pisseprøve en gang for skolen, de brukte "rapidtest" Integrated EZ Split Key 8 panels, den viser kokain, THC, amfetaminer, mehtamfetaminer, opiater, PCP, barbiturater, og benzodiazepiner. Den ga utslag på methylfenidat som amfetaminer. Heldigvis hadde jeg recept på det så det var ingen problem. Zopiklonen gikk ut på benzodiazepiner som jeg også hadde recept på dog er det inget benzo, men THC kunne jeg desverre ikke komme med en vettdugg foklaring på. :P
3 36gram concerta er en høy dosering vertfall i første omgang. en jeg kjenner fikk full effekt av to 36g, og det gikk 24-36 timer før han fikk sove+ intens hjertebank. Toleransen varierer, og for de som ikke får noen spesiell effekt kan det jo bety at de faktisk har adhd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har ruset meg kun på Concerta 36 mg.. Bare så alle er enige, både ritalin og concerta inneholder Metylfenidat, som er et amfetamin lignende stoff men som ikke funker helt på samme måte.

Om du vil ruse deg på concerta 36 mg, er dette riktig oppskrift, tro meg!

1. skjær det hvite skallet helt av rundt hele kapslen
2. skrap av det blanke belleget utenpå kapslen etter punkt 1.
3. del kapslen der fargen skiller seg fra brungrønn til oransjerosa
4. knus den oransjerosa delen og snort eller spis(helst 4-6 kapsler burde inntas)
5. du vil bli våken og stukete av det og søvn vil forsinkes kraftig!
6. spiser du mange av den brungrønne delen isteden kan du muligens oppleve en chill følelse isteden, da denne delen er for å fordele Metylfenidat over 12 timer og også roe ned litt av speed følelsen. men tviler på om det er verdt forsøk..

Concerta rus er ganske så bra sammen med ett trekk eller to, helt sant
Sitat av ZionRoad

Om du vil ruse deg på concerta 36 mg, er dette riktig oppskrift, tro meg!

1. skjær det hvite skallet helt av rundt hele kapslen
2. skrap av det blanke belleget utenpå kapslen etter punkt 1.
3. del kapslen der fargen skiller seg fra brungrønn til oransjerosa
4. knus den oransjerosa delen og snort eller spis(helst 4-6 kapsler burde inntas)
5. du vil bli våken og stukete av det og søvn vil forsinkes kraftig!
6. spiser du mange av den brungrønne delen isteden kan du muligens oppleve en chill følelse isteden, da denne delen er for å fordele Metylfenidat over 12 timer og også roe ned litt av speed følelsen. men tviler på om det er verdt forsøk..

Concerta rus er ganske så bra sammen med ett trekk eller to, helt sant
Vis hele sitatet...
jeg holdt på med en del conserta og ritalin før.(for rus, har ikke ad hd)
conserta'en jeg tok da var 36mg. med skall osv da tok jeg av dette skallet knuste resten og gomla dette i meg, spiste ike bare den rosa eller grønne delen..(+ de jeg hadde var ikke rosa/hvite og brun/grønn i fargen. de var mer gråaktige på den ene siden og hvite på den andre.)
hvorfra har du det med at det er et sløvende stoff i den ene delen og et stimulerende i den andre??.. jeg merket ikke noe foskjell da på conertaen(spiste begge delene av den) og ritalinen.

jeg mener ikke at du tar feil ellerno..(jeg hvet/visste ikke så mye om det når jeg tok det.) lurer bare på om du har kilder på det? har alltid trodd at det med de forskjellige delene bare var bullshit.
Har ikke noen sikre kilder på akkurat dette, men jeg vet med helt sikkerhet at i den rosa delen( eller i en av delene, sikkert kapsler med forskjell) at det er der all stimulerende stoffene befinder seg. Jeg har diskutert dette med en miljøarbeider som har studert akkurat dette, og han å flere mener den andre delen gjør at metylfenidatet ikke tar overhånd og fordeles riktig tidsmessig.

Men som jeg nevnt, tviler jeg på at du blir beroliget av den brun/grønne delen. Men alle jeg skjenner mener at denne delen må fjernes da den ikke bidrar til noe å heller hemmer rusen.

PS: Snorting av concerta gjør nesen klissete å slimaktig, akkurat som kline lim oppi nesen... Ikke til å anbefale, å tror heller ikke man får noe bedre funk, heller bedre å ta flere.
Amfetamin er selvfølgelig 10 ganger bedre for min del, da makka gjør mye mere med deg å concerta kan du aldri stole på at funker på hvem som helst..

Bare fuck det å drive rusmissbruk på ADHD-medikammenter!