Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 16715
ikke barber deg på en liten stund. Om du har litt lengde på håret ikke vask det med shampoo, og bruk gjerne litt feit voks for å få fettete hår. Få ei veninne til å hjelpe deg med å sminke deg rød rundt øynene.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av etse Vis innlegg
ikke barber deg på en liten stund. Om du har litt lengde på håret ikke vask det med shampoo, og bruk gjerne litt feit voks for å få fettete hår. Få ei veninne til å hjelpe deg med å sminke deg rød rundt øynene.
Vis hele sitatet...
Har kort hår på sidene og bak (ca. 2cm), men har hår ned til leppene fremme.
Samtidig har jeg nettopp barbert meg, da jeg så ganske jævlig ut, og festen er på torsdags kveld, så jeg antar at den skal gå fint. Bor forøvrig sammen med to jenter, så sminke er ikke noe problem. Takk for tipsene forresten!
vel du må ha med deg en fillete ryggsekk klassisk tegn! :P vis du skal se ut som en junki :P
Sist endret av mr-martinss; 25. oktober 2011 kl. 20:29.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av etse Vis innlegg
ikke barber deg på en liten stund. Om du har litt lengde på håret ikke vask det med shampoo, og bruk gjerne litt feit voks for å få fettete hår. Få ei veninne til å hjelpe deg med å sminke deg rød rundt øynene.
Vis hele sitatet...
Forøvrig så vet jeg ikke om jeg burde gå lenge uten å barbere meg, da jeg gjerne vil prøve meg på det andre kjønn uten å se for sleazy og ekkel ut
Sist endret av Deadlock Radium; 25. oktober 2011 kl. 20:31.
Sitat av sumoivar Vis innlegg
Kle deg ut som en svær Joint!
Vis hele sitatet...
Hehe fantastisk!
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
er det noe mer som kan legge til en mer realistisk effekt?
Vis hele sitatet...
Be sminketeamet sminke på litt sprøytemerker på underarmene dine?
Evt litt utslett eller lignende...?
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Be sminketeamet sminke på litt sprøytemerker på underarmene dine?
Evt litt utslett eller lignende...?
Vis hele sitatet...
Hmmmm, absolutt ikke dumt! Skal se hva jeg får til
husk å legge noen små poser med mel neders i sekken, slik at du midt under partyet kan slå deg ned ved et bord å ta ei stripe eller to. :P
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Forøvrig så vet jeg ikke om jeg burde gå lenge uten å barbere meg, da jeg gjerne vil prøve meg på det andre kjønn uten å se for sleazy og ekkel ut
Vis hele sitatet...
da syns jeg du skulle valgt noe annet ^^, Men man må jo sette litt grenser. Å være litt ubarbert tror jeg ikke ødelegger sjansene. Grensa kan du sette med å lukte vondt.

Selvfølgelig om du virkelig vil ta den all out kan du søle litt sprit og øl på klærene dine for å få lukta av å være et uteligger.

Om om du skulle ombestemme deg og finne ut du vil ta den all out og driter i å prøve deg på jenter denne ene kvelden så kan du la være å vaske deg og bruke deodorant i 3-4 dager og ha litt svettelukt i tillegg ^^,
Justin Bieber?
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av etse Vis innlegg
da syns jeg du skulle valgt noe annet ^^, Men man må jo sette litt grenser. Å være litt ubarbert tror jeg ikke ødelegger sjansene. Grensa kan du sette med å lukte vondt.

Selvfølgelig om du virkelig vil ta den all out kan du søle litt sprit og øl på klærene dine for å få lukta av å være et uteligger.

Om om du skulle ombestemme deg og finne ut du vil ta den all out og driter i å prøve deg på jenter denne ene kvelden så kan du la være å vaske deg og bruke deodorant i 3-4 dager og ha litt svettelukt i tillegg ^^,
Vis hele sitatet...
Nei uff, det orker jeg ikke. Da går jeg heller med stubb og greier. Det er tross alt en fest på et utested sammen med over 100 andre medelever, så jeg må da ikke virke avstøtende til de grader, selv om der er folk som skal kle seg ut som industriarbeidere etc

Jeg ofrer ikke det å lukte godt for å virke litt mer troverdig da jeg blir kvalm av min egen svettelukt
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg har da bestemt meg for å kle meg ut som en junkie.
Hvordan mener dere at en junkie burde se ut? Jeg har hittil komt frem til at en strikkalue, strikkede pulsvarmere, skinnjakke og en hullete dongeribukse, samt veldig slitte Converse-sko er ganske junkie, men er det noe mer som kan legge til en mer realistisk effekt?
Vis hele sitatet...
"Plata-knekken" i ryggen, "fjerne" noen tenner, noen betente årer og =Oslo i hånden? Burde sette prikken over ien det!
hva med jessie pinkman ? fra breaking bad
bare store klær
http://www.google.no/search?um=1&hl=...l542l0.2.1l3l0
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hva med jessie pinkman ? fra breaking bad
bare store klær
http://www.google.no/search?um=1&hl=...l542l0.2.1l3l0
Vis hele sitatet...
Njaaa, har ingen gigantiske klesplagg, og vet heller ikke om noen som har det, så denne er da litt utelukket
Støtter Stalin som ble nevnt litt tidligere her.
Junkie kan og bli morsomt.
Ikke glem lua som bare dekker toppen av huet istedenfor ørene, fingervantene og den store frakken. Handlevogn full av skrot er også obligatorisk.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av olaPola Vis innlegg
Støtter Stalin som ble nevnt litt tidligere her.
Junkie kan og bli morsomt.
Ikke glem lua som bare dekker toppen av huet istedenfor ørene, fingervantene og den store frakken. Handlevogn full av skrot er også obligatorisk.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare en sandfarget trench coat til et par lapper, så den funker nok ikke

Har skinnjakke, en slik lue, bare uten flagg, med andre, lilla mønster, hullete dongeribukse, slitte converse-sko og pulsvarmere i stedet for fingervanter. Ser ganske bra ut etter min mening. Når jeg får tak i flere ting kan jeg legge ut bilde for de som vil se.

Noen flere idéer på hva som er typisk junkie?
Sist endret av Deadlock Radium; 26. oktober 2011 kl. 02:29.
Julebruskongen
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Har kort hår på sidene og bak (ca. 2cm), men har hår ned til leppene fremme.
Samtidig har jeg nettopp barbert meg, da jeg så ganske jævlig ut, og festen er på torsdags kveld, så jeg antar at den skal gå fint. Bor forøvrig sammen med to jenter, så sminke er ikke noe problem. Takk for tipsene forresten!
Vis hele sitatet...
http://youtu.be/2GoCvuu0dlQ


Måtte bare
Sist endret av Fanz44; 26. oktober 2011 kl. 15:38.