Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 142824
hmm. På min bruker der jeg meldte meg på billet køen så var jeg 3500i køen og 3000 billeter igjen men nå har jeg havna på 3803 i kø nummer :/ What is this shitt? burde jeg lage 2 brukere for og få komme fram i køen?
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
hmm. På min bruker der jeg meldte meg på billet køen så var jeg 3500i køen og 3000 billeter igjen men nå har jeg havna på 3803 i kø nummer :/ What is this shitt? burde jeg lage 2 brukere for og få komme fram i køen?
Vis hele sitatet...
NÈI! Ikke gå inn i køen med er enn en bruker, fordi viss geekevents finner ut av det, så blir du kasta ut av hele greia O.o

Mitt tips ville vert å sende inn en mail til support@geekevents dot com, og fortelle de om hva som har skjedd
Noen som vet hvor høyt det er under plassen? Vurderer og ta med meg en sub.
Sitat av Samhot79 Vis innlegg
Noen som vet hvor høyt det er under plassen? Vurderer og ta med meg en sub.
Vis hele sitatet...
omtrent standard skrivebordshøyde. alt er satt sammen av paller på høykant, så en pall høy
Får se om det blir freakrekka i år. Med mine 55 år er jeg vel mildt sagt litt over gj.snittet.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Får se om det blir freakrekka i år. Med mine 55 år er jeg vel mildt sagt litt over gj.snittet.
Vis hele sitatet...
Du kan sitte med meg du, diggen <3
Sitat av Elshop Vis innlegg
Du kan sitte med meg du, diggen <3
Vis hele sitatet...
Ja, dere gleder dere til TG, har ingen problemer med det(gjør det selv), men vær så snill å ta den barnslige off-topicen på PM.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Ja, dere gleder dere til TG, har ingen problemer med det(gjør det selv), men vær så snill å ta den barnslige off-topicen på PM.
Vis hele sitatet...
UMAD? det har faktisk noe med topic og gjøre...

Hvor skal vi sitte på TG har noe med TG å gjøre.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Får se om det blir freakrekka i år. Med mine 55 år er jeg vel mildt sagt litt over gj.snittet.
Vis hele sitatet...
Nå, ikke for å spoile overaskelsen ellernoe. Men du er vel nærmere 15 en 55?
Sitat av Elshop Vis innlegg
UMAD? det har faktisk noe med topic og gjøre...

Hvor skal vi sitte på TG har noe med TG å gjøre.
Vis hele sitatet...

Nei, jeg er ikke sint. Men jo, det er off-topic. Denne tråden handler om TG, men samtalen deres går noe sånn som dette.

"Hei jeg er 50 skal vi være sammen?"
"Ja kjempe gøy k9z selvom du er bare 16 på ækte"
"Lol vet dette er zykt gøy sant? XD OMG"

Ja, det er satt på spissen, men du tar poenget mitt.
Ser ut som om jeg og Erlnd får tak i biletter i dag også, håper på en like koslig freakrekka som de siste to årene!

Edit: Note to self and others attending to freak-rekka: Ikke la Pyromanic ha en egen rull med gaffateip nå som jeg tenker meg om.
Sist endret av Huztle; 19. desember 2012 kl. 08:49.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Nå, ikke for å spoile overaskelsen ellernoe. Men du er vel nærmere 15 en 55?
Vis hele sitatet...
Tja, er vel nærmere 50 enn 15 for å være korrekt.
1283 nå, med 1781 biletter igjen. Hvor stor er sjangsen?
Sitat av Samhot79 Vis innlegg
Noen som vet hvor høyt det er under plassen? Vurderer og ta med meg en sub.
Vis hele sitatet...
Alt under 18" får man under, skal selv ha med 2xJBL EON 518 eller en 21" sub + CV VE-12
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
1283 nå, med 1781 biletter igjen. Hvor stor er sjangsen?
Vis hele sitatet...
Sjansen for hva? At du får billett? Den er nær 100%.
Jeg husker ikke
96 8
1584 i køen og 1775 så blir nokk tg på meg men kommer jeg til å elske det? det jeg lurer lit på må jo vere mange som fiser og svetter som olympikere så kan du lukte det. er doene greie til å bruke eller er det masse blødt nede på gulvet ?
Sitat av rexol Vis innlegg
1584 i køen og 1775 så blir nokk tg på meg men kommer jeg til å elske det? det jeg lurer lit på må jo vere mange som fiser og svetter som olympikere så kan du lukte det. er doene greie til å bruke eller er det masse blødt nede på gulvet ?
Vis hele sitatet...
tror nok du må regne med toaletter som stinker og folk som svetter, fiser og raper hele tia.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
har kjøpt billetter for 2 kamerater, er det lurest at jeg har bilettene? eller at jeg overfører dem til de som skal bruke de?
tenker de lett kan rote det til med seatinga.
Du må overføre til dem, slik at det er de som står som bruker av billetten. Ellers blir det trøbbel når dere skal sjekke inn og få bånd. Men du kan derimot be de sette deg som seater slik at det er du som velger hvor dere skal sitte
Sitat av Frufsa Vis innlegg
har kjøpt billetter for 2 kamerater, er det lurest at jeg har bilettene? eller at jeg overfører dem til de som skal bruke de?
tenker de lett kan rote det til med seatinga.
Vis hele sitatet...
hvis du skal sitte med dem kan du beholde billetten, blir som lagt lettere å ordne seating da
Jeg lurer på sånn angående billetter og køen. Jeg er fortsatt ganske langt bak i køen, nr 2120 med 1290 billetter igjen. Mitt spørsmål er da om køen varer helt til TG starter eller, om den avsluttes ved et tidspunkt når alle billetter er solgt ut. Og om det da bare fortsetter med et "førstemann-til-mølla" prinsipp etterhvert som folk avbestiller sine billetter?

Takker for svar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Tja, er vel nærmere 50 enn 15 for å være korrekt.
Vis hele sitatet...
Hoh, sist gang jeg sjekke var du under 20!

Og så on-topic: Det er ca 1200 billetter igjen og jeg er drøyt nr. 1200 i køen, regner med at jeg ligger "ok" ann mtp å få billett, eller hur?
Sist endret av AmundK; 19. desember 2012 kl. 23:23.
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Du må overføre til dem, slik at det er de som står som bruker av billetten. Ellers blir det trøbbel når dere skal sjekke inn og få bånd. Men du kan derimot be de sette deg som seater slik at det er du som velger hvor dere skal sitte
Vis hele sitatet...
Vil det si at om 2 stk skal ha 3 plasser, så kan det bli problemer?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Vil det si at om 2 stk skal ha 3 plasser, så kan det bli problemer?
Vis hele sitatet...
Nei, da må du lage en profil til din gode venn Skybert :-D
Hvorfor må jeg det? Alle billettene skal stå på min bruker.
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Nei, da må du lage en profil til din gode venn Skybert :-D
Vis hele sitatet...
Du trenger vel ikke Skybert.
De to forrige årene kunne man værtfall velge å ha flere plasser for en person, når man har betalt for de. Der den ekstra plassen havner i navnet til den du velger
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Jeg lurer på sånn angående billetter og køen. Jeg er fortsatt ganske langt bak i køen, nr 2120 med 1290 billetter igjen. Mitt spørsmål er da om køen varer helt til TG starter eller, om den avsluttes ved et tidspunkt når alle billetter er solgt ut. Og om det da bare fortsetter med et "førstemann-til-mølla" prinsipp etterhvert som folk avbestiller sine billetter?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Mener at det tidligere år har fungert slik at køen bare fortsetter som normalt, det vil si at når det er tilgjengelige billetter vil de som er først i køen få tilgang til disse. Men er ikke helt sikker.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Vil det si at om 2 stk skal ha 3 plasser, så kan det bli problemer?
Vis hele sitatet...
Det blir ikke noe stress hvis 1 skal ha 2 billetter. Problemet oppstår først når 1 person har 2 billetter registrert på seg selv som bruker, men en annen person skal bruke den andre billetten.
Ugh, når bilett salget tok seg opp havnet jeg nesten 200 plasser lenger bak i køen enn det er biletter...
1437
Tilgjengelig: 1265
Er 190 personen i køen nå.. startet på 2100 når jeg fikk melding om hvor jeg var i køen.
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Du må overføre til dem, slik at det er de som står som bruker av billetten. Ellers blir det trøbbel når dere skal sjekke inn og få bånd. Men du kan derimot be de sette deg som seater slik at det er du som velger hvor dere skal sitte
Vis hele sitatet...
hæ? en kamerat har bestilt billett for seg selv, meg og 2 til, betyr det at han må overføre de til oss?

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Ugh, når bilett salget tok seg opp havnet jeg nesten 200 plasser lenger bak i køen enn det er biletter...
1437
Tilgjengelig: 1265
Vis hele sitatet...
kryss fingra, er jo tross alt mange som ombestemmer seg, eller står i tillegg til kamerater... så det går nok bra
hæ? en kamerat har bestilt billett for seg selv, meg og 2 til, betyr det at han må overføre de til oss?

Ja. Dette er da ikke så komplisert da. Be han gå inn på "mine billetter" og trykk deretter overfør.
Eneste som er, er at alle av dere må ha geekevents kontoer som an kan overføre bilettene til
Sist endret av Nerd0; 20. desember 2012 kl. 06:27.
Vel, da har jeg skaffet 2 billeter
Du har bedt om en plass i denne køen
Du er nummer 78 i køen.

Woaaah!
Er det plass til å strekke føttene helt ut hvis man er av normal størrelse?
Tja, med stolen litt ut og ingenting under pulten går det
Du har bedt om en plass i denne køen
Du er nummer 1961 i køen.

Hmmmmm...... Ser ikke lovende ut. Må i alle fall vente en stund...

Det skal være 1069 billetter igjen da. regner ikke med at alle kjøper, men ser fremdeles trist ut
Nå skal jeg ikke i år, men skal neste år, så hvordan tror dere beinplassen er for en på ~193 cm?
Omtrent en halv palle dypt og en palle høyt. (pallen ligger med langsiden ned)
Sitat av ThePackMan Vis innlegg
Er det plass til å strekke føttene helt ut hvis man er av normal størrelse?
Vis hele sitatet...
Jeg er over 190 og syns beinplassen er helt ok.
hvis jeg avbestiller kan jeg bestille på nytt?
eller går jeg ut av køen ?

bestillte med musematte ting som jeg ikke vil ha alikevell.
Sitat av Elshop Vis innlegg
hvis jeg avbestiller kan jeg bestille på nytt?
eller går jeg ut av køen ?

bestillte med musematte ting som jeg ikke vil ha alikevell.
Vis hele sitatet...
Ville heller ha ringt til geekevents/evt. gathering-folka og hørt om de kunne avbestille det du ikke ville ha isteden for å gamble på å få biletter.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ville heller ha ringt til geekevents/evt. gathering-folka og hørt om de kunne avbestille det du ikke ville ha isteden for å gamble på å få biletter.
Vis hele sitatet...
Har sendt de en mail, kanskje håper jeg får svar føre 2 dager har gått, er det ikke da jeg mister bilettene mine ?
Sitat av KSF Vis innlegg
Nå skal jeg ikke i år, men skal neste år, så hvordan tror dere beinplassen er for en på ~193 cm?
Vis hele sitatet...
Går helt fint med beinplassen synes jeg, 195 cm her

Endelig fått billetter !
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Seatingtråd er oppe.
Sitat av KSF Vis innlegg
Nå skal jeg ikke i år, men skal neste år, så hvordan tror dere beinplassen er for en på ~193 cm?
Vis hele sitatet...
Er mellom 195 og 198, jeg syntes det var relativt lite beinplass. Men sånn er det når man er en forvokst jævel.
Om man har liten beinplass er det vel ikke verre enn å dytte stolen litt lengre fra bordet? Det gjør jeg ofte hjemme.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Om man har liten beinplass er det vel ikke verre enn å dytte stolen litt lengre fra bordet? Det gjør jeg ofte hjemme.
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem det ved mindre stolen din er lav i forhold til pallene. Man må jo rekke bort til tastaturet/dåsa.
Dog er ikke beinplass noe du bryr deg om på vikingskipet.
Kommer jo helt ann på plassen din også da. Sitter du med palle mellom bena vil jo nesten alle ha problemer med beinplassen, men er du heldig og har en av de plassene med hull mellom til neste rekke er det jo bra med plass. En justerbar stol er jo også å foretrekke.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Noen som vet om altibox tv boksene vil fungere på tg?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Noen som vet om altibox tv boksene vil fungere på tg?
Vis hele sitatet...
Iogmed de er knyttet opp mot kundeforholdet ditt hjemme vil de ikke funke om du drar dem med deg på tg nei.
Tviler også sterkt på at arrangørene av tg drar ut tv-vlana på svitsjene som deltakerne kobler seg opp mot.

Er det bestemt enda hvem som skal levere internett på tg 2013?