Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  601 58359
Hey, Ble ikke så mange som planlagt, kremt.
Men det ble 13 2"

Alle gikk opp, bortsett fra en som gikk ned igjen litt lang timefuse.
viste vel egentlig det men glemte og merke den.
Stjernene var av TT og Chrysantimum Mystery, ble ikke flere slag siden jeg ikke hadde alle kjemikaliene.
Men de ble faktisk veldig bra. Noen kunne vel ha hatt litt bedre brake men dette legger ikke tilskuere merke til vis ikke de er inntresert.
Tok ikke kjangsen på 2 " flash. så det ble litt mindre kinaputter og bottlerockets for og glede ungene
Laget også hurtiluntene men de var ikke så hurti som planlakt hahaha
Tror jeg ikke brukte Hot nok Bp. Eneste jeg kan tenke meg var grunnen til slow quick fuse.
Slenger med et bilde, hadde desverre ikke kamera på den aktuelle dagen
Jeg tror en liten tabbe gjorde at den 2.5" luftbomben jeg fyrte av på nyttår ikke gikk så høyt den skulle... I dag snudde jeg morteren opp ned for å dunke ut det som var i gjen av lift beholderen, men den var ikke der... Jeg tror at det ekstra kruttet jeg la oppi morteren gikk av først, og kastet ut hele luftbomben, med lift, og så gikk resten av liften av... Høres det mulig ut?
Skal få testet teorien i løpet av året... Blir nok en lang pause fra pyro nå...