Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 4071
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Hei. tror nok ikke jeg vil kaste noe og spesielt ikke colaen jeg har brukt masse penger på, samt er allerede avhengig av den. Men fikk roet meg ned å sovnet heldigvis til tross for et sinnsykt cola sug og bortkastede linjer. Jeg vil bare påpeke at jeg er ekstremt forsiktig med inntak av cola egentlig, var bare at jeg havnet i en skikkelig psykose i går. Er det noen som vet hvor lenge disse medisinene opptar D2 reseptorene? Er det noe vits å forsøke å ta en linje nå? Tok 2,5mg i 23-00 tiden i går.

Har holdt på med cola hver eneste dag i 2-3 måneder nå (er oppe i 1-1,5g cola om dagen) og abstinensene er helt sinnsyke(psykiske)

Forresten, noen som vet åssen det er å blande opiat med cola og speed? Har liggende litt subutex som jeg har vært en del avhengig avz men føler effekten ikke funker så godt, har hatt litt pause fra opiat nå, men prøvde men uansett på å kjøpe heroin noe som skulle vise seg å være veldig umulig, men fikk copa noe slags fentanyl greier jeg tenkte å prøve. Noen som vet hvor mye MAX jeg bør innta? Hvor mye saltkorn?
Sist endret av Tinnie; 3. april 2023 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uansett hva noen her sier så kommer du vell til å gjøre det uansett? prøv i vei, hvis du klarer å havne i psykose så klarer du sikkert å få effekt av noen linjer også, tror du ikke det?

Skjønner godt @tasmus82 som egentlig hadde meldt seg ut av tråden din. Det hadde jeg også i utgangspunktet… men så var vi her igjen da.

du sier ikke noe om det er pulver, plaster eller piller denne fentanylen kommer i, så det er jævla vanskelig/umulig å si noe om det.
Speed og fentanyl citrat er veldig digg.
Prøv å lag crack så kan du røyke det på likt med fentanylen i hvis du vil ha ett skikkelig kick, vær forsiktig så du slipper å dø. ha med noen som kan kjøre nalakson i deg når du overdoser så går det bra dette.
Sist endret av DrDeath; 3. april 2023 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Hei. Pulver.

Har testa en linje nå med speed og cola, og pitttttttte litt fent. Får avvente å se om effektene er tilbake håper D2 reseptoren er eller blir frigjort snart.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Uansett hva noen her sier så kommer du vell til å gjøre det uansett? prøv i vei, hvis du klarer å havne i psykose så klarer du sikkert å få effekt av noen linjer også, tror du ikke det?

Skjønner godt @tasmus82 som egentlig hadde meldt seg ut av tråden din. Det hadde jeg også i utgangspunktet… men så var vi her igjen da.

du sier ikke noe om det er pulver, plaster eller piller denne fentanylen kommer i, så det er jævla vanskelig/umulig å si noe om det.
Speed og fentanyl citrat er veldig digg.
Prøv å lag crack så kan du røyke det på likt med fentanylen i hvis du vil ha ett skikkelig kick, vær forsiktig så du slipper å dø. ha med noen som kan kjøre nalakson i deg når du overdoser så går det bra dette.
Vis hele sitatet...
Forresten vil jeg bare gi beskjed om at jeg var psykotisk og ikke hadde noe kontroll over meg selv. Det jeg foretok meg i går har ikke jeg selv engang respekt for. Merker selv at jeg overdrev og overdoserte til de grader, og psykiske ble bare værre og værre.

Kjenner forresten mulig pitttttttelitt av effektene til cocktailen.. tror reseptorene begynner å gi seg nå, de begynner å bli temmelig svak av pågangsmotet til rusmidlene mine.

Ahh.. så deilig at reseptorene endelig er frigjort. Nå har jeg endelig inntatt sneed. (Men prøver å begrense meg i dag).

Noen som aner om Alimemazin også er dumt å ta? Usikker på om det også er antagonist og om den evt påvirker D2. Noen ideer? Eller er det beste å bare stikke ut å handle et par brett ksalol? Truxal er vel også D2 antagonist. Har en god del pakker med forskjellige antipsykotika, antihestaminer og antidepressiva.
Sist endret av Tinnie; 3. april 2023 kl. 20:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har allerede sagt til deg at det er lurere å bruke benzo for å slappe av når du allikevel skal farte videre allerede samme dag/de neste dagene.

Tror du må begynne å chille litt med tanke på spørsmålene, det hagler jo inn spørsmål hele døgnet, og de aller fleste er allerede besvart opp og i mente, men du bare fortsetter å spørre om akkurat det samme, på en annen måte.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forresten, hva i helvete skal du eventuelt med de mongo pillene, om du nå driver å snorter linjer med kola, speed og fentanyl(skeptisk..)
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Kan ikke beskrive hvor glad jeg er.. er så sinnsykt euforisk. Men uansett. Det jeg skal med de "mongo" pillene som egentlig ikke er så mongo, er å bruke de hvis jeg blir ALT for ubehagelig høy for å roe ned, samt når jeg vil sove når ikke får sove fordi speeden dreper sovesenteret.
Sist endret av Tinnie; 3. april 2023 kl. 21:07.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Kan ikke beskrive hvor glad jeg er.. er så sinnsykt euforisk. Men uansett. Det jeg skal med de "mongo" pillene som egentlig ikke er så mongo, er å bruke de hvis jeg blir ALT for ubehagelig høy for å roe ned, samt når jeg vil sove når ikke for sove fordi speeden dreper sovesenteret.
Vis hele sitatet...
Hvis det er antipsykotika må du jo ta de når du eventuelt avslutter da i såfall, nytter ikke og angre seg i ettertid. Det er ikke noen hack for å få det ut av systemet raskere, som jeg vet du har gnegd om tidligere
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Hvis det er antipsykotika må du jo ta de når du eventuelt avslutter da i såfall, nytter ikke og angre seg i ettertid. Det er ikke noen hack for å få det ut av systemet raskere, som jeg vet du har gnegd om tidligere
Vis hele sitatet...
Ja, har erfart det. Og den feilen gjør jeg aldri igjen.. Jeg leste ikke fult opp om løsningen til zyprexa når det kommer til formål å stanse overdose på kokain, ettersom det er D2 og rekke andre reseptorer antagonist.

Nå skal det være mulig å sparke vekk en antagonist som henger seg som ei mygg på reseptorene ved å innta høye doser agonist som i dette tilfellet vil være kokain, men som en annen her påpekte i går kveld er det en høy pris ettersom man snakker veldig høye mengder kokain da.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har allerede sagt til deg at det er lurere å bruke benzo for å slappe av når du allikevel skal farte videre allerede samme dag/de neste dagene.

Tror du må begynne å chille litt med tanke på spørsmålene, det hagler jo inn spørsmål hele døgnet, og de aller fleste er allerede besvart opp og i mente, men du bare fortsetter å spørre om akkurat det samme, på en annen måte.
Vis hele sitatet...
Kan godt stikke til et annet forum hvis det er det du vil frem til her. Jeg er naturligvis en av de som blir "oversosial" og som har mange spørsmål når jeg er høy på stimulerende. Nå spurte jeg egentlig generelt om en annen pille med nevnt navn i spørsmålet kan funke, til de som har kjennskap til den, ELLER om det beste bare er å gå over til å spise benzos. At noen her har nevnt benzos vet jeg, men nå spurte jeg som sagt om en annen medikament.
Sist endret av Tinnie; 3. april 2023 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg gjentar meg selv; bruk benzo for å lindre de symptomene du snakker om. Dette andre apedopet du snakker om bør du ikke bruke i det hele tatt med tanke på at du har planer om å fortsette med kokain, speed og fentanyl(?) hver eneste dag fremover.
OM du velger å innta disse anti psyko pillene allikevel, så må du regne med at du skyter toleransen din rett gjennom taket i jakt på mer rus så snart disse preparatene har klart å kverke rusen din. Det er med andre ord helt fuckings ulogisk å trø disse i kjeften da alt de gjør er å ØKE bruken din. Benzo vil kunne dempe disse effektene på en mer skånsom måte som ikke innebærer at du er nødt å «hacke», eller bruteforce(brusforce, høhø) deg inn til reseptorene dine.

Ingen som mener du skal stikke til et annet forum, jeg har iallfall ingenting mot deg, men det virker ut som du ignorerer svarene i det du stiller mange av spørsmålene dine mangfoldige ganger, du bare ordlegger deg litt annerledes.
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Og til alle andre så beklager jeg disse innleggene som legger en demper på stemninga. Jeg vet at dette skal være ett liberalt forum uten alt mulig av mas om skader og farer, men jeg føler veldig sterkt for dette altså. Som nevnt tidligere så har jeg sett nok venner dø, av noe som virket så uskyldig i starten, så jeg klarer ikke å la det være. Jeg kunne kanskje sendt det på PM, men jeg tenker kanskje andre også som tenker i de samme banene burde få lese hva jeg har å si.
Vis hele sitatet...
Det er slike innlegg som gir verdi og mening til dette forumet. Du skal ikke beklage, vi skal takke. Takk!
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg gjentar meg selv; bruk benzo for å lindre de symptomene du snakker om. Dette andre apedopet du snakker om bør du ikke bruke i det hele tatt med tanke på at du har planer om å fortsette med kokain, speed og fentanyl(?) hver eneste dag fremover.
OM du velger å innta disse anti psyko pillene allikevel, så må du regne med at du skyter toleransen din rett gjennom taket i jakt på mer rus så snart disse preparatene har klart å kverke rusen din. Det er med andre ord helt fuckings ulogisk å trø disse i kjeften da alt de gjør er å ØKE bruken din. Benzo vil kunne dempe disse effektene på en mer skånsom måte som ikke innebærer at du er nødt å «hacke», eller bruteforce(brusforce, høhø) deg inn til reseptorene dine.

Ingen som mener du skal stikke til et annet forum, jeg har iallfall ingenting mot deg, men det virker ut som du ignorerer svarene i det du stiller mange av spørsmålene dine mangfoldige ganger, du bare ordlegger deg litt annerledes.
Vis hele sitatet...
Ja fikk med meg at du har anbefalt benzos før. Som sagt så ville jeg bare høre om dette "apedopet" kanskje kunne være bedre enn benzos med tanke på å unngå risk for enda en avhengighet. Vet utmerket godt at du og kanskje andre har anbefalt benzo før.

Men ok, da handler jeg benzo da. Og ja, lærte nå sist når det kom til anyipsykotika + har researcha i sånn 8 timer på antagonistene som gjelder for gjeldende reseptorer kokain og speed benytter seg av. Både D1, D2 og NMDA, samt de andre som gjelder. Faktisk veldig spennende haha. Liker neuroscience, veldig interessant å lære om.

Tror du forresten at alkohol kan gi beroligende lindring?
Noen som vet hvor lang tid det tar å bli høy etter å ha gått på zyprexa/olanzapine, zomoft og alimemazin? Ingenting funker

Zoloft*
Sist endret av Frodobaggins; 4. april 2023 kl. 02:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tinnie Vis innlegg

Tror du forresten at alkohol kan gi beroligende lindring?
Vis hele sitatet...
Klart det, men til hvilken pris? Ikke tenk så mye på hva mer du kan introdusere i cocktailen. Det holder lenge med benzo og opioider oppå alle stimulansene, noe mer blir overkill. Alkohol passer best til kokain helt på egen hånd, cocaethylene er digg det.

Er du helt fersk når det kommer til drugs forresten? Det virker ut som du er helt manisk besatt for øyeblikket.

Hehe, morsomt du driver å researcher rundt reseptorene og lignende, men noe så enkelt som effekten av alkohol trenger du hjelp med. Jeg regner med du egentlig vet svaret på de fleste spørsmålene dine.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Ja fikk med meg at du har anbefalt benzos før. Som sagt så ville jeg bare høre om dette "apedopet" kanskje kunne være bedre enn benzos med tanke på å unngå risk for enda en avhengighet. Vet utmerket godt at du og kanskje andre har anbefalt benzo før.

Men ok, da handler jeg benzo da. Og ja, lærte nå sist når det kom til anyipsykotika + har researcha i sånn 8 timer på antagonistene som gjelder for gjeldende reseptorer kokain og speed benytter seg av. Både D1, D2 og NMDA, samt de andre som gjelder. Faktisk veldig spennende haha. Liker neuroscience, veldig interessant å lære om.

Tror du forresten at alkohol kan gi beroligende lindring?
Vis hele sitatet...
Alkohol kan fungere noe angstdempende, ja - men problemet er at det også kan forsterke følelser sånn at du kan bli veldig depressiv, sentimental, sint o.l som igjen kan sørge for at du mister kontrollen over forbruket på andre ting. Det er også en dårlig idé å kombinere alkohol og fentanyl

Sitat av Frodobaggins Vis innlegg
Noen som vet hvor lang tid det tar å bli høy etter å ha gått på zyprexa/olanzapine, zomoft og alimemazin? Ingenting funker

Zoloft*
Vis hele sitatet...
Zoloft bør ikke påvirke bruken av amfetamin eller kokain, da det er en SSRI og fungerer på andre signalstoffer (mer spesifikt serotonin). Den bør ikke kombineres med MDMA. Men alt etter hvor lang tid du har bruk zyprexa så kan vi prate dager til uker. Mitt inntrykk er at antipsykotika bygger opp en slags "mur" over tid, sånn at effekten øker mer og mer de første ukene av bruk, så da er teorien min at effekten også avtar over noen uker. Dette er kun basert på egne observasjoner, og det er ikke noe som bør behandlet som et faktum.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Klart det, men til hvilken pris? Ikke tenk så mye på hva mer du kan introdusere i cocktailen. Det holder lenge med benzo og opioider oppå alle stimulansene, noe mer blir overkill. Alkohol passer best til kokain helt på egen hånd, cocaethylene er digg det.

Er du helt fersk når det kommer til drugs forresten? Det virker ut som du er helt manisk besatt for øyeblikket.

Hehe, morsomt du driver å researcher rundt reseptorene og lignende, men noe så enkelt som effekten av alkohol trenger du hjelp med. Jeg regner med du egentlig vet svaret på de fleste spørsmålene dine.
Vis hele sitatet...
Det er mye jeg ikke vet, og som jeg lurer på, og da er det fint å spørre andre mer erfarne, som har brukt drugs lengre. Er relativt fersk ja, brukt kokain rundt et halvt år.
Anonym bruker
"Arbeidende Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er alltid lurt å sove litt innimellom. Det hjelper på humøret, på motivasjonen, og mot skumle psykiske bivirkninger av for mye stimulanter. Man tenker klarere, rett og slett. Med mindre du har tendenser til å misbruke benzo (valium, sobril, rivotril, xanax og lignende), ville jeg ha satset på det fremfor antipsykotika. Benzo har den fordelen å være beroligende, og så føler man seg ikke så utrolig drit av det som av antipsykotika, som kanskje kan lure deg til å tro at du må ta mer kokain/amfetamin for å føle deg bedre.

Hvis du er avhengig av kokain, er det jo ikke så mye du kan gjøre. Du kan enten chase det og bruke det jevnlig for å holde abstinensene unna så lenge som mulig (som vel mest er psykiske, depresjon og lignende på kokain) eller du kan søke hjelp.

Du skal forresten absolutt ikke bruke sprøytespissene om du skal sprøyte rusmidlene opp i rumpa. Ingen grunn til å begynne å insjisere (i blodårene) heller, biotilgjengeligheten, altså hvor mye av stoffet du tar opp, er veldig høy i endetarmen. Og hvis du har abstinenser, er det vel bedre at det varer en liten stund istedenfor veldig kort?

Lykke til. Ulempen med stimulanter som kokain og amfetamin er jo at de kan trigge psykoser, og at må du jo nesten ta antipsykotika-medisinen din uansett. Bedre å begynne å innstille seg på å legge kokainet og amfetaminen på hylla, tror jeg, jo tidligere du gjør det, jo mindre av et vrak vil du føle deg.