Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 37255
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Off topic:
supern er sjef!
Vis hele sitatet...
Er ikke han ''sjef'' for hells angels i Norge? Kan det muligens ha vært derfor han fikk bank?
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Er ikke han ''sjef'' for hells angels i Norge? Kan det muligens ha vært derfor han fikk bank?
Vis hele sitatet...
uten å vite så tror jeg ikke akkurat superen er sjef for HA norge
men at han er med i HA er sant men noe superkriminel jævel er han nok ikke

at han ble tatt i rusland var nok ikke pga HA statusen hans hadde dem vist det hadde dem neppe gjort det
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
uten å vite så tror jeg ikke akkurat superen er sjef for HA norge
men at han er med i HA er sant men noe superkriminel jævel er han nok ikke

at han ble tatt i rusland var nok ikke pga HA statusen hans hadde dem vist det hadde dem neppe gjort det
Vis hele sitatet...
Mener å huske en artikkel i vg om at han ikke kunne delta på denne store festen de hadde i sommer, akkurat fordi han var på sykehus.

Da omtalte de han i hvert fall som leder.
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
uten å vite så tror jeg ikke akkurat superen er sjef for HA norge
men at han er med i HA er sant men noe superkriminel jævel er han nok ikke

at han ble tatt i rusland var nok ikke pga HA statusen hans hadde dem vist det hadde dem neppe gjort det
Vis hele sitatet...
Rune ''Supern'' Olsgaard er talsmann for Hells Angels Norge.
Kilde
det kan vell heller stemme men er vell stor forskjeld på talsman å sjef\leder
regner med at det er en grunn til at han er talsman for dem jeg ville hvertfall ikke hat en superkriminell til å skulle tale for klubben min å gi den et bedre rykte i media
selv om rune er jo ikke den streaiteste fyren i kirka heller da
Sist endret av dildo-jonny; 17. februar 2012 kl. 19:33.
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
det kan vell heller stemme men er vell stor forskjeld på talsman å sjef\leder
Vis hele sitatet...
Ja det er det nok Men han er nok heller ingen lovlydig borger vil jeg tro Du kan si hva du vil, men hells angels er og vil alltid være en kriminell gjeng.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Mener å huske en artikkel i vg om at han ikke kunne delta på denne store festen de hadde i sommer, akkurat fordi han var på sykehus.

Da omtalte de han i hvert fall som leder.
Vis hele sitatet...
enetn har nok du mistolket artikkelen ellers så er heller ikke media kjempeflinke til å formulere seg korekt alltid :P

Sitat av tissemannX Vis innlegg
Ja det er det nok Men han er nok heller ingen lovlydig borger vil jeg tro Du kan si hva du vil, men hells angels er og vil alltid være en kriminell gjeng.
Vis hele sitatet...
det er hellt sant men dem gjør andre ting en krimenalitet også dem er så store på verdensbasis at dem må ha noen sån noenlunde straite folk til diverse oppgaver
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
det er hellt sant men dem gjør andre ting en krimenalitet også dem er så store på verdensbasis at dem må ha noen sån noenlunde straite folk til diverse oppgaver
Vis hele sitatet...
Du sier noe der!
Hva gjelder HA og Supern's rolle i den bedriften er egentlig offtopic i denne tråden. Som en sidenote kan jeg nevne at Supern ble arrestert av Kanadisk politi for å være medlem av HA og deretter deportert under den forrige ekspedisjonen.
Sitat av Spenna Vis innlegg
Hva gjelder HA og Supern's rolle i den bedriften er egentlig offtopic i denne tråden. Som en sidenote kan jeg nevne at Supern ble arrestert av Kanadisk politi for å være medlem av HA og deretter deportert under den forrige ekspedisjonen.
Vis hele sitatet...
stemmer det komm lit offtopic her

men å vere medlem av HA gjør deg ikke kriminel
Jeg tror at det kanskje kan ha vært noe stamme greier... men det kan også være fordi jeg har sett for mye på The River i det siste...
Berserk forsvant den 22. februar i fjor etter å ha sendt ut nødpeilesignal i en time og et kvarter. Nordmennene Robert Skaanes og Tom Gisle Bellika og sørafrikaneren Leonard J. Banks var om bord.
Vis hele sitatet...
Hvor var egentlig Andhøy og Massie når alt dette skjedde?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av shonny Vis innlegg
Hvor var egentlig Andhøy og Massie når alt dette skjedde?
Vis hele sitatet...
De var på land, på vei mot tuppen av sydpolen ved hjelp av ATV-er som de testkjørte på fastland i forrige episode.
En kjøretur på is som de regnet med ville ta flere uker.
Sist endret av Thoryllo; 19. februar 2012 kl. 13:15.
Siterer Christian Foss fra noen han har skrevet på Facebook på Fredag:

Har blitt en del spm om hva som skjedde, og det er mange som lurer, og kommer med forslag.
Jeg husker ingenting og kan derfor ikke fortelle noe. Det begynner og nærme seg 2 år siden nå, så ting begynner å gå mot ”normalen” igjen.
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger
Som en av bestekompisene sa ” du har jo aldri dratt damer på grunn av utseende ditt likevel”
He he he VINNERTYPE!

Det er ikke før man har ”tryna” at man har prøvd!
Når tida er riktig blir det ny tur.

Nå er det fokus på gutta i isen å leting etter svar.

Ha en fin helg Vinnertyper!

http://www.facebook.com/pages/Berser...s/101634540870
Noen som vet når den nye episoden kommer på nett tv? (http://webtv.tvnorge.no )
Blir bare helt svart når jeg trykker på den nye episoden og ikke en dritt skjer..
Ser ut som den fungerer nå.
Han var vel som festidioter flest som er på tur:
Drita full på femte døgnet
To russerhorer på fanget som lopper han for penger
Blir lurt med på et eller annet opplegg, der han enten
- Slår seg vrang
- Blir ranet

Synes det er veldig få av de Berserk-gutta som virker særlig oppegående egentlig. Aldri smart å drikke seg fra sans og samling på et ukjent sted som er beryktet for diverse kriminalitet og som flommer over av horer og fantepakk.

Vel fortjent når man fanken ikke klarer å tenke lengre enn nesa rekker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da var det over. Flott gjeng, men ingen tvil om at de ble vist fra sine beste sider de to siste episodene.

Det må være utrolig kjipt for Jarle, Sammy og familiene til de omkommede å ikke vite hva som faktisk skjedde. Det var jo derfor han dro ut igjen. For å finne svar, som dessverre ikke var å oppdrive.

Uansett. Skikkelig knallserie og jeg har betalt for ukesabonnoment på TVN for å kunne se de fortest mulig utenom på TV'n. Dette er det sjeldent jeg gjør.
Sitat av znapper Vis innlegg
Han var vel som festidioter flest som er på tur:
Drita full på femte døgnet
To russerhorer på fanget som lopper han for penger
Blir lurt med på et eller annet opplegg, der han enten
- Slår seg vrang
- Blir ranet

Synes det er veldig få av de Berserk-gutta som virker særlig oppegående egentlig. Aldri smart å drikke seg fra sans og samling på et ukjent sted som er beryktet for diverse kriminalitet og som flommer over av horer og fantepakk.

Vel fortjent når man fanken ikke klarer å tenke lengre enn nesa rekker.
Vis hele sitatet...
Ærlig talt tenk over hva du sier. Mener du virkelig at om noen er litt tørst og glad i moro så fortjener de å dø i isen av den grunn? Du mener det er tilpass til dem? At mennesker som feildoserer rusmidler ikke har livets rett?

Vel om det er din mening so go fuxk urself.
Sitat av znapper Vis innlegg
Han var vel som festidioter flest som er på tur:
Drita full på femte døgnet
To russerhorer på fanget som lopper han for penger
Blir lurt med på et eller annet opplegg, der han enten
- Slår seg vrang
- Blir ranet

Synes det er veldig få av de Berserk-gutta som virker særlig oppegående egentlig. Aldri smart å drikke seg fra sans og samling på et ukjent sted som er beryktet for diverse kriminalitet og som flommer over av horer og fantepakk.

Vel fortjent når man fanken ikke klarer å tenke lengre enn nesa rekker.
Vis hele sitatet...
Det florerer nok av russerhorer dypt inne i jungelen på papua ny guinea.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av FlowerExploder Vis innlegg
noen som kan linke torenter til berserk mot sydpolen og berserk mot nordpolen? jeg vet at jeg kan betale på tv-norge, men det er vanskelig når man ikke har penger...
Vis hele sitatet...
Haha, så faktisk 6 episoder av Berserk mot syd i går :P

Sendte mail til TV-Norge og spurte om en måned prøvetid på D-play, tok to dager før det lå en testkode i eposten. Trenger ikke å legge inn kortdetaljer heller.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Haha, så faktisk 6 episoder av Berserk mot syd i går :P

Sendte mail til TV-Norge og spurte om en måned prøvetid på D-play, tok to dager før det lå en testkode i eposten. Trenger ikke å legge inn kortdetaljer heller.
Vis hele sitatet...
hva skrev du i mailen?
Sitat av FlowerExploder Vis innlegg
hva skrev du i mailen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Til TvNorge
Hei! Er det mulig å teste D-play en måned før jeg bestemmer meg om det er verdt det?

Mvh ** **
Vis hele sitatet...
..........