Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 145395
stemmer ikke, jeg opplevde ca 5 sek delay på lyden etter 23 minutter. det er ikke bare kresent, det er bull å release det. gå for den med ending .avi
Sitat av snoopg
men den med .avi bak funker helt supert, mye bedre enn den du prater om klovnen
Vis hele sitatet...
For det første så er det samme releasen, bare den er pakka ut (doh).
For det andre så er det klovnen_ (les: UNDERSTREK)

Edit: Kansje duden har kjørt en syncfix før han la den ut?
Sist endret av klovnen_; 6. oktober 2005 kl. 16:51.
da bugger avifilen seg når jeg pakker den ut selv. fordi jeg har begge på pcen nå, og det er stor forskjell.. hmm.. skummelt.

sorry, var ikke meningen og kalle deg klovnen, klovnen_
liker serien jeg =)
fy faen så spennende traileren til neste episode så ut..
Herregud, som Jack irriterte meg i episoden her :P Men på en annen side, forstår jeg han godt.

Jeg er ikke fullstendig overbevist om at negeren og gjengen hans er the others. Tror vi har en del overraskelser i vente.
"Spoiler" [COLOR=White]De var da overlevende fra bakenden på flyet? Men da skjønner jeg ikke hvorfor de var så skeptiske til sawyer og gjengen.[/COLOR]

Som jeg sa:
Lost.S02E03.REAL.REPACK.HDTV.XviD-TCM (Nuked: Warning:MAY.BE.out.of.sync.if.u.have.bad.old.coded_If.u.have .new.coded.its.fine:-))
Vis hele sitatet...
Sist endret av utmeldt; 6. oktober 2005 kl. 18:25.
HOLY CRAP!
Når de ser den filmrullen...det bildet av byen der...det er NARVIK! Byen JEG bor i, nord i Nordland. O_o
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/...ik_in_lost.jpg

Det der, mine damer og herrer, er Narvik sentrum

*edit*

DOH!!! Charzer var først ute.
Sist endret av Kakcoo; 6. oktober 2005 kl. 17:41.
Hadde vært morsomt om Norge hadde hatt en rolle i alt dette

Edit: På lost-norge.tk har noen funnet ut at de åtte første "nummerene", er nummeret til psykiatritjenesten i Narvik. Har ikke sjekket det ut, men jeg tror nok det bare er tilfeldig.
Sist endret av Gitarfreaken; 6. oktober 2005 kl. 18:25.
Sitat av frgz
En ting jeg lurer på er at på trailern til sesong 2 så står det "De er ikke de overlevende de trodde de var?" Hva betyr det?
Vis hele sitatet...
Når eg såg det første gang (amerikanske traileren på den oceanic airlines siden) tenkte eg at det var THE som var viktig, dei var ikkje "[size=2]the[/size] survivors" dei trudde dei var, fordi det var fleire enn ei gruppe overlevende.

Dette kom ikkje så godt fram på norsk though...
Kan noen skyte meg..?

Får ikke sett før til søndag tidligst, også leser jeg her om NARVIK :O

ffs *vilse*
Tar jo bare mer og mer av denne serien her ass. sier ikke noe mer.
hahaha. Så morsomt, narvik faktisk :P Blir bare fler og fler spørsmål, løser bare for få. blir gal av den her ventinga på neste episode :S
Noe jeg lurer på er hva den PC'en har til nytte?
Jeg sliter...jeg har fått ned episode 2 og 3, men episode 1 har null seeders over alt hvor jeg leter. Noen som har en server til meg? Klarer snart ikke holde meg, og risikerer å ødelegge all framtid ved å se episode 2 før eneren...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av ninja5000
Jeg sliter...jeg har fått ned episode 2 og 3, men episode 1 har null seeders over alt hvor jeg leter. Noen som har en server til meg? Klarer snart ikke holde meg, og risikerer å ødelegge all framtid ved å se episode 2 før eneren...
Vis hele sitatet...
Jeg kan sikkert fikse noe Send meg en PM om du er hypp, så kan vi ordne noe.
Noen som har ett nytt bilde av Narvik sentrum:P? Så vi kan sammenligne
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
noen som har flere nye episoder av lost enn 3?
Det har ikke kommet flere en 3 episoder i sesong 2. Så det er nok ikke noen som har flere nei.
Sitat av Kakcoo
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg episoden på pcen, men stemmer dette sitatet?
Alvara Hanso forteller at hans stiftelse blant annet drev med forskning innen psykologi, zoologi, og.... «elektromagnetisme og utopisk, dansk sosiologi....»?
Kan ikke si noe annet enn at folk har noe å se fram til..når de gjelder sessong to.
Skal ikke komme med noen *spoiler*, men jeg er iallfall blitt satt i transe.
Sitat av engekri
Når kommer episodene ut i morgen tidlig?
Vis hele sitatet...
Serien går kl. tre i natt norsk tid, og kommer da ut ca. kl. 4-5. Så spørs det bare hvilke kilder du har for hvor raskt du finner den.

Sitat av hrafnidr
Nå har ikke jeg episoden på pcen, men stemmer dette sitatet?
Alvara Hanso forteller at hans stiftelse blant annet drev med forskning innen psykologi, zoologi, og.... «elektromagnetisme og utopisk, dansk sosiologi....»?
Vis hele sitatet...
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/10/07/445691.html

edit: Skiftet link.
Sist endret av Laurentius; 13. oktober 2005 kl. 00:29.
Lost.S02E04.REAL.HDTV.XviD-TCM ute klokken 05:33 norsk tid.
Enjoy,
OK, her er rare ting:

Hanso foundation's hjemmeside:
http://thehansofoundation.org

Nå, sjekk ut dette: Vi bytter ut http: med https:
https://www.thehansofoundation.org/

http://bigspaceship1.com ? Javel...

Tittelen på siden er tydeligvis morsekode, og sidens innhold byttes hvert 108. minutt. Fra det jeg har lest her og der har kodene blitt oversatt til 'sometimes a polar bear is just a polar bear' og 'narvik for life' , så det virker som om Narvik har en større rolle i serien enn vi tror? Jeg må prøve å tyde kodene selv.

Lost er ikke sunt

EDIT: Jeg tror den siden prøvde å åpne en link til en itunes-butikk også, men jeg har ikke itunes her så jeg fikk ikke sett hva slags sang den linket til. Sikkert den som spiltes.

Morsekoden som er der nå betyr: 6E POSITIVE THINK NEGATIVE
Sist endret av GrooveTub; 15. oktober 2005 kl. 01:05.
Uten å ha lest en eneste teori på nettet eller noe i denne tråden (omtrent) så må jeg dele noen tanker:

The Dharma Initiative:
"Dharma" er ordet buddhister bruker på "Buddhas lære"

interessant...

Logoen til TDI, den seks eller åtte-kantede dingsen med alle de sorte strekene inni...disse sorte strekene ser unektelig ut som kinesiske "i ching" tegn - en spådomskunst som blir praktisert i dag. Man har mynter eller stener med alle de forskjellige i ching tegnene på, kaster dem, og tolker dem etterpå.
Jeg har ikke tolket de som viser på logoen til TDI, fordi jeg har ikke giddet ennå. Hehe. Kanskje senere.

Og...en annen ting...108 - tallet som går igjen - 108 er antallet bønner/steiner/perler/whatever som buddhister har på sine bønnekjeder.

Bare et par tanker jeg fikk etter å ha sett ep. 1-3 (og nå også 4). Er det noe Buddha-greier også inni bildet her kanskje? Håper ikke det blir for mye fjas før de avslutter serien. Vil ikke dette skal ende opp som Friends - med seks hundre samlebokser med dvd'er og repriser langt inn i neste århundre...
Til dere som vil finne ut hva som er tittelen på den siste siden GrooveTub linket til så se her:
http://morsecode.scphillips.com/translator.html
Morsekoden i tittelen er faktisk i akuratt samme format som det du må lime inn på den siden.

Edit:
http://bigspaceship1.com/lost.swf kan det være et sånn bilde som du må skjeile på lenge før det dukker opp et skjult bilde? Har aldri klart å se sånne bilder jeg, så hadde vært fint om noen prøvde det for meg.
Sist endret av NoRemorse; 15. oktober 2005 kl. 01:13.
Jeg tror de har sagt at de vil lage fra 4-6 sesonger eller noe.

Anyways:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dharma

Og disse folkene ser ut til å være på sporet av noe:

http://www.thefuselage.com/Threaded/...ad.php?t=22383

NoRemore: Wow, jeg skulle søkt etter noe sånt før jeg hev meg over wikipedia-siden om morse og NotePad.
Sist endret av GrooveTub; 15. oktober 2005 kl. 01:16.
Kan noen fortelle meg åssen dere kom fram til den siden? jeg ser ikke noe tilknytning mellom den å lost??

Uannsett, jeg blir så sinna på hu stygge kjerrnga som bøgger med Sawer, hadde faen meg skutt hu selv.
Sitat av NoRemorse
Til dere som vil finne ut hva som er tittelen på den siste siden GrooveTub linket til så se her:
http://morsecode.scphillips.com/translator.html
Morsekoden i tittelen er faktisk i akuratt samme format som det du må lime inn på den siden.

Edit:
http://bigspaceship1.com/lost.swf kan det være et sånn bilde som du må skjeile på lenge før det dukker opp et skjult bilde? Har aldri klart å se sånne bilder jeg, så hadde vært fint om noen prøvde det for meg.
Vis hele sitatet...

Jeg tok og stirret på det bildet, det er et sånn "stirrografi" om jeg skal kalle det det. De kanin/lamme hodene blir "dratt" frem, men jeg klarer ikke å se hva det røde i bakrunnen skal være. Ligner på fiber eller noe i den duren.

Edit: Ikke nok med det, hodene som er tre stk vannrett, fire stk loddrett, blir 4x4. Vet ikke om det har noe å si, er nok for tidlig dette.

Klarer ikke vente til neste episode kommer!
Sist endret av Human-Xit; 15. oktober 2005 kl. 05:42.
Sitat av Human-Xit
Jeg tok og stirret på det bildet, det er et sånn "stirrografi" om jeg skal kalle det det. De kanin/lamme hodene blir "dratt" frem, men jeg klarer ikke å se hva det røde i bakrunnen skal være. Ligner på fiber eller noe i den duren.

Edit: Ikke nok med det, hodene som er tre stk vannrett, fire stk loddrett, blir 4x4. Vet ikke om det har noe å si, er nok for tidlig dette.

Klarer ikke vente til neste episode kommer!
Vis hele sitatet...
4x4= 16
nå er det 5x3 hamster huer = 15
4 8 15 16 23 42. Det kan hende at antallet varierer hvært 108 minutt og at den forandrer seg fra 4 til 8 ting vidre til 15 osv....
Heh, jeg vil tippe at regissøren har vert veldig smart ved valg av tall. En av grunnene er å skape stor forvirring og la seerne komme opp med utrolige teorier

Mindfuckanyone?
Veit ikke med dere men starten på lost s2e4 var veldig morsom :P Drømmen til hurly og nå hu dama kastet stein i hodet på sawyer og slang igjen luken :P Lo meg skakk jeg :P
Ingen av dere som reagerer på at man aldri får vite noe ? Alt forklares med et nytt mysterium, nettop derfor så mange blir helt med på konseptet. Jeg sier bare lykke til, ha det moro med å spekulere i teorier, men at det hele skal ende med at en noen lunde realistisk årsak blir fremstilt har jeg ingen tro på.

Og det er vel det alle dere ivrige Lost fans venter i uutholdelig spenning på?
Sist endret av John B; 15. oktober 2005 kl. 11:29.
Vadder, og resten her. Beklager, gikk litt fort igår pluss jeg var meget trøtt. Ikke 4x4, men 4x5.
Da 4 er vannrett og 5 er loddrett, men har det vært en geit eller hare på LOST?

John B: LOST er bra, men som du sier, jævlig irriterende spennende. Nei, man får aldri vite noe sånn "stort", men små ting. Det er jo det så gjør det så ufattelig spennende.
OK. Dette er vannvittig. På http://bigspaceship1.com er tittelen på sida for øyeblikket : -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. .- ... .... / -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- - / ... .-.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / ... .-.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / ... .-.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. .- ... .... / -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / ... .-.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. .- ... .... / -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. .- ... .... -.. .- ... .... / -.. .- ... .... / -.. .- ... .... -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. .- ... .... / -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- -

Dette er morsekode for :

"DASHDOTDOT DOTDASH DOTDOTDOT DOTDOTDOTDOT SLASH DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH SLASH DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH SLASH DASHDOTDOT DOTDASH DOTDOTDOT DOTDOTDOTDOT DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH SLASH DASHDOTDOT DOTDASH DOTDOTDOT DOTDOTDOTDOT DASHDOTDOT DASHDASHDASH DASH DASHDOTDOT DOTDASH DOTDOTDOT DOTDOTDOTDOT"

Dash er strek, dot er prikk, og dette igjen blir :

-... .- ... .... / -.. --- - -.. --- - -.. --- - -.. --- - / -.. --- - -.. --- - / -.. .- ... .... -.. --- - / -.. .- ... .... -.. --- - -.. .- ... ....

Som igjen er morsekode for : "BASH DOTDOTDOTDOT DOTDOT DASHDOT DASHDOTDASH"

Gjør man det om til morse igjen blir det :


THINK


Morsomt? Egentlig ikke.
Altså, uten å quote meg selv på det spørsmålet jeg stilte som jeg ikke fikk svar å.
Hvordan har dere kunne koble den sia mot lost?
Sitat av Human-Xit
John B: LOST er bra, men som du sier, jævlig irriterende spennende. Nei, man får aldri vite noe sånn "stort", men små ting. Det er jo det så gjør det så ufattelig spennende.
Vis hele sitatet...
Så det å vite endelig hva som er nedi luka, at Jack og Christian Shepard var delvis ansvarlig for Shannon`s far sin død eller at vi fikk møte de fra bakdelen er ikke noe stort?

Jeg synes forfatterne er bedre nå og klarer å gjøre serien bedre enn den var i sesong1 nå i sesong2 etter mine meninger. Vet det er noe helt jævelig irriterende men hva gjør ikke Alias eller Desperate Housewifes?


Endelig blir vi kjent med Adewale Akinnuoye-Agbaje sin karakter på Lost noe som har vært rykte i lang tid nå. Han var genial på Oz, håper han forsetter her på Lost.

Man ser faktisk Libby, Bernard og Ana-Lucia allerede i "Adrift" vis man ser nøye på episoden på slutten.


Trialere til neste episode i USA(spoilere)
Den canadiske promoen til neste episode

Den amerikanske promoen til neste episode

Ny versjon av promoen for USA.

Er det noen av dere ekstrem-lost-fans som har lest intervjuer med skribentene av serien, om hvordan de har jobba så langt? Jeg mener, de hadde neppe skrevet hele sesong en på forhånd, fordi de ikke visste om det ble en suksess eller ikke. Dessuten fikk de sikkert beskjed en gang i løpet av sesong en at det faktisk ble en sesong to. Dette ville forklare litt om hvorfor de hopper såpass mye i handlinga som de gjør.

Tidlig i sesong en så vi Locke i nærkontakt med ett eller annet stort vesen, og dette har tydeligvis forandra hans oppførsel videre. Dette vesenet, samt isbjørnene, ble derimot fullstendig glemt av forfatterene, og vi har ennå ikke fått det minste hint om hva det skyldes, og personene i serien har heller ikke sagt noe.

Hittil i sesong to har det utelukkende dreid seg om luka og hva som befinner seg der nede, og der er jo fordi de må dra nye elementer inn i serien så de har noe å bygge på videre. Men fascinasjonen min gåt mer og mer over i irritasjon over hvor ekstrem treg utviklinga er, og hvor mange røde tråder som aldri blir nøsta opp. Håper de tar tak i noe av dette framover, ellers tror jeg de mister endel seere.
Har tenkt på mye av det samme..

lurer fortsatt på f.eks hva det tauet som Sayid fulgte er? Og hvor det leder..
Hva i helvete var den svarte røyken?

Håper ikke det blir 5-6 sesonger som tidligere uttalt, og at det ikke blir sånn såpeserieaktig... hvis de trekker det over lang tid så er det plutselig en skuespiller som ikke kan mer, så må de drepe den personen osv, at det blir skikkelig rot..
Sitat av Viva la Opium
lurer fortsatt på f.eks hva det tauet som Sayid fulgte er? Og hvor det leder..
Hva i helvete var den svarte røyken?
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at det var bare en del av fellene til Rosseau.
Vel, nå har det jo kommet et eget LOST blad. De kommer nok til å dra dette litt for langt

Edit: Flyet krasjet pga. det var ment å skje, det var ikke noe ulykke e.l
Kilde: Manus forfatter
Sist endret av Cybergasm; 19. oktober 2005 kl. 12:03.
Hvordan skal man kunne arrangere at et fly deles i to og krasjlander akkurat der?
For ikke å snakke om håpet om at noen skal overleve.

Lurer fælt på hva disse manusforfatterne driver med.
Enig med DonTomaso.
(Henger meg på den Leste tråden din)

Hyl om noen har sett noe.
Sist endret av elodin; 19. oktober 2005 kl. 12:08.
Det er jo 1000 måter å få ett fly til å gå i bakken på.
Kan du nevne minst 3 av disse "1000" ?
Joda, er mulig å få et fly til å gå i bakken.
Syns bare det blir litt jalla hvis noen har tatt ned flyet med vilje, fått det til å lande akkurat på øya, OG fått noen til å overleve. Håper det ikke er noe sånt.
Er ikke sikkert det var meningen at noen skulle overleve. Husker ikke hvor jeg leste det, men tror det var på E!. Der sto det at en av manus forfatterene sa at flyet ikke krasjet pga. en tilfeldig ulykke.

Edit: Og hvis jeg ikke husker helt feil sa også en av forfatterene at det skulle komme en mini DVD som forklarte hvorfor flyet styrtet..

Skriver bare det jeg hører fra det jeg mener er temmelige sikkre kilder..
Sist endret av Cybergasm; 19. oktober 2005 kl. 13:32.