Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 6875
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Er bare redd for at noe liknende skal skje igjen eller at jeg skal miste førerkortet, sjefen får vite noe eller noe i den duren.
Vis hele sitatet...
Førerkortet kan de kun ta beslag i om de har skjellig grunn til å tro at du kjører påvirket f.eks om du forteller i avhør at du røyker hver dag hele dagen. Da har de grunn til å tro at du kjører ruspåvirket. Det skjedde med en kompis som trodde han var lur i avhør.

Politiet informerer ikke arbeidsgiver rutinemessig om kriminelle forhold.

Men faen hvor de sprer noia og frykt, de har alltid gjort mer skade enn godt når det kommer til cannabis =/
Jeg har bare kost meg med å røyke så godt som hver dag i cirka 1,5 år nå jeg også. Jeg hadde vell bare litt noia for å snakke med foreldrene mine når jeg nettopp hadde startet å røyke, men dette har jo også kommet seg etterhvert ettersom jeg har lært meg å kontrollere rusen på en bedre måte. Nå kan jeg lett ta meg en bowl før jeg går å setter meg å spiser middag sammen med familien/kjente

Men jeg har sett at noen kompiser har hatt noia et par ganger da... Jeg har vell også bare blitt skikkelig dårlig av rusen EN gang også, men da var det kombinert med en hel del alkohol i tillegg også
Trodde først at Cannabis ikke hadde noen spesielle bivirkninger på meg... før jeg tok en lang pause. Det var først da jeg fant ut hvor mye mer oppegående jeg faktisk var i edru tilstand!
Jeg merket ikke noen negative effekter, bortsett fra apati, sporadisk noia og slapphet, før etter et par år med røyking hver eneste dag. Røykte som regel hele dagen og det gikk hovedsaklig i prima ice-o-lator hasj. Jeg røykte anslagvis på 2-3 gram i hver eneste dag. Etterhvert fikk jeg paranoia, angst og ble deprimert. Sluttet med cannabis etter et panikkanfall og gikk deretter inn i en tung depresjon.

Mengde og lengde er de viktigste faktorene med tanke på negative virkninger.

Heldigvis er den kommersielle hasjen så mild at de færreste slipper å gjennomgå så kraftige negative virkninger som meg.
Importhasj: gjennomsnittlig THC-prosent på 6-7. Ice-o-lator hasj: 40-70% THC.
Det eneste som er negativt og grunnen til all negativitet når det gjelder cannabis er at det er ulovlig...