Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 203237
Og har du fått bæsj i blodet ditt ennå?
Vis hele sitatet...
eh, hæ? Hva er det?

Hva er gametiden din?
Vis hele sitatet...
Litt over 100 timer.
Sitat av mabe140 Vis innlegg
eh, hæ? Hva er det?

Litt over 100 timer.
Vis hele sitatet...
Ok.

Ehm.

Dette skjedde i hodet mitt da jeg leste dette:

Si du kjøpte spillet på releasedatoen.

Det var syv døgn siden.

Det er 24 timer i ett døgn.

7x24=168.

Det er 168 timer siden du fikk spillet.

Du sier du har spilt i litt over hundre timer allerede.

Si 105 timer. (Det er "litt over hundre" i mitt hode)

Det betyr.

105/7.

Det er 15 timer.

15 timer per dag har du spilt.

WOW. Shit.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
WOW. Shit.
Vis hele sitatet...
Du sier det som om det var uvanlig for hardbarkede gamere.
Også spesielt når det er et såpass avhengighetsskapende spill!
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Du sier det som om det var uvanlig for hardbarkede gamere.
Også spesielt når det er et såpass avhengighetsskapende spill!
Vis hele sitatet...
Hahaha, beklager om du tok deg nær av det

Jeg bare.. Synes det er ganske mye jeg altså. Jeg spiller jo sjæl og vet hvor "avhengig" man blir. Men jeg har jo husleie å betale. Skole å være på. Venner å treffe. Ser ikke helt hvordan en klarer det når man bruker 15 timer av dagen sin på (I EN HEL UKE) å være Dovahkiin.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Hahaha, beklager om du tok deg nær av det

Jeg bare.. Synes det er ganske mye jeg altså. Jeg spiller jo sjæl og vet hvor "avhengig" man blir. Men jeg har jo husleie å betale. Skole å være på. Venner å treffe. Ser ikke helt hvordan en klarer det når man bruker 15 timer av dagen sin på (I EN HEL UKE) å være Dovahkiin.
Vis hele sitatet...
Haha, no offense taken 15 timer daglig er helt klart mye tid, tror personlig jeg ville gått lei hvis jeg skulle spille så mye. Kan jo bare hende at han er i en personlig situasjon som tillater han å spille såpass mye, ikke vet jeg.
Aå lenge man ikke har jobb eller tar en uke ferie er det ikke noe problem. 15 timer går fort og man klarer det i en uke. etter det er vel de fleste lei.
Har ikke idlet i menyene da? Jeg har 20 timer med idling som følge av at jeg har latt spillet stå på over natta.
Sist endret av lambador; 19. november 2011 kl. 09:18.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Tfan Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kan spawne Lydia's døde kropp til deg?

Noen som vet console command for å spawne _kroppen_ hennes til deg? Ikke ressurecte, bare spawne hennes døde kropp.
Vis hele sitatet...
player.placeatme.a2c94
Du kan også ta resurrect også klikke på henne, eller skrive a2c94.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Den kommanden finnes ikke men du kan gjøre
player.additem 00013957 for chest 00013956 for boots 00013958 for handsker 00013959 for hjelm
Vis hele sitatet...
Takker!


Sitat av FatMan Vis innlegg
player.placeatme.a2c94
Du kan også ta resurrect også klikke på henne, eller skrive a2c94.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde dette før jeg spurte om hjelp her. Den bare kloner Lydia, uten tinga mine. Men nå er jeg ferdig med det uansett.

Takker for hjelpen!
Sist endret av Tfan; 19. november 2011 kl. 12:20.
Kan ikke si noe annet enn at jeg elsker dette spillet, når du blir varulv så er det enda mer rått. Løpe rundt og spise Silver Hands
Noen som har kommet langt på Companions questa? Jeg føler jeg har gjort alt det store der... Men blir fortsatt sendt ut på slakke oppdrag som : Gå der,drep dyr,kom tilbake.(Ganske kjedelig når jeg one-hitter dem)
Dette bare fortsetter og fortsetter, er leader og har alle totems...
Det jeg lurer på er om dette bare fortsetter i det uendelige?
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Noen som har kommet langt på Companions questa? Jeg føler jeg har gjort alt det store der... Men blir fortsatt sendt ut på slakke oppdrag som : Gå der,drep dyr,kom tilbake.(Ganske kjedelig når jeg one-hitter dem)
Dette bare fortsetter og fortsetter, er leader og har alle totems...
Det jeg lurer på er om dette bare fortsetter i det uendelige?
Vis hele sitatet...
Det er spillet som genererer side quests, du må bare gjøre andre hovedoppdrag. Du blir aldri helt 100% ferdig med spillet, bare hovedhistorien.
Sist endret av SemiColon; 19. november 2011 kl. 12:38.
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Litt over 100 timer.
Vis hele sitatet...
Jeg har rundt 50 timer ingame og er laaaaaaangt ifra ferdig med 100 i alle skills eller quests!

Regner ikke med jeg er ferdig etter 200 timer ingame engang. Hvordan klarte du dette? rushet alt som var?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Det er spillet som genererer side quests, du må bare gjøre andre hovedoppdrag. Du blir aldri helt 100% ferdig med spillet, bare hovedhistorien.
Vis hele sitatet...
Syns det var litt rart det, virket som (mulig spoiler?)[COLOR="White"]om alle questene med totems ledet opp til en større quest hvor man kunne bli kraftigere som varulv, eller noe. Samtidig virket det litt rart at man skulle befri vilkas og farkas fra "Cursen" uten noen videre quest eller mulighet for å kurere seg selv.[/COLOR]
Haha, no offense taken 15 timer daglig er helt klart mye tid, tror personlig jeg ville gått lei hvis jeg skulle spille så mye. Kan jo bare hende at han er i en personlig situasjon som tillater han å spille såpass mye, ikke vet jeg.
Vis hele sitatet...
Har ikke jobb, så det er jo 15 timer eller no slikt jeg er våken, og da spiller jeg når jeg ikke har noe annet å gjøre. Som den siste uken har jeg ikke hatt en dritt annet å gjøre enn å spille. Har ventet på dette spillet i år og dag, så her er det klin til TV'n døgn inn og døgn ut til jeg er lei :P BTW jeg er dame, ikke mann.

Jeg har rundt 50 timer ingame og er laaaaaaangt ifra ferdig med 100 i alle skills eller quests!

Regner ikke med jeg er ferdig etter 200 timer ingame engang. Hvordan klarte du dette? rushet alt som var?
Vis hele sitatet...
Enkelte skills er jo så lett å få til lvl 100 på null tid. Som Blacksmith, enchants, speech, sneak, resturation, alchemy og conjuration. Under forteller jeg hvordan.

Blacksmith: Samle masse penger, tøm inventory. Kjøp så mye leather og leather strips som mulig, fast travle til alle byene og kjøp leather som en gal. Lag så kunn leather braces - badabim - lvl 100.

Enchants: Samle masse penger, gå til whiterun og besøk kisen som er i huset til Jarlen. Kjøp alle TOMME soul gems. Vent to dager og repiter denne prosessen til du har va 50 soulgems eller lignende. Fast Travel eller gå til en plass med masse små og lette kills. Bjørner, krabber, harer, kyllinger. Ja samme hva du fyller de med egentlig. Bruk skill Soul Trap eller enchant en bue som jeg har med soultrap, så for hvert kill samler jeg soul uansett. Gå til bordet, og enchant din vei til 100. Easy.

Sneak: La spillet stå på om natten, mens du står i sneak i et hjørne av et bebodd hus. Da du våktner er du lvl 100.

Speech: Det er en kis i riften som du kan speeche hele tiden. Gå til riften, gå til puben og snakk med han kisen til du ser sirkelen du kan speeche i. Persuade han hele tiden, så vips er du 100.

Restoration: To skills, den ene drain HP fra deg og gir deg MP. Den andre skillen gir deg HP og tapper MP. Du dør aldri, blir aldri tom for mp. Mens du lager middag, og kommer tilbake så er du 100.

Alchemy: Kjøp alle ingrediensene til alchemy butikkene rundt om kring. Når du har kjempemasse ingredienser, lag pots. Mange pots. Vips lvl 100.

Conjuration: Bruk skill soul trap i magic. Finn en død kropp, uansett om det er menneske eller dyr. For så å bruke soul trap på kroppen hele tiden. Tom for mana, vent en time i spillet, og go again. Det står ingenting i øvre venstre hjørne, men fortvil ikke. Det fungerer.

Resten av skillsene som armor: ikke røm fra fienden, la de slå deg heller. Våpen: Sloss i dungeons så mye som mulig.

Versegod ^^
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Har ikke jobb, så det er jo 15 timer eller no slikt jeg er våken, og da spiller jeg når jeg ikke har noe annet å gjøre. Som den siste uken har jeg ikke hatt en dritt annet å gjøre enn å spille. Har ventet på dette spillet i år og dag, så her er det klin til TV'n døgn inn og døgn ut til jeg er lei :P BTW jeg er dame, ikke mann.
Vis hele sitatet...
Beklager, min feil. Er vel en anelse fordommer som sitter når man antyder at en person som gamer såpass mye er mann. Uansett, takk for gode tips til oss andre som enda er ute etter å levle skills.
Beklager, min feil. Er vel en anelse fordommer som sitter når man antyder at en person som gamer såpass mye er mann. Uansett, takk for gode tips til oss andre som enda er ute etter å levle skills.
Vis hele sitatet...
Skjønner godt at man får fordommer. Er jo så mye dritt der ute på nyhetene om menn som går av jobben pga spill og greier. Mens da det kommer en kjerring inne og forteller ditt og datt blir det store øyne ja. Men slik er realiteten min - og skulle ønske jeg hadde bare få timer i spill,og heller jobbet. Men slik er desverre ikke hverdagen min. Da blir det spilling da!
Sitat av Tfan Vis innlegg
Noen som vet console command for å spawne _kroppen_ hennes til deg? Ikke ressurecte, bare spawne hennes døde kropp.
Vis hele sitatet...
For en venn!
For de som bare vil ha lootet sitt så er hun i Hall of the Dead i Whiterun om hun dør. Hvis hun ikke er der, prøv å vente en uke og sjekk huset ditt.
Noen som vet noe om å resette perks? Hørte noe om at det var en stone man kunne gå til noe.
Noen som vet noe om å resette perks? Hørte noe om at det var en stone man kunne gå til noe.
Vis hele sitatet...
En sten? Den vil jeg ha. Skal si ifra om jeg kommer over det, men jeg har ikke hørt om det før.
Cookie Monstah ^_^
etter questet der du kaller på den dragen "odahviing" og fanger og slipper han fri igjen, så sier han at når alduin er død så skal han tenke på nytt om han vil adlyde meg eller ikke. men når jeg bruker call dragon så flyr han bare rundt over meg....
Sist endret av lordstian; 19. november 2011 kl. 16:16.
Sitat av lordstian Vis innlegg
etter questet der du kaller på den dragen "odahviing" og fanger og slipper han fri igjen, så sier han at når alduin er død så skal han tenke på nytt om han vil adlyde meg eller ikke. men når jeg bruker call dragon så flyr han bare rundt over meg....
Vis hele sitatet...
Det er fordi han hjelper deg om du trenger det. Om du blir angrepet av noe da kommer han å hjelper deg.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Badapple Vis innlegg
Det er fordi han hjelper deg om du trenger det. Om du blir angrepet av noe da kommer han å hjelper deg.
Vis hele sitatet...
åååå, det visste jeg ikke takk for svar btw, fint å vite at jeg har en drage i backup =)

en ting til, ved ingangen til der du dreper alduin, så er det en sånnen fin nice staff som jeg gjerne vil ha, er det mulig å komme opp der igjen?
Sist endret av lordstian; 19. november 2011 kl. 16:22.
Ikke at det er så veldig farlig.. og veldig mange som har vært flinke med det, men hadde vært fint om dere advarer om spoilers, eller har det i hvit tekst ellernoe. Har ikke blitt spoila så veldig mye (som ikke har advart om det) men kommentaren over spoila litt..

Ikke veldig sint ellernoe, da jeg regna med at alduin blir drept til slutt, men du skjønner sikkert hva jeg mener..
Sånn til neste gang bare
Cookie Monstah ^_^
vil tro de fleste har kommet så langt..? tar jo ikke så lang tid å komme dertil..
Er ikke alle som gjør main quest først.
Har 30 timer ingame og har ikke tenkt på mainquest ennå...
Main quest = sist

Men side quest blir jo bare flere og fler... Omtrent på hver quest jeg fullfører plukker jeg opp minst 2 nye

Btw Ingen andre som ergrer seg over at custom spells er helt fjernet?
Sist endret av HabbaLaBiba; 19. november 2011 kl. 18:12.
Bare for å si ifra. Du kan spille videre etter du har fullført main quest. For de som ikke viste det.
Cookie Monstah ^_^
er det jeg gjør nå, akkurat joina den derne imperial legion tingen :P
Gjorde et quest i mages guild fra en elf dame som var student og nå er jeg helt usynlig og kan ikke se spells eller henda mine i 1/3 perspektiv er det noen som vet ossen jeg blir normal igjen?
Jeg angrer på at jeg gjorde nesten hele mainquestet først.
Har vel 15 sidequests som er startet, og sikkert en 30-40 misc småquests.. -.-
Har litt over 30 timer ingame og har ikke kommet lenger i mainquest enn at jeg har snakka med de gråskjeggene på fjellet. Føler at det er så mye å gjøre at jeg aldri kan få tid til alt, ikke at det er så ille
Drager og slikt vil fortsatt komme etter at du har tatt mainquest, eneste forskjellen er i hvit skrift.
[COLOR="White"]Du lærer noen nyttige shouts, blant annet "Dragonrend" som får dragen til å lande. Kjekt for de som er spiller melee.[/COLOR]
Ble nettopp varulv, herregud så epic! Noen som vet om man kan bruke formen mer enn en gang senere i spillet? Vil folk som ser deg i varulvform kjenne deg igjen når du ikke er varulv? Si at du dreper masse folk i en by som varulv, og returnerer senere utenfor form. Vil de kjenne deg igjen og straffe deg?
Cookie Monstah ^_^
de gjennkjente i alle fall broren min etter at han utryddet hele whiterun som varulv...
Har nettopp startet spillet, er inne i Bleak falls Temple, skal flytte på noen steiner med symboler på for å åpne opp en port, men skjønner ikke en dritt av det, noen som vet??
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Har nettopp startet spillet, er inne i Bleak falls Temple, skal flytte på noen steiner med symboler på for å åpne opp en port, men skjønner ikke en dritt av det, noen som vet??
Vis hele sitatet...
Spoiler:
[COLOR="White"]Se på den kloa du har i inventory, koden står der.[/COLOR]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av toxicity Vis innlegg
Gjorde et quest i mages guild fra en elf dame som var student og nå er jeg helt usynlig og kan ikke se spells eller henda mine i 1/3 perspektiv er det noen som vet ossen jeg blir normal igjen?
Vis hele sitatet...
Hun gjorde meg grønn...

Det går over med tid, legg deg til å sove.
Sitat av robhol Vis innlegg
Hun gjorde meg grønn...

Det går over med tid, legg deg til å sove.
Vis hele sitatet...
Det er den del etter du blir grønn da hun gjør deg om til en ku, så en hest og til slutt en hund og nå er jeg helt usynlig og det er fryktelig irriterende
slutt og spoil VÆRSÅSNILL jeg selv har tatt queste og det er ikke vanskelig i det hele tatt se det rundt i rommet og du skjønner symbolene er bare så lett..

og til dere som ikke klarer quest bare på inn på www.google.no så trykker man på søke feltet der og skriver '' skyrim (navn på quest)'' så er det en knapp som heter SØK..
sorry men begynner og bli veldig mange spoilere her altså.. skriv i hvit tekst!
Noen andre som har problemer med introquestet til Thieves Guild? Jeg gjorde det første der Brynjolf eller hva han heter skal distrahere de andre mens du stjeler ringen til en fyr og planter den på en annen. Etter dette ba han meg å møte meg i The Ragged Flagon, men han går aldri dit. Det eneste han gjør er å stå der og si "Hm?" når jeg ser/prater med han. Noen som har opplevd det samme?
Cookie Monstah ^_^
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Noen andre som har problemer med introquestet til Thieves Guild? Jeg gjorde det første der Brynjolf eller hva han heter skal distrahere de andre mens du stjeler ringen til en fyr og planter den på en annen. Etter dette ba han meg å møte meg i The Ragged Flagon, men han går aldri dit. Det eneste han gjør er å stå der og si "Hm?" når jeg ser/prater med han. Noen som har opplevd det samme?
Vis hele sitatet...
når du er nede i the ragged flagon så skal han stå der nede, sett inne i the ragged flagon - cistern?
ja akkurat det samme men slutt og spoil !
Haha fant en i Morthal med samme navn som meg. Lo godt da jeg fant han
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mind = Blown
Sist endret av Zyke; 20. november 2011 kl. 00:06.
Sitat av MonkeyMusic Vis innlegg
Haha fant en i Morthal med samme navn som meg. Lo godt da jeg fant han
Vis hele sitatet...

Jeg kaller meg Frodo. Gjør du også?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
ja akkurat det samme men slutt og spoil !
Vis hele sitatet...
Hvis du så absolutt ikkje skal ha spoilere, så kan du vel heller bare la vær og lese denne tråden? Tråden er laget for spillet, og om folk har spørsmål og trenger hjelp så er det akkurat det denne tråden er laget for.