Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5443
Sitat av Jager
noen sier neverhood er ganske fett.. jeg har det men har ikke fått testa det.
Vis hele sitatet...
JA Neverhood er så genialt spill det. runda det ca 5 ganger. Drit morsomt og genial leire grafikk!
Har spilt Swat 4 et par ganger.
Single ble kjedelig. Kom meg til 5. mission og var lei.
Multiplayer derimot er genialt.
Hadde "kose"-lan der jeg og en kompis spilte dette spillet.
Det var genialt.
WoW er ganske kjekt :P
OFtopic: I halo bøkene synger spartans altid på sangen (Oly Oly Oxen Free) når det er fritt fram. har noen peiling på om denne regla faktisk fins?
Jeg liker ikke så godt pc spill, men til xbox kan jeg anbefale å ta en titt (gamespot.com) på

-Jade Empire
-Fifa Street
-Forze Motorsport
-Halo 1 & 2
-Ninja Gaiden
-Second Sight
-Soul Calibur 2
-Splinter Cell: Chaos Theory
-Timesplitters: Future Perfect
-Unreal Championship 2

Nå skrev jeg bare spill jeg hadde på xboxen, finnes jo klart mange flere. Du må bare leite litt det er mange "diamonds in the rough" der ute. Spør erfarne folk i spill butikker, og da snakker vi ikke om folk på Elkjøp. Men f.eks Gamezone, Spiderman evt. karen med de tjukkeste brillene på Spaceworld. Muligens EBGames.
Jeg kjøpte trackmaina sunrise i dag. Er meget fornøyd. Verdt pengene..
Jeg kjøpte Guild Wars om torsdag da det kom. Meget fornøyd, kommer til å få mange søvnløse netter. http://www.guildwars.com
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Raymond
Litt offtopic men, er det no vits i å prøve det nyeste hvis jeg ikke har prøvd de gamle?
Mener, er det noen sammenheng mellom spillene jeg bør få med meg?
Vis hele sitatet...
Det er en sammenhengende historie, spillene henger sammen kronologisk:
Myst -> Riven -> Myst III Exile -> Myst IV Revelation -> Uru

Uru er det eneste virkelige frittbevegende 3d spillet av de.. de andre er pre-rendered 3d, i myst og riven kan du bare se gitte vinkler, man klikker seg frem, mens i Exile og Revelation så har man full 360 synsvinkel selv om det er pre rendered.

Uru kom før revelation men i historiens rekkefølge kommer det til slutt.
Uru skulle være en ny vri på myst serien der man kunne spille online med andre, hjelpe hverandre løse de komplekse pusslespillene og lage sine egne landsbyer i den virituelle verdenen.. men *sukk* de droppa planene.. de eneste som fikk teste dette var de heldige beta testerene som ble plukket ut..

Personlig syns jeg man kan spille spillene og finne ut av historien senere/etterhvert.. de surrealistiske landskapene er utrolig vakkre, jeg kan sitte å stirre på de i timesvis uten å tenke på det man egentlig skal i spillet..