Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 7107
Sitat av SecretAgentMan
Si meg; Driver politiet og fylkesmannen å sweeper over Nff etter sånne ting ???
Vis hele sitatet...
Hva har politiet med dette å gjøre? Det er snakk om et filter fylket har laget for skolene, slik at internett skal brukes til relevante ting som har med skole å gjøre.
Sidene blir sperret fordi det inneholder selve ordet proxy. Prøv Sceptic sin side (han er utestengt). Kuleste.net. Der er det en bra proxy, som skrives pr0xy.
Sitat av vtgxtc
Skolen min har sperret alt som har med proxy å gjøre.

Googlesøk på ordet proxy, så får jeg opp feilmelding. Herlig, hehe. Samme med et søk på wikipedia. Alt er sperra. Hadde vært bedre å åpna alt, så hadde vi ikke brukt så mye av tiden vår på å gå rundt alle sperrene. DET koster konsentrasjon
Vis hele sitatet...
Gå via min proxy da vel:

pox.icenerds.info port 8080
På firefox proxy add on'n, så har man valget mellom manuel og automatisk. Skal jeg da skrive "pox.icenerds.info" i http proxy feltet og 8080 i port feltet? Fordi når jeg gjør dette og trykker apply får jeg null funk. Skreiv også "pox.icenerds.info" i automatic proxy configuration url og skjedde ikke en dritt.. Trenger en how to for dummies guide her kara :P
Du kan jo for eksempel bruke en proxy server eller så kan du pinge siden, da går du i cmd og skriver

Ping www.123spill.no

så får du opp ipadressen til siden og skriver den inn i nettleseren din, og du kan spille der.
Å pinge sia funka dårlig, er sjæl fra Østfold, hvor det virker som de fleste av oss har problemer med filteret. Er også mer interresert i få Youtube til å funke bla.