Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 10485
haha konge script. Den funka fint for meg i går
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Enkleste måten å komme på toppen, er å finne et script med auto refresh av profilen din, så lar du den bare autorefreshe den tab-en hvert minutt feks.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet

Men, det funker ikke nå det heller. Tro meg.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
er det ingen andre måter å havne på toppen da?
Driver og tester ut "ReloadEvery", men ser ikke ut som at det funker så bra, nei.
Sist endret av toffer125; 14. desember 2011 kl. 16:25.
Ikke bare lage noe lignende nettbyll? Da får dere de profilbesøk dere øsnker! Og om det å komme på toppen er et resultat av mye aktivitet blir ikke det noe problem heller.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Ikke bare lage noe lignende nettbyll? Da får dere de profilbesøk dere øsnker! Og om det å komme på toppen er et resultat av mye aktivitet blir ikke det noe problem heller.
Vis hele sitatet...
Tenkte faktisk på det slev.. Skulle gjerne gjort noe slikt hvis jeg hadde kunnet litt mer..
Det er allerede noen som har lagd en nettbyll, den heter skybyll. Om den funker vet ikke jeg.
Jeg gjør dette her kun for læring.

Dessuten finnes det annen løsning på surfe gjennom alle profiler der nå. Om man tenker seg litt om så ser dere lett hvordan.

Sitat av toffer125 Vis innlegg
er det ingen andre måter å havne på toppen da?
Driver og tester ut "ReloadEvery", men ser ikke ut som at det funker så bra, nei.
Vis hele sitatet...
Det er fordi han som har laget skybyen har forandret på måten folk kommer på toppen. Om du skal klare havne der nå så må du ha jævlig god timing. Samt vite hvor mange som er aktive. Mer kan jeg ikke si.
Skuffende med folk som blir betalt for å holde kjæft og oppføre seg... huff
Sitat av dethklok Vis innlegg
Det er allerede noen som har lagd en nettbyll, den heter skybyll. Om den funker vet ikke jeg.
Jeg gjør dette her kun for læring.

Dessuten finnes det annen løsning på surfe gjennom alle profiler der nå. Om man tenker seg litt om så ser dere lett hvordan.



Det er fordi han som har laget skybyen har forandret på måten folk kommer på toppen. Om du skal klare havne der nå så må du ha jævlig god timing. Samt vite hvor mange som er aktive. Mer kan jeg ikke si.
Vis hele sitatet...
Mer kan du ikke si? Hva tror du dette er? En millionverdig lØsning du må holde godt på?
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Mer kan du ikke si? Hva tror du dette er? En millionverdig lØsning du må holde godt på?
Vis hele sitatet...
Nei. Men finn det ut selv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikkje noe problem og komme på toppen ihvertfall Bare og bruke et program som auto-refresher siden, evt. et program som AutoMouseClicker og sette den til og trykke på fremsiden av Skybyen ganske ofte.
Får det ikke helt til å funke, JVMyhre, sikker på at det ikke er helt random hvem som havner øverst?
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Får det ikke helt til å funke, JVMyhre, sikker på at det ikke er helt random hvem som havner øverst?
Vis hele sitatet...
Nei det er ikkje random. De som er mye i aktivitet kommer ofte på toppen. Med bruk av autorefresh hver 2 sekund så var eg på toppen 6 eller 7 ganger på en time.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Nei det er ikkje random. De som er mye i aktivitet kommer ofte på toppen. Med bruk av autorefresh hver 2 sekund så var eg på toppen 6 eller 7 ganger på en time.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tipset.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Her er forresten den "auto besøk profiler" på Decate (skybyen) som jeg glemte å lage:
http://decate.dashy.no/

Om den er nyttig til noe vet ikke jeg, kanskje skape mer trafikk mot din profil, om du er ute etter noe sånt.

Husk du må bruke den i en ny fane i nettleseren hvor du er innlogget i decate.
Sist endret av dethklok; 9. desember 2012 kl. 13:52.
Var litt skeptisk til å bruke den, men den fungerer vist. Flotte greier!
Sitat av dethklok Vis innlegg
Her er forresten den "auto besøk profiler" på Decate (skybyen) som jeg glemte å lage:
http://decate.dashy.no/

Om den er nyttig til noe vet ikke jeg, kanskje skape mer trafikk mot din profil, om du er ute etter noe sånt.

Husk du må bruke den i en ny fane i nettleseren hvor du er innlogget i decate.
Vis hele sitatet...
Stilig!
er det noen måte å velge mer spesifikt hvilke aldre og kjønn den søker gjennom?
Så slipper man å besøke hundrevis av mannlige 40-åringer
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Stilig!
er det noen måte å velge mer spesifikt hvilke aldre og kjønn den søker gjennom?
Så slipper man å besøke hundrevis av mannlige 40-åringer
Vis hele sitatet...

Tja, kanskje. Om jeg klarer å utnytte søkefunksjonen.
Det har nå blitt blokkert så muligheten for å automatisk besøke profiler fungerer ikke.
Er det bare meg, eller er hele sia nede?...
Virker litt jalla =)
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Er det bare meg, eller er hele sia nede?...
Virker litt jalla =)
Vis hele sitatet...
Om du faktisk har lest tråden, så har du kanskje fått med deg at decate har fikset disse hullene.
Tror han mener at Skybyen er nede.

Edit: Eller Skybyen == Decate?
Sist endret av Ozma; 16. desember 2012 kl. 05:38.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Tror han mener at Skybyen er nede.

Edit: Eller Skybyen == Decate?
Vis hele sitatet...
helt riktig Skybyen er nede.
Skybyen er ikke direkte nede. Men skiftet design og navn til Decate. Men korrekt.
Sitat av dethklok Vis innlegg
Skybyen er ikke direkte nede. Men skiftet design og navn til Decate. Men korrekt.
Vis hele sitatet...
Jobber du med nytt script? Eller har du gitt opp dette?