Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 4877
Blir begge dele for min del. Mange timer i Black Ops, og likte også MW2 veldig godt så da må MW3 kjøpes og garantert spilles.
Har dog en bror som spiller Battlefield BC2 og merker selv at jeg faller mer for det vær gang jeg spiller. Det at man må samarbeide og har muligheten i kjøretøy, fly og helikopter gjør spillet genialt.

Kommer til å ende opp med å spille MW3 når jeg vil game uten å tenke på andre og kun slakte flest mulig.
Og spille Battlefield når jeg vil ha større utfordringer med et lag som forhåpentligvis klarer å spille litt taktisk.
Sitat av Gulf80 Vis innlegg
Begge.

Dette er 2 forskjellige spill og kan ikke sammenlignes.
Vis hele sitatet...
Ikke enig, det er skytespill med levels, våpen customization og achievements, perks og flere modes.

Pointet med tråden var å finne ut hvilket spill som får til mest best. Siden mange bryr seg mye om grafikk ser det ut som om BF vinner den, men alle gameplayfilmene på youtube er jo one-man armys som løper rundt å skyter folk som i CS og CoD.

De fleste som disser CoD sier også at de velger BF fordi de vil spille taktisk, som om det ikke er en mulighet i CoD. Patetisk.
Selv foretrekker jeg Battlefield lett ovenfor Call of Duty. Vet ikke hvordan det nye spillet til Cod kommer til og bli forutenom bedre spill motor og grafikk osv. Men CoD MW:2 sine perks ødela veldig mye for meg når jeg spilte det.
Jeg mener når man spiller et FPS spill skal det ikke være andre spillere som skal ha større fordeler enn deg kun fordi de er høyere rank enn deg. Greit nok at man kan få utstyr (Slik som sikter osv) som gjør det enklere, men ikke sånne dumme ting som at du kan "knife" noen fra 15yards.

Føler det blir like sansynelig som at Jesus skulle stått opp fra de døde, tatt seg en dusj, og gått å lagt seg igjen bare..

Men uansett! Ditt valg.
Personlig liker jeg å vente en måneds tid og vente på spillkritikker som tilfredstiller mine forhåpninger osv. "Er spillet godt egnet for multiplayer" for eksempel, "Vil dette spillet gi et bedre inntrykk enn de forige?". Den slags.

Pandalicious
Sitat av olaPola Vis innlegg
Gameplay over grafikk. Det er ikke som om grafikken er stygg akkurat.
Eksplosjonen rundt "bf3- ny pc!" har vært ganske stor. Jeg syntes det er herlig at det fortsatt blir laget spill der man fokuserer mer på gameplay enn grafikk.

Jeg sier ikke at de som laget bf 3 (dice?) shiter i gameplay. Liker bare cod bedre.
og sånn kommer det alltid til å være, folk foretrekker forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Så du mener MW3 har bedre gameplay? Alt man gjør er å leke rambo, løpe rundt og skyte folk på små baner. Du kan gjøre mye mer i BF3, så skjønner ikke hvorfor du hakker ned på BF3 sin gameplay.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Så du mener MW3 har bedre gameplay? Alt man gjør er å leke rambo, løpe rundt og skyte folk på små baner. Du kan gjøre mye mer i BF3, så skjønner ikke hvorfor du hakker ned på BF3 sin gameplay.
Vis hele sitatet...
Det jeg har sett av BF3 videoer er NETTOPP DET DU KLAGER PÅ!
Folk spiller for seg selv, det er ingen som spiller taktisk.
Rambo, alene og evig sprintende.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det jeg har sett av BF3 videoer er NETTOPP DET DU KLAGER PÅ!
Folk spiller for seg selv, det er ingen som spiller taktisk.
Rambo, alene og evig sprintende.
Vis hele sitatet...
Så spill det da, ikke gjør vurdering ut fra videoer!
Når jeg spiller løper jeg alltid med squaden min.

Forresten, du har ikke prøvd BF3 engang, også sier du gameplayen er dårlig. Hæ?
Sist endret av Xernox; 7. november 2011 kl. 22:27.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det jeg har sett av BF3 videoer er NETTOPP DET DU KLAGER PÅ!
Folk spiller for seg selv, det er ingen som spiller taktisk.
Rambo, alene og evig sprintende.
Vis hele sitatet...
Haha, sett på videoer ja.. Prøv og team opp med 5+ kamerater via TS3 feks, og du vil få en helt annen oppfatning.
Sist endret av JVMyhre; 7. november 2011 kl. 22:25.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Haha, sett på videoer ja.. Prøv og team opp med 5+ kamerater via TS3 feks, og du vil få en helt annen oppfatning.
Vis hele sitatet...
Det er utrolig nok noe som også er mulig i CoD. Men dessverre er nivået (spesielt i MW2) så lavt at hvis 5stk går sammen blir det totalt baserape av det andre laget.
Sitat av SilverLemon Vis innlegg
En ting til: Liker ikke at EA kommet med kommentarer som ``Ønsker at Call of Duty råtner``. Activision oppfører seg i hvert fall litt bedre en EA selv om de er noen pengeslukende pingviner.
Vis hele sitatet...
Vell vell vell.
Her har faktisk Activision sagt akkurat det samme som EA da.
Det er sånne uttrykk som kommer hele tiden fra konkurenter.
Siterer pressfire når jeg sier at spillene har like mye å gjøre med hverandre som Gran Turismo og Need For Speed.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Syntes battlefield er at awesome spill, men er ikke helt min type spill da jeg ikke liker så store baner, og ikke er så veldig taktisk. Så jeg skal ha MW3 imorgen og kanskje BF hvis jeg går lei av mw3.
Vis hele sitatet...
Få iallefall litt info om spillet før du begynner å spy ut utsagn.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Få iallefall litt info om spillet før du begynner å spy ut utsagn.
Vis hele sitatet...
Han sier at han selv ikke er så veldig taktisk, ikke at spillet ikke er det.
Helt klart BF3. Fikk Black Ops ifjor og det var litt skuffendes
Modern Warfare og Black Ops er helt forskjellig, i mine øyne. Ikke i tema og type spill, men kontrollene og måten man spiller på. Bare min mening dette.
Black ops var jo treyarch, som også står bak CoD 3 og World at war. To spill som begge sugde baller.
Sitat av olavXO Vis innlegg
Blir kun CoD på meg altså, må si BF skuffa, men det er dermed IKKE sagt at det er et dårlig spill.
Forøvrig kan det virke som TS her er ute etter å starte verdens største fanboy-krig igjen.
Du kunne like gjerne spurt hva som er best av Apple vs Android...
Vis hele sitatet...
Er jo ingen tvil i det? Apple er best
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Er jo ingen tvil i det? Apple er best
Vis hele sitatet...
Godt forsøk, men nei. En krig om gangen.

Btw, nei, det er de ikke.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8bMYL8Ub-Mq9nJUnmUzuvV9kkqH__QcYqPJFpnoSpIyvj2VIZ0w
Sist endret av TheGloryHole; 8. november 2011 kl. 16:51.
Game disconnected
pokemon's Avatar
jeg har nå spilt MW3 i noen timer å må bare si at jeg ikke er imponert.. det er ikke noe veldig nytt med grafikken, å gameplayen er den samme rambo stilen vi alle har spilt før.. for min del så har call of duty blåst over å finner det ikke så veldig gøy lenger men kommer uansett til å spille det sammen med venner. storyen har jeg ikke prøvd.

når jeg satte meg ned med BF3 for første gang var alt veldig veldig vanskelig, men etterhvert så kom jeg inn i det å syntes nå det er UTROLIG mye bedre gjennomført en MW3, som sagt syntes jeg COD er oppbrukt de har lagd mange gode spill men nå klarer de ikke å tenke nytt lenger. følesen av å løpe 4 stk i en squad mens alle snakker på fks skype er også utrolig gøyal i og med at man får en skikkelig lagfølelse, å som bad company 2 så mangler ikke BF3 noen ting på action delen, det er utrolig mye action.

det er alt jeg har å si.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Liker cod best, personlig preferanse. Liker ikke den greia i bf at man kan sprinte evig.
Pluss at den levelceptiongreia i mw3 virket awesome, man upgrader hvert individuelle våpen.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder sprintinga, har du sett størrelsen på 1 eller kanskje til og med 2 maps på BF3? det er jo bare METRO du kan klage over dette på, da dette er egentlig den eneste COD størrelse mapen som er på BF3 (har ikke prøvd mw3 btw) lyst å springe i 10 min (gjetting) på caspian border fra ende til ende?

Og den levelceptiongreia er jo forsåvidt i BF3? altså, du må drepe minimum så og så mange før du får unlocked forskjellig utstyr (liker forøvrig unlocksene bedre i BF3 en BOPS)
Samme "levelceptiongreia" brukes på vehicle unlocks
Cod Mw3 titegn
Jeg har de siste to årene spilla veldig mye MW2. Jeg brukte ikke å spille andre spill.
Til tross for det vanvittig idiotisk teite matchmakingsystemet så var selve spillet veldig bra.

MW3 er ikke noe annet enn en DLC til MW2, bare med DÅRLIGERE ting.
Klart, kult med nye maps og våpen kanskje. Men de har ødelagt lyden, grafikken er det samme, spillmekanikken er nøyaktig den samme, mappene er dårlige og uoversiktlige, og det faktum at spillet TVINGER meg til å spille softcore var det som fikk meg til å tippe over.
Kan jo også sies at det ble sagt at det skulle være mulig å sette opp "dedikerte servere" også. Men da tenker man selvfølgelig ikke på at man kun kan gjøre det i private match eller coop. For ellers, så er jo matchmakingsystemet det samme som i MW2.

Så svaret mitt er:
COD MW3 < Battlefield 3.