Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  887 149837
Ikke rart du fikk dødsangst, det er jo 21 Desember. he-he
Hatt en lignende opplevelse med skikkelig dødsangst. Jeg kunne dog ikke føle min egen puls og freaket helt ut. Ble bare mer og mer paranoid. Fikk de sykeste svettetoktene jeg har hatt å løp ut og opp i hagen hvor naboen hadde fest i hagen.. lå der en stund i plenen og ringte etterhvert nødnummeret, men la på før jeg kom igjennom.. Fikk roet nervene etter en stund og slappet av i plenen til jeg turte å gå inn igjen til kameraten min.. Trodde jo selvfølgelig at han kanskje hadde forgiftet meg.. skikkelig på bærtur var jeg :-)
Sist endret av hyd; 21. desember 2012 kl. 02:14.
Ok.
Røyk mindre neste gang. Trenger ikke å være mer enn magesjau kombinert med god hasj som står bak det.
Eller du har blitt obs på at hjertet, fått angst som igjen gjør at hjertet jobber mer. Dermed havner man lett i en ond sirkel.

Kan ikke si at jeg har opplevd noe lignende eller sett andre oppført seg slik, men har kjent hjertet jobber mer etc.
Er kanskje litt drøyt når man ikke greier å holde vannflaska, men er man fjern nok så blir selv den simpleste oppgave bli en massiv utfordrelse..
Sist endret av sneipen; 21. desember 2012 kl. 02:15.
Jeg og en kamerat måtte bære en kompis ut av en coffee shop i amsterdam i sommer. Personen klarte ikke stå på egne ben, snakke eller kommunisere på et vettig vis. Dette var kun pga cannabis, ingen andre substanser involvert. Selv ikke tobakk. Denne personen var også relativt innrøyket, men er også kjent for unormal oppførsel under større doser cannabis.

Med andre ord: Dette er ingenting unormalt. Det at du spydde på forhånd kan også tyde på nedsatt kroppsfunksjon av uviss grad. Dette i kombinasjon med cannabis er muligens en av faktorene, men det er ikke godt å si.

Jeg tror ikke du trenger å uroe deg. Ha en ellers fin kveld, god jul!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du fikk i deg for mye av bra varer enkelt og greit.

Folk skjønner ofte ikke at de kan få slike effekter av en overdose (det er forskjell på dødelig overdose og å dosere slik at man får mer enn man trenger for en viss ønsket effekt),
Vi har en hel tråd med folk som har utagert seg voldelig samt hylt om ambulanser og død pga for mye hasj/cannabis inntak,
tråden din vil flettes inn i slutten av Merkelig effekt av stoff tråden.

Så, ta ting med måte, bruk andre metoder for å røyke, som vaporizer eller joint. Disse metodene gir større dosekontroll.
Sist endret av Dodecha; 22. desember 2012 kl. 12:15.
Ohh, tror nok ikke mengden som var problemet... hmm, eller jo, siden det ble så ille som det ble. Han hadde i rundt 0,5 ca. Vi røyker kun fra joint, aldri bong eller noe som helst. Kan jo tenkes at det også har noe med at jeg er liten og nett og ikke tåler så veldig mye. Tok vel rundt 5-6 trekk, så baaaam.

...men ja, det kan bli for mye av det gode noen ganger har jeg nå erfart.

Nether: Takk for det, og god jul til deg også!
Sist endret av ~Angelica; 21. desember 2012 kl. 21:55.
Er det normalt at man mister smaksløken av hasj etter å ha inntatt det oralt?
Jeg er en jente på 17 år, og i går røyka jeg cannabis (grønt) sammen med noen kompiser. Det var ikke første gangen jeg røyka. Kompisen min hadde skaffa det, og jeg vet ikke hvordan han har skaffet det bortsett fra at han fortalte at han fikk det av en kompis. Jointen var ferdig rulla når vi begynte, så jeg fikk ikke sett innholdet, men lukten var det ikke noe annerledes med (ikke at jeg er noen pro, men ikke som jeg la merke til..)

Jeg tok sånn seks trekk eller noe sånt, han ene kompisen min tok fire og han andre tok nok bare ett eller to.. Rusen jeg fikk nå var mye mer annerledes enn de forrige gangene (har røyket ca. 6-7 ganger før) og den var mye mer intens. Helt annerledes. I starten føltes det ut som at jeg var ordentlig drita bare, men derfra ble det bare verre og verre. Rusen kom et par minutter etter vi var ferdige med å røyke.

Alt begynte å gå rundt for meg, klarte såvidt prate og gå. Hodet mitt fungerte ikke og det var som at jeg ikke var "til stede". Jeg fikk helt noia, og kompisen min som røyka ca fire trekk merket også at det var noe som ikke stemte og han virket beskymret og redd. Han andre kompisen min som kun røyket 1-2 trekk merket ingenting.

Det ble som sagt bare verre og verre, og jeg ble lagt ned i senga. Jeg skalv, frøys og var nummen i hele kroppen. Pulsen min var skyhøy og jeg kunne høre dunkene VELDIG godt. Føltes ut som sjelen gikk ut og inn av kroppen min og at jeg var iferd med å dø. Føltes ut som at hvis jeg lukket øynene kom jeg til å dø og jeg byttet på å være bevisst og bevisstløs. Måtte kjempe for å holde meg våken. Jeg hadde en diskusjon med meg selv om jeg skulle inn i kroppen igjen eller ikke. Føltes også som at sjelen min ble dratt ut av kroppen og at jeg måtte trekke den tilbake hele tiden, hvis ikke døde jeg. Utrolig ekkel følelse. Tanken på at det kjentes ut som jeg skulle dø gjorde det ikke noe bedre og jeg ble helt besatt av den. Slo meg selv, beit meg selv.. Følte jeg måtte gjøre alt for å "våkne". Ba kompisen min slå meg så hardt han kunne, men det ville han ikke. Ba dem ringe sykebilen, så ille var det faktisk.. Men dem ville ikke pga. de ikke ville bli tatt. Jeg følte at det ikke hadde noen betydning fordi jeg trodde at jeg skulle dø. Lå i senga i to timer før jeg begynte å roe meg, og jeg var og er fortsatt veldig sjokka over hva som skjedde. Vet heller ikke åssen jeg skal si dette til noen.
Er det noen som har opplevd noe lignende før? Har aldri hørt om det før. Jeg er ganske så sikker på at det var mer enn rein cannabisi den jointen vi røyka.. Kan han kompisen min som skaffa det ha blitt "lurt"? Er det vanlig å bli lurt med at det er noe ordentlig kødd i det du kjøper? Kompisen min unnskyldte seg flere ganger og sa at han trodde det var good shit. Jeg føler at jeg hadde en nær døden-opplevelse. Jeg føler meg heldig som er her nå, for i de timene jeg lå og hadde smerter i hele kroppen var jeg sikker på at jeg skulle dø. Var veldig dramatisk. Noen som har en aning på hva som kan ha vært årsaken til at jeg ble sånn??? trenger virkelig svar.. jeg har egentlig et veldig avslappet forhold til hasj/weed og kan masse fakta, så det er uvanlig av meg å få noia på den måten, men jeg merka med en gang at noe var galt . i dag kjenner jeg også at hjertet banker fort noen ganger, har smerter i hjertet og er sliten.. har sovet masse idag og er fortsatt i sjokk...
Du røyka bra weed.
Sikker på det ikke var veldig bra greier og du bare røyka en del for mye?
Du har nok røyket cannabis blandet med kokain og crystal meth av høyeste kvalitet.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Du har nok røyket cannabis blandet med kokain og crystal meth av høyeste kvalitet.
Vis hele sitatet...
Med litt heroin på toppen
Høres nesten identisk ut med mitt første møte med cannabis, han jeg røyket med bestemte seg for at en hel bowl i en 30cm bong med høykvalitets grønt var en god ide å starte cannabiskarrieren min på. Slo ikke inn før 10 minutter senere, men når det gjorde det, så var det ca sånn du forklarte det.
Jeg som har røyka ganske mye i litt over en måned nå på både høykvalitetsgrønt og høykvalitetsbrunt fyrer ikke en hel bowl i min 40cm bong Arkanor, ganske langt i fra faktisk. Er ikke rart du fikk en slik opplevelse da.
Jeg fyrer det nå hvis jeg vil ha et skikkelig spark, men det var mildt sagt litt for mye å starte med :P
Cannabis kan gi deg en veldig sterk rus, blander du dette med et ustabilt sinn så vil du få ustabile resultater.

En tankegang som er basert på bekymring, mens du røyker god hasj.. Huff, det gir noia, og den følelsen av noia gjør tankene mer bekymrede. Forstår du sirkelen her?

Det å ha rette tanker i kontakt med rusmidler er essensielt. Er du ikke i balanse med degselv, er dette noe å oppnå før man begynner å dabbe i rusmidler.

Selvfølgelig gjør du som du selv ønsker, jeg håper bare du tar deg tid til å være litt oppmerksom på degselv, og ikke bare tenke tanker, for å ha noe å tenke. Noenganger er det lurt å lytte til seg selv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har ikke enormt med erfaring med cola, har brukt kanskje 10g eller no tilsammen siden jeg begynte å ruse meg. Poenget er at jeg vet altså sånn nogen-lunde ossen jeg blir på det.

Men altså: for 1 måned siden skjedde det noe rart: jeg tok 1 lisse (ikke stor i det hele tatt) med cola og i de neste 5-10 minutte var jeg så fjern som jeg kunne bli uten å sovne/blackout. Hvorfor i all verden ble jeg så ekstremt fjern på cola..? Som alltid har gitt meg en svært energisk følelse, men her ble jeg altså så fjern at jeg slet med å holde øynene åpne? Jeg hadde både sovet og spist bra denne dagen..

Har tenkt på dette i ettertid ett par ganger og lurt litt på hvorfor jeg egentlig ble sånn. Noen som har opplevd lignende? Tviler på at dette har noe med colaen å gjøre ettersom både jeg og noen kompiser ikke merket noe til dette dagen før med samme vare..
Enten er det noe du reagerte på i kokainen den dagen, som du ikke fikk så mye i deg den forrige dagen. Ellers så har dagsform litt å si.

Husk at det du kjøper her i norge ikke er rent, det er ca 30% kokain .. resten er utblandet.
Jeg har opplevd lignenede, kanskje ikke så fjern at jeg henger med øya, men relativt slapp i fisken. Dette kom av at den var av veldig mye høyere kvalitet enn jeg da var vant til.
Sist endret av fetter; 4. januar 2013 kl. 16:43.
Halla freaks. Jeg røyka en joint igår som jeg mekka etter det som var igjen fra nyttår. Røyka ca .4 gram på nyttår i bong og så kom alkoholen og slettet minne fra nyttår.. Da var det bare ca .3 gram igjen, som ble til jointen.

Da jeg røykte jointen kjente jeg røyken brant mer enn vanlig, men jeg hosta ikke noe veldig... Etter ca 15 min var vi inne hos en kompis så jeg la meg i senga hans mens vi hørte på musikk. Hver gang jeg lukket øyene og tenkte meg vekk, begynte jeg å dømme mens jeg var våken (beste måten jeg kan beskrive det på). Jeg "våknet" hvert 2 min cirka og da begynte vi å le litt og så la jeg meg ned igjen og "drømte" videre, og slik gikk det i ca 45 min. Jeg stakk deretter til en annen kompis pga morra mi var hjemme og ville holde lav profil etter som jeg var høg. Minne mitt skipper litt da men jeg husker at jeg bare satt i pc-stolen hans men han sov i senga si. Han bare "wtf hva du gjør her?" Jeg hadde glømt hva jeg skulle selv, så jeg sa bare hallo og lo. Etter en time med "chilling" gikk jeg hjem. Jeg var fortsatt høg og plutselgi var jeg hjemme. Husker ikke noen ting av hjemveien. Jeg husker jeg satt i sofaen og sløvte og plutselig var det middag... Spiste og la meg etterpå (ca kl 8)
Noen kompiser kom til meg i 11:45 tiden og banken på vinduet mitt. De fortalte meg at du banken noen jævlig hard og t.o.m spennet i veggen.. Sooooov som en stein.

Nå idag følte jeg meg litt "dom" og ganske treg i responsen. Husker veldig lite av det som skjedde(bare det jeg nevnte ovenfor). Det var nesten som jeg var full og ikke høy igår.. Har bare røyket 4-5 ganger før og røyket ca .7 gram hver gang uten denne type high'en. Er bare 16, kan dette ha noe å si? Er bare litt forvirret. Kan den være noe annet jeg fikk med i weeden? Jeg kjøpte 2gram og fikk 2 små buds. Kan kanskje få bilde av bud'n etter som en kompis tok bilde...
Høres ut som potent weed...
ja, det høres ut som bra weed, og at du i tillegg er litt ny som jeg har forstått! Jeg ble og treig i responsen den første stunden dagen derpå jeg ungikk bare store sosiale sammenkomster der det ble pratet mye, for jeg hadde en tendens til å glemme poenget mitt om vi diskuterte ting...Litt kleint!

for meg var grønt/brunt aller best når jeg var fersk på emnet ^^

Og nei, det er ikke blanda med noe ^^ kanskje heroin da, men ikke noe mer
Sist endret av fjellheim; 4. januar 2013 kl. 16:58.
Sitat av fjellheim Vis innlegg
ja, det høres ut som bra weed, og at du i tillegg er litt ny som jeg har forstått! Jeg ble og treig i responsen den første stunden dagen derpå jeg ungikk bare store sosiale sammenkomster der det ble pratet mye, for jeg hadde en tendens til å glemme poenget mitt om vi diskuterte ting...Litt kleint!

for meg var grønt/brunt aller best når jeg var fersk på emnet ^^

Og nei, det er ikke blanda med noe ^^ kanskje heroin da, men ikke noe mer
Vis hele sitatet...
Ahh, takker for et bra informasjonsrikt svar!
Sitat av fjellheim Vis innlegg
Og nei, det er ikke blanda med noe ^^ kanskje heroin da, men ikke noe mer
Vis hele sitatet...
Blandet du i heroin selv - eller er du en av de som tror at det finnes dealere som er så forbanna dumme at de tilsetter rådyrt heroin i billig pot?
I juletider er det ganske normalt med ekstra kvalitet på weed/hasj i det området du er fra.
Såkalt "julehasj"

Sitat av Knask Vis innlegg
Blandet du i heroin selv - eller er du en av de som tror at det finnes dealere som er så forbanna dumme at de tilsetter rådyrt heroin i billig pot?
Vis hele sitatet...
Vil tro det var ironi.. :P
kanskje heroin ? faen må folk slutte med den ryktespredninga, i 2013 er det større sjangs for at det er blanda med noe syntetisk.
Sitat av Laude Vis innlegg
Vil tro det var ironi.. :P
Vis hele sitatet...
Etter å ha lest utallige poster på freak hvor brukerne bastant mener at dette er sannsynlig så... Ja... Jeg utelukker absolutt ingenting her på dette sinnsyke nettstedet.
Sitat av lookster Vis innlegg
kanskje heroin ? faen må folk slutte med den ryktespredninga, i 2013 er det større sjangs for at det er blanda med noe syntetisk.
Vis hele sitatet...
Det var sarkasme /sigh
Dessuten gir heroin en heeeelt annen rus en cannabis (er liksom ikke hasj *100. som mange tror.). Pluss at heroinet mest sannsynelig ville ha fordampet/blitt ødelagt så fort det kom i kontakt med åpen flamme.
Sist endret av A-tillah; 4. januar 2013 kl. 17:57.
Sitat av Knask Vis innlegg
Etter å ha lest utallige poster på freak hvor brukerne bastant mener at dette er sannsynlig så... Ja... Jeg utelukker absolutt ingenting her på dette sinnsyke nettstedet.
Vis hele sitatet...
Har røyktet herotjall før jeg, jeg digger det for jeg elsker morf rusen. Så det er fullt mulig å gjøre det. Om det er lønnsomt vet jeg svært lite om.. Men vet at folk spiker sin egen hasj sånn. Det kan få en dritt hasj til å bli bedre.

Men om det er så normalt som paranoide folk sier vil jeg absolutt ikke tro.

"jeg ble så unormalt stein på hasjen min!! Den MÅÅÅ være penslet med hero! At den bare er av høyere kvalitet tror jeg absolutt ikke noe på!!"
Sitat av Laude Vis innlegg
Har røyktet herotjall før jeg, jeg digger det for jeg elsker morf rusen. Så det er fullt mulig å gjøre det. Om det er lønnsomt vet jeg svært lite om.. Men vet at folk spiker sin egen hasj sånn. Det kan få en dritt hasj til å bli bedre.

Men om det er så normalt som paranoide folk sier vil jeg absolutt ikke tro.

"jeg ble så unormalt stein på hasjen min!! Den MÅÅÅ være penslet med hero! At den bare er av høyere kvalitet tror jeg absolutt ikke noe på!!"
Vis hele sitatet...
Det blir som å strø kokain over mekket det, mange påstår det funker;("Å fy faen nå blei jeg kola stein as") Det er kun placebo.

Heroinet man får tak i, i norge er brunt og i fri-baseform. Funker dårlig å sniffe.
Men å "base" fungerer det ypperlig. Det betyr å varme det opp til det begynner å "dampe". F.eks i alu-folie. Så fort det kommer i kontakt med åpen flamme brenner det opp og blir ødelagt/ubrukelig. Hvis du har røyka hero spredd ut over et tjall mekk er det nok mest sannsynelig placebo du har opplevd
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei godtfolk!

Har selv røykt i snart 9 mnd, og fikk en opplevelse utenom det vanlige kan nevne dette punktvis for å gjøre det litt lettere.
- synet endret seg (blurry og merkelig)
- psykoselignende tilstand (følelsene mine var ukontrollbare og for å si det mildt er det den værste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv, værre enn å miste noen du er glad i.
- hjertebank (hjerte dunket ca 2 ganger pr sekund en god stund)
- virkelighetsoppfattningen ble endret (føltes som om verden var falsk og ingenting ga mening noe som sikkert kom av kun dårlige følelser som tok overhånd)
- jeg trodde jeg skulle dø på grunn av hjertebanken og jeg skalv helt utrolig.

på forhånd av dette var alt helt konge og jeg gledet meg til å røyke, jeg har fra tidligere av vært inne i en slags depresjon for lenge siden, men dette var verre.

En annen kompis spydde og låste seg inne på badet i flerne timer og sov der og en annen hadde lignende følelser som meg, bare mye mindre og han hadde det sånn sett greit, dog hjertebank.

så var det flerne andre som bare ble skamfjerne og mener det er kun er bra shit men samtidig føler det kanskje var noe litt merkelig med "highen" alle reativt erfarne.

Jeg tok kun 0,25 i bonge første gangen jeg opplevde dette, andre gangen en jay delt på 3 med 0,6 i seg. Har tidligere hatt sikkert over 2 gram flerne ganger og aldri opplevd noe sammenlignbart.

Så, idag to kompiser tok en reiene en med grønningen ble den tett etter 6 trekk, samlet seg "tjære?" i filteret og dem kastet den selvfølgelig etterpå med tanke på alt som hadde skjedd og frykten for hva det kunne være.

Jeg har lest en del om sterkere rusmidler og føler meg igjen i mye av det som kan komme av kokain, speed og diverse andre.

Så spørsmålet er - Hva tror dere dette kan være? en utrolig sterk grønning som ga meg psykose og andre lignende virkninger (noen ingen) eller kan det være noe muffins?

Jeg vil komme i bunns i dette fordi om det viser seg å ikke være noe med det tar jeg ikke sjangsen på å røyke igjen, selv om jeg elsker det.

Beskrivelse av grønningen: luktet helt utrolig mye, har vært borti mye bra grønt men aldri noe som jeg kjenner lukte når det ligger godt pakket oppi en sekk inni en pappboks, lukten var søtlig.

Smaken var, hva skal jeg si vi følte det var noe "metallisk" smak med den.

Vi brant også grønningen for å se hvordan den så ut etterpå, se bilder.

Håper jeg får noen gode svar med folk som har peiling, det hadde jeg virkelig satt pris på, kan nevne at dealeren som har røykt i flerne år heller ikke likte det (kanskje skjuler han noe - eller selv blitt lurt)
Tit Lover!
19 6
mye bra weed ute å går nå, Tviler på at noen strør noe dyrere på weeden sin. Kan kanskje ha vært flusha dårlig eller noe med tanke på smaken?
Mest sannsynlig tilsatt noe syntetisk cannabis (pulverform). Det skal meget lite for å overdosere, og det skal være et sant helvete. Kraftig hjertebank oppnås fort med for mye syntetisk.


Syntetisk er billigere og kraftigere enn vanlig thc, derfor er det stor sannsynlighet for at han har tilsatt dette i noe middelmådig pot for å "spice den opp".
Sist endret av pkk1990; 30. januar 2013 kl. 00:55.
Alle symptonene du nevner kan komme av vanlig cannabis røyking. Ikke undervurder stoffet.
Bildene er såpass dårlige at det er vanskelig å få noe vettig ut av dem. Det er svært sjeldent weed blir buffet ut. Det eneste jeg kan tenke meg er at det kan ha vært penslet med syntetisk cannabis, noe jeg finner svært usannsynlig.

Personlig tror jeg det rett og slett var potente greier. Hjertet ditt slo 2 ganger i sekundet, noe som tilsvarer en puls på 120. Dette er overhodet ikke unormalt når man røyker cannabis. Synsforstyrrelser kan forekomme ved store doser, og jeg har selv opplevd "blurry" syn flere ganger. I mine tilfeller har det skjedd i kombinasjon med følelsen av at man blir trukket inn i sitt eget hode, og observerer verden på større avstand enn normalt.

Er du sikker på at det ikke bare var olje/aske som samlet seg i filteret? Potent cannabis er ofte klebrig og seig (kilde: Amsterdam).

Skjelving og oppfatningen at du er ferdig her i livet er også normalt ved høyere doser. Cannabis kan også forårsake endring av følelser eller endring av oppfatningen av følelser.

Dette er likevel ikke noe mer enn dårlig kvalifiserte gjetninger. Fiks opp noen større bilder, så kan du muligens få svar.
Kan være at dere har fått skunk.. Altså Marihuana med enormt mye THC iforhold til CBD, noe som skaper ubalanse og lett kan gi ubehagelige episoder

Denne videoen viser det godt.
http://www.youtube.com/watch?v=T2cAFRAX3Gs
Vel det som jeg også finner merkelig er at dealeren har en tendens til å prise opp potent grønning til 200 som regel, og da har det vært mye mindre "dårligere" enn dette, dette kostet i starten 170 og nå nede i 150.. det gir mistanke.

dere kan kanskje dårlig se at det er utrolig med krystaller på bladene, samtidig samlet det seg så vidt noe oppi grinderen. Lukten var mer beskrivende veldig søt, utrolig sterk (lukter i rommet etter å ha grindet det) og samtidig smaket det veldig bærskt og uvanlig.

Jeg tenker selvfølgelig selv om det kan være noe værre i det, men så er det jo hvorfor skulle noen tatt noen dyrt oppi det, men om syntetisk er billigere tror jeg dette kan vær mest sannsynlig.

Kan også nevne at jeg følte meg noe groggy dagene etter og følelsene satt litt igjen hos meg, samtidig når jeg gjorde det med alkohol gikk det bedre, men fikk fortsatt heftig hjertebank. Kjenner meg noe igjen i vidoen CounDrugula bare 10x sterkere, jeg sa til vennen min at han måtte ringe sykebilen liksom fordi jeg var så redd for å dø.
Bildene tok jeg så små fordi siden ikke ville tillate større bilder, men jeg kan sikkert ta noen nye og poste dem imårå, tips til komprimering eller noe sånt uten kvaliteten blir dårligere?
Da har du antageligvis iløpet av dine 9mnd endelig fått fatt på noe ordentlig potent weed.
det skal ifølge dealer være indica.
Kan nok være noe veldig potent og bra skunk du har fått, ja. Om det er blandet ut med noe syntetisk er dog heller ikke helt umulig, selv om jeg ikke har hørt noe om det tidligere. Men mye av det du beskriver kan er rett og slett en overdose av cannabis, og om det var bra skunk så er det som CountDrugula nevner mye mer THC kontra CBD, som kan gjøre deg mye mer fjern i og surrete i hodet enn vanlig.
Sist endret av Ilmag; 30. januar 2013 kl. 15:20.
Jeg har fortsatt litt igjen, noe jeg kan gjøre for å teste ut om det kan være noe med det? evt finne ut om det er indica som han hevder?

samtidig snakket jeg med rådgiver idag som anbefalte meg sterkt og ikke gjøre det mer, i tilfelle det skjer igjen og jeg får problemer med det, jeg sa cannabis er ett positivt gode for meg og jeg helst vil prøve og gjøre det igjen (holdt meg en uke nå) og se om det kun var akuratt den typen cannabis som gjorde meg slik, for å se om det skjer igjen... det er jo ikke å unlate at noen spessielt ungdommer får psykiske vansker med cannabis, men sjangsen er vel relativt lav for at det skal være noe problematisk om jeg prøver igjen, hva tenker dere? (vil selvfølgelig få tak i noe "dårligere" helst bruning tenker jeg.
Bruning er i mange tilfeller mye mer heftig en grønnings.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av frø Vis innlegg
Bruning er i mange tilfeller mye mer heftig en grønnings.
Vis hele sitatet...
Kommer an på hva du legger i "heftig".

Stoffet som kan gi psykoselignende tilstander er THC, som man får mye mer av i god cannabis enn i hasj. Når man lager hasj, knuser man trikomene, som inneholder alle de rusgivende stoffen og i noen tilfeller varmebehandler man det også.

Dette utsetter THC for luft, som igjen fører til oksidering (nedbrytning) til CBN som tilsynelatende har akkurat samme effekt som THC, men har en mye lavere affinitet til nervereseptorene, altså en mindre effekt/styrke enn THC.

På grunn av denne behandlingen og oksideringen kommer utsagnet om at "hasj gjør deg sløv og pot gjør deg høy" frem.
Den relativt dårlige kvaliteten av hasjen som selges på gaten kan ikke måle seg med innenlandsdyrket pot og man kan med relativt stor trygghet si at hasj ikke er "heftigere" enn pot her til lands.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pleier en gang i kvartalet og ta litt speed, det har skjedde at jeg har tatt det oftere men over til poenget.

Fikk tak i noe som skulle være helt ok speed i dag, noe som passer meg ypperig da jeg ikke hadde lyst til og bli helt kanon speeda. Løste speeden oppi vannet og det oppførte seg som speed skal. Men etter at jeg satt skuddet, merka jeg nesten ingen ting, som om det skulle vært buffa ut kraftig. Nå etter ca 10 - 15 min kjenne jeg at det funker mer og mer.

Før når jeg har skutt amfetamin har effekten kommet med en gang og ikke gradvis over litt tid? Er det noen andre som har opplevd dette?
Er du helt sikkert på at det er "god" amfetamin du har fått? Eller amfetamin i det hele tatt?
Etter litt tenking tror jeg nok bare at det var veldig buffa ut speed.
Og litt placebo som fikk det til og kjennes ut som det funka bedre etter 10 min.
Sist endret av Kastrup; 11. februar 2013 kl. 00:22.
Er du 100% sikker på at det var grønt? Har opplevd noe lignende en gang og fikk vite at jeg nettopp hadde tatt en greit stort trekk av salvia. Denne urten kan man få hallisinasjoner av, så det kan jo ha vært salvia som gjorde slikt at det endte som det gjorde.
Nå skal det sies at jeg ikke har lest veldig mye i denne posten, men forstod det som at dette er rette sted å spørre om det jeg lurer på.

Har droppet noen ganger før og kjenner godt til effekten av hvordan en tur på emma skal være. De to siste gangene har det ikke vært helt som det skal. Den ene gangen var da jeg fikk mdma i en kvae/honningaktig form og farge. Vanligvis tar det rundt 1 time før det kicker skikkelig inn. Denne tok rundt 15 min, og etter det ble jeg helt sinnsykt speeda en tid, før jeg var nede før jeg visste ordet av det ca 45 min senere eller noe.

Andre gangen fikk jeg noe som for meg hvert fall lignet på to ganske rene krystaller. Droppet som vanlig en 0.1 før vi snortet litt senere og droppet mer utover natten. 0.3 til sammen. Har bare lurt på om dette er såkalte "pipes"? Etter det jeg har lest stemmer effektene ganske bra overens. Oppturen var ganske lang. Mange av oss følte vi kunne ta mer hele tiden. Ble ikke noe særlig gira eller empatisk, men merket typiske andre trekk. Dagen etter da vi røyket en J ble jeg og en annen plutselig ekstremt kvalme og begynner å svette over hele kroppen, noe som aldri har skjedd etter en tur før.

Begge gangene er litt siden nå, så vanskelig å huske nøyaktig alle effektene og tider osv, men om noen hadde noe fornuftig å si om den lille beskrivelsen jeg har gitt, hadde det vært bra!! Alltid fint å vite
Sist endret av markz; 15. februar 2013 kl. 20:10.
MDMA løser seg ikke spesielt lett i vann, og en flytende form av dette er jeg meget, meget skeptisk til. Hvordan smakte det? Det andre høres ut som et helt annet stimulant av et slag. Mest sannsynlig noe RC. Høres ikke helt bra ut, dette her. Vær forsiktig med hvem du handler med, og be gjerne om en liten test før et "større" kjøp.

Stay safe, dude.