Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 6539
Sitat av Eodor Vis innlegg
Som jeg sa tidligere: det kommer til å bli et seriøst guild. Tror virkelig at dette kommer til å funke.

Nå drar jeg til byen, så hvis dere vil ha en invite bare /w Ithiliar eller Darkshiva.

Ragnaros realmen er helt grei. Ikke mange trolls og småunger.
Vis hele sitatet...
Eehe, morsomt fordi maincharactern min heter Seriøst. Sier samme som Erlnd, gidder ikke bytte server og faction for å spille med dere, holder meg på dunemaul og aszune.
Har faktisk en Warlock på Ragnaros med 2,4k rating achievement osv, Ðøden hetern om det skulle være av interesse.
Sitat av rW. Vis innlegg
Høres morsomt ut med en NFF guild, men tror jeg holder meg på Grim Batol-Horde. Er det noen andre på GB? Guilden min/vår er level 15 og har 200 members, kun norske.
Vis hele sitatet...
Jeg har en paladin på GB. Mymaceurface, hvilken av de norske guildene prater du om?
Hva med et guild på en av de store PvP serverne som Stormscale, Outland eller Grim Batol?
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Hva med et guild på en av de store PvP serverne som Stormscale, Outland eller Grim Batol?
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, GB var geniale på pvp fronten i forhold til aggamagan, det er null que til bg og veldig mange aktive folk så man finner arena partner og RBG team uten noe stress der.
Jeg var den beste magen på GB, eller er vel fremdeles siden jeg tviler på at noen har klart å overgå meg. Men fra spøk til allvor, om denne guilden blir bra så kanskje jeg migrater roguen min! Har god erfaring med PvP å ca 0 erfaring innen PvE :P
Noen andre som har flytta over eller starta en ny en?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Allaince sia er jo kjent for å være en gjeng med smågutter som bare kan PvE...
Vis hele sitatet...
De er verken kjent for å bare kunne Pve eller være smågutter.
http://www.arenajunkies.com/rankings...1&class_id3=-1
booster du folk? har nettopp starta, min druid er lvl 71 kan transfere. ble så kjedli å lvle i northrend :S
Sitat av COokiez Vis innlegg
booster du folk? har nettopp starta, min druid er lvl 71 kan transfere. ble så kjedli å lvle i northrend :S
Vis hele sitatet...
Jeg booster, ja. Men orker ikke å booste i mange mange timer.
Godt mulig jeg transferrer priesten min når den treffer 85 (53 atm), så sant at dette blir en litt seriøs og aktiv guild.
Haha, fant ut at jeg har en 85 rogue, 85 druid, 85 pala, 85 hunter, 85 mage, 26 shaman, 80 dk, 65 warr, 50 lock og 70 priest. Og alle disse er på samme server, så hvis jeg begynner igjen så kan jeg kanskje overføre en av de som er low lvl og fortsette på den
Må bare spørre. Hvorfor ha et Nff guild når dere skal invitere folk utenifra. Og det ser heller ikke ut som særlig mange joiner dere herifra. Så blir vel maks 5-10 skt fra Nff, med andre ord å kalle det for Nff er å ta hardt i. Husk nå bare å oppfør dere da siden dere på en måte representerer Freak.no, selv om guilden er uoffisiell.
Hvor mye erfaring sitter gutta i guilden med?
Har sett mange norske guilder gå i oppløsning opp gjennom tida. Det å drive en guild som funker er ikke så lett som man skulle tro.

Om dette prosjektet lykkes, så skal jeg vurdere og flytte en character.
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Jeg har en paladin på GB. Mymaceurface, hvilken av de norske guildene prater du om?
Vis hele sitatet...
Mymaceurface, jeg har savnet deg, lille påsan <3

Skal gi deg et hint på hvem guild jeg er i, og hvem jeg er.

Jeg er en paladin som starter på Y.
Guilden jeg er offiser/GM i, starter på Sal.
Eodor's Avatar
Trådstarter
Jeg har raidet siden slutten av TBC, mens de to andre har raidet siden WOTLK. Er det noen flere som vil joine? Venter på 4 som snart er i 85, og noen andre som skal bli med senere.
Sitat av rW. Vis innlegg
Mymaceurface, jeg har savnet deg, lille påsan <3

Skal gi deg et hint på hvem guild jeg er i, og hvem jeg er.

Jeg er en paladin som starter på Y.
Guilden jeg er offiser/GM i, starter på Sal.
Vis hele sitatet...
Yeta jo ; D
Har visst en 41 druid der, får se om jeg gidder å levle den opp.

Har etpar chars å velge i etterhvert..
er gjerne med på dette, skal få levlet opp en i 85 på ragnaros så fort som mulig ;D
er det noen som får opp en TS serveR da ? ^^
Sist endret av shallabaiz; 10. oktober 2011 kl. 10:01.
Ølglad nordlænning
her er da min character som jeg kunne ha tenkt å transfere til ragnaros: http://eu.battle.net/wow/en/characte...lkebart/simple

Klassiskt norsk navn i tillegg :P
Hadde vært fett å spille med andre nordmenn på et medium-seriøst nivå.
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Yeta jo ; D
Vis hele sitatet...
Wiii, ikke dårlig gjettet!
Spiller selv på ragnaros og har veldig lyst til å bli med i guilden! men er nok nødt til å vente 2 uker, siden jeg er straks exalted med nåværende guild :P http://eu.battle.net/wow/en/characte...warrior/simple

EDIT: slang med en armory link til en av charactersa mine.
Sist endret av Mjølkbart666; 10. oktober 2011 kl. 11:34.
Har dere noe seriøs progress? eller er dere mer social Pve og Pvp? kan være intressert i transferr om dere har noe progress PvE å vise til.
huff som jeg savner den tiden da lvl 60 var maks lvl.....
Sluttet å spille wow, men har noen lvl 80.

Vurderer å begynne helt på nytt med helt ny konto egentlig.
Eller er det andre spill som er mer givende om dagen?

Blizzard destroyed WoW...
Eodor's Avatar
Trådstarter
[quote=Sondre;2290213]Har dere noe seriøs progress? eller er dere mer social Pve og Pvp? kan være intressert i transferr om dere har noe progress PvE å vise til.[/QUOTE
Vi har ikke startet å raide enda. Men håper folk kommer til å overføre alikevel.
[quote=Eodor;2290244]
Sitat av Sondre Vis innlegg
Har dere noe seriøs progress? eller er dere mer social Pve og Pvp? kan være intressert i transferr om dere har noe progress PvE å vise til.[/QUOTE
Vi har ikke startet å raide enda. Men håper folk kommer til å overføre alikevel.
Vis hele sitatet...
ah daså^^ kansje jeg overfører en alt eller noe. er 6/7 hc firelands på mainchar så det er uaktuelt å Droppe det=) men kansje jeg kan brilliere med mitt nærvær på en annen character=)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan går det med guilden? Har en shadow priest som jeg kan være villig til å raide litt med hvis det er en seriøs guild. Jeg er ikke særlig interessert i verken healing eller PvP, men under enkelte omstendigheter kan jeg prøve litt healing, selv om jeg ikke er særlig god til det.

http://eu.battle.net/wow/en/characte...eddow/advanced
Sitat av Kyosa79 Vis innlegg
huff som jeg savner den tiden da lvl 60 var maks lvl.....
Sluttet å spille wow, men har noen lvl 80.

Vurderer å begynne helt på nytt med helt ny konto egentlig.
Eller er det andre spill som er mer givende om dagen?

Blizzard destroyed WoW...
Vis hele sitatet...
League of Legends.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Jeg har raidet siden slutten av TBC, mens de to andre har raidet siden WOTLK. Er det noen flere som vil joine? Venter på 4 som snart er i 85, og noen andre som skal bli med senere.
Vis hele sitatet...
Raidet som Warrior siden vanilla release, får se om jeg overfører en character etter hvert .
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, driver dere fortsatt med guilden?? hadde tenkt til å starte på nytt og er keen på å joine en norsk guild.. Hadde tenkt til å enten lage mage eller hunter.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Jeg trodde først at WoW var et drittspill, til jeg prøvde trial versjonen. Nå elsker jeg det D:
Vis hele sitatet...
Det er nettopp problemet med WoW. Til slutt kan du bare glemme å ha ett normalt liv om du er som meg Man må kunne begrense seg om man skal spille det der for det er seriøst oppslukende