Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  650 83340
Uff. Skulle overført penger til noen på pokerstars, men har brukt opp 300$ grensen (1 uke) og kan ikke heve grensen fordi jeg ikke har tatt innskudd minst 5 ganger (men har over 500 VPP). Finnes det andre måter å overføre (uten å sette seg på et HU bord med den man skal overføre til) pengene på?

Helt latterlig overførings-system...
Sist endret av Azarat; 3. april 2012 kl. 23:27.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Hvor er det enklest å tjene penger og ha edge på de andre?[/b] Tenker først og fremst på cashgames. NL Hold'em og PL Omaha er jo så populært at det skal litt til å ha skikkelig edge, men er det annerledes med Razz, Stud, forskjellige Draw-spill, osv.?
Vis hele sitatet...
Ja, det er mye å hente på smallstakes Razz, Stud og Draw. Du skal imidlertid ikke langt opp før det sitter virkelig gode spillere og suger til seg massiv EV. Lett å vinne opp litt lommerusk, men veldig vanskelig å bli rik på. Klart, er en del fiskete rikinger på medium stakes også, men de blir som regel oppsøkt og loppet av de dyktige.

Men det er jo ikke verre enn å spille på det nivået du føler du klarer å ha stødig profitt. Blir det for enkelt, trapp opp. Blir det for vanskelig, hopp ned.

Sitat av Azarat Vis innlegg
å sette seg på et HU bord med den man skal overføre til
Vis hele sitatet...
Dette er ulovlig, og bør unngås.
Fikk ordnet limit'sene til penge-overføringene. Han siste jeg snakket med så ikke ut til å bry seg om hvor mange innskudd jeg hadde gjort. Han økte grensen til 2000$ i uka =)
Er i utlandet atm og faar ikke spilt pga lovgivning her... noen erfaringer med poker over VPN?
Sist endret av Spirituell; 4. april 2012 kl. 01:30.
Sitat av Azarat Vis innlegg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 740$!!!

180 spillers 15$!!!!!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Du har ikke skjønt mye av de x antall innleggene i tråden om Be Err Em altså?

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Er i utlandet atm og faar ikke spilt pga lovgivning her... noen erfaringer med poker over VPN?
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt noen problemer med det?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Du har ikke skjønt mye av de x antall innleggene i tråden om Be Err Em altså?
Vis hele sitatet...
Vet det var litt mye i forhold til BR'en min da (ca 370$). Joinet bare for moro skyld sammen med en kompis, skulle se hvor langt jeg kunne komme
Sitat av Azarat Vis innlegg
Vet det var litt mye i forhold til BR'en min da (ca 370$). Joinet bare for moro skyld sammen med en kompis, skulle se hvor langt jeg kunne komme
Vis hele sitatet...
*sigh*

Jaja, det var nå i alle fall et shot som viste seg å være heldig. Nå er bankrollen på plass, og da bør i alle fall ikke BRM være et problem!
Jeg tilta vekk mine $70... men chip-leader pa 100k depositor freeroll, 2300 spillere igjen. 50k chips mot avg. 7k. Prize pool er $2000 og stiger...
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Jeg tilta vekk mine $70... men chip-leader pa 100k depositor freeroll, 2300 spillere igjen. 50k chips mot avg. 7k. Prize pool er $2000 og stiger...
Vis hele sitatet...
Stiger potten i freerollen? :P GL uansett.

Tar det litt rolig selv nå. Satte meg på et 0.1/0.25$ 6-max NL Hold'em-bord med en skikkelig hval. Hadde spilt meg opp til drøyt 120$ og hvalen satt på 150$ - altså mye dypere enn resten av bordet.

Spiller opp med JJ fra UTG og hvalen raiser fra button med AK. Syner og ser floppen QQJ rainbow. Jeg beiter ut og plutselig er hele deigen hans på og jeg snapsyner. Deilig da! Turn: K. River: K. Sigh...

Fikk med meg en fin note på han ihvertfall, for å se det positive i det. :P
Var rebuy og add-on.
Potten er pa $2300 totalt, ligger pa 30. plass av 830 spillere igjen atm. Var 12000 entrants.

Update: 10ende plass av 500 spillere!
Tok ikke hintet og satte meg ned på et nytt 0.1/0.25$ 6-max NL Hold'em-bord: AA andre hånd og raiser opp UTG. Fyren til venstre for meg med bare 6$ syner. Flop: AcKcKd. Ender allin og han viser Jc10c. Turn: Qc... Jeez.

Nå fortsetter med tourney nå jeg. Blir litt svett.
Sist endret av apocalypse; 5. april 2012 kl. 12:52.
Ligger igjen highest stack i en $0.02 980-spillers turnering, 100 spillere igjen. 1. plass vinner $4,4, haha...
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Ligger igjen highest stack i en $0.02 980-spillers turnering, 100 spillere igjen. 1. plass vinner $4,4, haha...
Vis hele sitatet...
Hahah, bruker spille de og $0,10 360-spillers turneringer når jeg har syykt liten bankroll (rundt $0,50). Er jævla kjedelig da, og så meningsløst å bruke masse timer for å kunne vinne et par kroner.
Jeg har $0.01 igjen, tjente $10 i dag morges og tapte de for noen timer siden... tilter heftig, alt for store bord for a "tjene opp igjen" sma tap...

Sitter ogsa pa en 100k depositor freeroll, har 2x average stack... spilt en time

Noen som vil se meg spille? Har highest stack pa $0.02-turneringen. 73 spillere igjen

Update: 15 spillere igjen, ligger litt over average stack

Heftige saker, 10 spillere igjen, har 2x average stack

JEG VANT 990 SPILLERS TURNERING!
Sist endret av Spirituell; 5. april 2012 kl. 17:00.
Uff, har tapt ekstremt de siste dagene. Treffer nesten aldri noe med hendene mine, ikke par en gang, lol. Har kommet langt på noen 180spillers turneringer da, så skal ikke se bort ifra at jeg vinner litt snart om ikke så veldig lenge.
Sist endret av Azarat; 5. april 2012 kl. 17:52.
http://i39.tinypic.com/9tdffa.jpg
http://i40.tinypic.com/n71fs8.jpg

check it out

fra $0.03 til $4.41, grei prosentökning
matte kjöre via vpn, mistet netttilkoblingen i heads up sa han utnyttet det og stjal 500k chips i tillegg
Sist endret av Spirituell; 5. april 2012 kl. 17:59.
Er dere klare for nFF-tourney eller? Nå er det ikke lenge til start! 22.30

Vi spilles!
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Jeg har $0.01 igjen, tjente $10 i dag morges og tapte de for noen timer siden... tilter heftig, alt for store bord for a "tjene opp igjen" sma tap...

Sitter ogsa pa en 100k depositor freeroll, har 2x average stack... spilt en time

Noen som vil se meg spille? Har highest stack pa $0.02-turneringen. 73 spillere igjen

Update: 15 spillere igjen, ligger litt over average stack

Heftige saker, 10 spillere igjen, har 2x average stack

JEG VANT 990 SPILLERS TURNERING!
Vis hele sitatet...
....hvor mye vant du?
Sitat av Taurean Vis innlegg
....hvor mye vant du?
Vis hele sitatet...
Han vant $4.40, som er førstepremien i turneringen han spilte
Var artig med turnering i går Kunne tenke meg en til i de nærmeste dagene eller neste helg. Noen andre som kunne tenkt seg det?

Edit: Er det bare SecoYage som kan sette opp turneringene i klubben?
Sist endret av Azarat; 7. april 2012 kl. 20:23.
Hva med et cash-game bord også? Er tross alt søndag i dag
0,25 - 0,50 kanskje? (100-250 bb)
Sitat av Lassis23 Vis innlegg
Hva med et cash-game bord også? Er tross alt søndag i dag
0,25 - 0,50 kanskje? (100-250 bb)
Vis hele sitatet...
Hadde vært kjekt, men gidder ikke mer poker i dag. Forklaring:


Har tapt nesten HELE bankrollen på under en uke (har gått fra 1000$ til 150$). Har bare spilt 15$ sng'er, 180spillers turneringer og HU'er. Har hatt så mange syke tap at jeg nesten gir opp pokerstars (har "vitne" også).

<badbeats, blabla, vet> fullt hus mot høyere fullt hus (som oftest på river), taper mot flush på river hele tiden (jævla idioter som caller med flush draw til river...), kk vs a7o, jj vs q6, niks... (han treffer 3 like på floppen, opplevd 2 ganger), EKSTREMT mange hender hvor jeg gjør bra valg men taper når motstanderen treffer river. Ser ut som jeg er på vei til å tape hele bankrollen min innen ett par dager. Skal bruke resten av pengene (150$) til bare 180spillers 15$...</badbeats, blabla, vet>

Sykt sjokk at jeg vinner mye med en gang jeg setter inn penger, og vips....taper jeg hele driten igjen. Vet om flere jeg kjenner og har lest om mange flere på nettet som forteller akuratt det samme, merkelig. Vet det hørest sykt taper ut å si det sånn, men jeg begynner faktisk å lure på om pokerstars ikke driver like "legalt" som de påstår selv at de gjør (les; usikker).

Joiner mer enn gjerne nFF turneringer da!
Sist endret av Azarat; 8. april 2012 kl. 21:23.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Sitat av Azarat Vis innlegg
Har en bankroll på 370$ nå
Vis hele sitatet...
Da KOMMER du til å tape alt snart. Garantert. apocalypse hadde noen fine ord i forrige innlegg. Stikkord: hasard
Vis hele sitatet...
Sitat av Azarat Vis innlegg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 740$!!!

180 spillers 15$!!!!!!!!!!!!!
Vis hele sitatet...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Du har ikke skjønt mye av de x antall innleggene i tråden om Be Err Em altså?
Vis hele sitatet...
Sitat av Azarat Vis innlegg
Vet det var litt mye i forhold til BR'en min da (ca 370$). Joinet bare for moro skyld sammen med en kompis, skulle se hvor langt jeg kunne komme
Vis hele sitatet...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
*sigh*

Jaja, det var nå i alle fall et shot som viste seg å være heldig. Nå er bankrollen på plass, og da bør i alle fall ikke BRM være et problem!
Vis hele sitatet...
Sitat av Azarat Vis innlegg
Hadde vært kjekt, men gidder ikke mer poker i dag. Forklaring:


Har tapt nesten HELE bankrollen på under en uke (har gått fra 1000$ til 150$). Har bare spilt 15$ sng'er, 180spillers turneringer og HU'er. Har hatt så mange syke tap at jeg nesten gir opp pokerstars (har "vitne" også).

<badbeats, blabla, vet> fullt hus mot høyere fullt hus (som oftest på river), taper mot flush på river hele tiden (jævla idioter som caller med flush draw til river...), kk vs a7o, jj vs q6, niks... (han treffer 3 like på floppen, opplevd 2 ganger), EKSTREMT mange hender hvor jeg gjør bra valg men taper når motstanderen treffer river. Ser ut som jeg er på vei til å tape hele bankrollen min innen ett par dager. Skal bruke resten av pengene (150$) til bare 180spillers 15$...</badbeats, blabla, vet>

Sykt sjokk at jeg vinner mye med en gang jeg setter inn penger, og vips....taper jeg hele driten igjen. Vet om flere jeg kjenner og har lest om mange flere på nettet som forteller akuratt det samme, merkelig. Vet det hørest sykt taper ut å si det sånn, men jeg begynner faktisk å lure på om pokerstars ikke driver like "legalt" som de påstår selv at de gjør (les; usikker).
Vis hele sitatet...
Gjenta etter meg nå....
BEEE ... ERRRRR ... EMM ... og en gang til. Det skal ikke være mulig å tape så fort, ikke engang som tapende spiller, og i ALLE FALL ikke som vinnende spiller, dersom du følger standard Bankroll Management. Og uten det så KOMMER MAN TIL Å TAPE ALT. Ett hundre prosent garantert.

Jeg fatter ikke at du ikke har skjønt det enda?
realist1 kom i forkjøpet hehe
Sist endret av kongs1; 9. april 2012 kl. 01:08.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Hadde vært kjekt, men gidder ikke mer poker i dag. Forklaring:


Har tapt nesten HELE bankrollen på under en uke (har gått fra 1000$ til 150$). Har bare spilt 15$ sng'er, 180spillers turneringer og HU'er. Har hatt så mange syke tap at jeg nesten gir opp pokerstars (har "vitne" også).

<badbeats, blabla, vet> fullt hus mot høyere fullt hus (som oftest på river), taper mot flush på river hele tiden (jævla idioter som caller med flush draw til river...), kk vs a7o, jj vs q6, niks... (han treffer 3 like på floppen, opplevd 2 ganger), EKSTREMT mange hender hvor jeg gjør bra valg men taper når motstanderen treffer river. Ser ut som jeg er på vei til å tape hele bankrollen min innen ett par dager. Skal bruke resten av pengene (150$) til bare 180spillers 15$...</badbeats, blabla, vet>

Sykt sjokk at jeg vinner mye med en gang jeg setter inn penger, og vips....taper jeg hele driten igjen. Vet om flere jeg kjenner og har lest om mange flere på nettet som forteller akuratt det samme, merkelig. Vet det hørest sykt taper ut å si det sånn, men jeg begynner faktisk å lure på om pokerstars ikke driver like "legalt" som de påstår selv at de gjør (les; usikker).

Joiner mer enn gjerne nFF turneringer da!
Vis hele sitatet...
Det er ikke pokerstars som er satt opp.
Det er helt normalt å tape på badbeats. Derfor har man BRM.
Dette er fordi man helt garantert taper på flere badbeats, og at man har mye å gå på NÅR man gjør det.

15$ MTT er noe av det dummeste du kan gjør med 150$ BR.
Det er faktisk bare 10x BI. Og du burde ha MYE mer enn det.
15$ STT er ikke greit engang.
Gå ned til 1.5$ SINGLE TABLE TOURNAMENT
så skal du se at du vinner igjen om du er en vinnende spiller!

Det er ikke pokerstars sin feil at du taper, det er din egen.
Ikke for å være stygg, men det er det som er tilfellet.

Husk på det neste gang du treffer lucky card på river og noen andre taper fordi du har flask
Spilte 15$ MTT når jeg hadde 700-1000$ bankroll, men fortsatte å spille noen når jeg hadde litt mindre også. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med resten av pengene, 1,5$ STT høres ikke så fristende ut, men jeg skal prøve og se

Takk for svar
Sitat av Azarat Vis innlegg
Spilte 15$ MTT når jeg hadde 700-1000$ bankroll, men fortsatte å spille noen når jeg hadde litt mindre også. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med resten av pengene, 1,5$ STT høres ikke så fristende ut, men jeg skal prøve og se

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Vel, du burde kunne spille 3.5$ Også med 150$.
Men ville kjapt gått ned til 1.5 om du taper
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
God dag for meg idag! Bygde meg opp fra $45 til $70 på rundt 2 timer steinhard grinding på $0,02/0,05 hold em cash games. Var jævla dårlig i cash games før, men etter å ha spilt mye live og prøvd meg ut på nett føler jeg at jeg mestrer det ganske bra. Er jævlig dårlig BRM å spille ,02/,05 med 40$ bankroll, men på det laveste av microlimits caller folk alt uansett hva det er, så C-betting fungerer aldri feks. Men jeg skal prøve meg mere frem på dette og se hvordan det går
Spilte nettopp 2x 3,5$ SNGer. Gikk bra, og hadde bra stack til jeg bustet ut at den ene med 99 vs A3s, hvor han fikk flush på river. Kom nesten til finalen på den ene, men bustet ut på bobla med QQ vs AJo (mot største stacken, jeg var middels stack), da han traff A på turn. Jaja.

Får spille ett par i morgen også, får se om lykken snur da

Btw, noen som har lyst på turnering til helgen?
Sist endret av Azarat; 9. april 2012 kl. 22:26.
Hvilken bord bør jeg velge jeg spiller stort sett veldig "safe", og spiller rundt 20% av hendene og av og til spille usikre hender på sen posisjon. Hvilket bord med tanke på Spl/Flopp prosenten? Setter pris på svar
Tråden er i grunn full av masse dræt nå. Til dere som spør etter tips til hvordan man bør spille, bankroll management, hvor ofte man burde syne pre, når man skal raise pre, etc etc...
Registrer dere på Donkr eller Gaminghill, her vil du få seriøse og kjappe svar.
Kjøp gjerne noen bøker. Freak er egentlig det siste stedet man burde spørre om råd for å bli en vinnende spiller. (No offence)
Sist endret av FarmerJoe; 10. april 2012 kl. 22:47.
Trådstarter
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Tråden er i grunn full av masse dræt nå. Til dere som spør etter tips til hvordan man bør spille, bankroll management, hvor ofte man burde syne pre, når man skal raise pre, etc etc...
Registrer dere på Donkr eller Gaminghill, her vil du få seriøse og kjappe svar.
Kjøp gjerne noen bøker. Freak er egentlig det siste stedet man burde spørre om råd for å bli en vinnende spiller. (No offence)
Vis hele sitatet...
Beklager, det ble en del syting i mine siste innlegg.

For å ikke glemme twoplustwo, største internasjonale pokerforum..
Sitat av Azarat Vis innlegg
Beklager, det ble en del syting i mine siste innlegg.

For å ikke glemme twoplustwo, største internasjonale pokerforum..
Vis hele sitatet...
Det er ikke det jeg mener at folk ikke kan spørre. Men, når alle spør etter det samme, og når det finnes forum tilegnet slike spørsmål, da er det like greit å guide dem til riktig sted. Pluss at det er lettere å stole på et pokerforum, i stedet for en random som forteller deg hvor bra det har gått for han med å bare spille AA i 2 timer.
Trådstarter
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Det er ikke det jeg mener at folk ikke kan spørre. Men, når alle spør etter det samme, og når det finnes forum tilegnet slike spørsmål, da er det like greit å guide dem til riktig sted. Pluss at det er lettere å stole på et pokerforum, i stedet for en random som forteller deg hvor bra det har gått for han med å bare spille AA i 2 timer.
Vis hele sitatet...
Det har jeg full forståelse for Det ble 2 punktum til slutt på innlegget mitt, noe det egentlig ikke skulle være
RadioGamingHill starter ny liga i kveld på pokerstars! Det blir en miniserie med bare fem turneringer og med 2500,- i added value! Nettradiosending på alle turneringene!

Detaljer HER
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rykter om at Pokerstars kjøper Full Tilt Poker.

Følg med i denne tråden:
http://forumserver.twoplustwo.com/29...s-ftp-1197424/

Eller hør på Quad Jacks radio:
http://quadjacks.com/poker-radio/
Hva med en ny nFF turnering på stars snart?
Trådstarter
Sitat av Grix Vis innlegg
Hva med en ny nFF turnering på stars snart?
Vis hele sitatet...
Jaaaaaaa

Men det er etter det jeg vet acopalypse som må sette opp siden det er han som er the boss i poker-klubben vår
Hehe. Det kan vi gjøre!

Noen forslag til hvilken dag i uka og klokkeslett? Hittil har det vært Fredag 22.30 og Lørdag 13.00.

Kom gjerne med innspill på blindestruktur, buyin, osv. også.. Og var knockout-formen morsommere dere? Fikk en følelse av at blindeperiodene var i lengste laget sist - over 3 timer for en 14-manns tourney er jo kanskje litt i overkant
Jeg liker lange blinds, men 22.30 var litt sent. Knockout var morsomt, det!
Sitat av Grix Vis innlegg
Jeg liker lange blinds, men 22.30 var litt sent. Knockout var morsomt, det!
Vis hele sitatet...
Det samme synes jeg.

22.30 er kanskje litt sent ja. Men er det hverdagskvelder (rundt kl. 21) eller helgedager/kvelder som er lettest for folk å få til?
Trådstarter
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Det samme synes jeg.

22.30 er kanskje litt sent ja. Men er det hverdagskvelder (rundt kl. 21) eller helgedager/kvelder som er lettest for folk å få til?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro det er ganske likt mellom hverdagskvelder og helgedager/kvelder, men heller kanskje litt mot det sistnevnte da det er ofte mye stress i bakhodet med skole og jobb på hverdagene. Kl. 21 høres bra ut =)
Sist endret av Azarat; 27. april 2012 kl. 13:52.
Helgedager uten tvil.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Grix Vis innlegg
Helgedager uten tvil.
Vis hele sitatet...
Enig, og eventuelt starte et par timer tidligere. 2000-2100.
Hva med ny turnering i nærmeste fremtid? 20.00-21.00? 5$/10$?

Lørdag/Søndag ?
du fikk meg til å starte å spille akkurat nå og har vunnet rundt 10$ nå ; p
Sitat av maxphone Vis innlegg
Hva med ny turnering i nærmeste fremtid? 20.00-21.00? 5$/10$?

Lørdag/Søndag ?
Vis hele sitatet...
Jeg har dessverre ikke mulighet til dette, kun kveld på hverdag til uken. Åpner for at jeg kan neste helg.

Men selvsagt, om etterspørselen er stor kan jeg sette opp en turnering uansett (selv om jeg helst vil være med selv). Uansett, kom bare med forslag til tidspunkt, spilltype, buyin, etc.
Jeg forstår ikke hvorfor dere skal ha dette til å være så ekstremt eksklusivt. Hva med å sette opp to cash bord (slik at folk har en grunn til å sjekke innom klubben utenom turneringer) og tre turneringer i uken. Etterhvert så bygger det seg opp en stødig spillermasse i turneringene og det blir mer interessant for andre å bli med.

Alternativt kan dere alltids bli med i min HG 8565 (passord: radio123) hvor vi har turneringer hver eneste dag fra 20:40 og cash games hele tiden.
Sitat av Cikey Vis innlegg
Jeg forstår ikke hvorfor dere skal ha dette til å være så ekstremt eksklusivt. Hva med å sette opp to cash bord (slik at folk har en grunn til å sjekke innom klubben utenom turneringer) og tre turneringer i uken. Etterhvert så bygger det seg opp en stødig spillermasse i turneringene og det blir mer interessant for andre å bli med.

Alternativt kan dere alltids bli med i min HG 8565 (passord: radio123) hvor vi har turneringer hver eneste dag fra 20:40 og cash games hele tiden.
Vis hele sitatet...
Hva slags buyins og stakes er det dere spiller da?
Her er oversikt over faste turneringer. Kan endres uten forvarsel.

Turneringer med start kl 20:00 (Onsdager / Søndager) inngår i en turneringsserie med ekstra verdi. Vi starter ny liga førstkommende søndag, og selv om jeg ikke kan si hvor mye ekstra verdi det er før det er offisielt så kan jeg avsløre at det er snakk om flere hundre dollar.

http://no.gaminghill.com/uploads/albums/album_large_13977_4fa19d88b05e3.jpg

I tillegg er det cash bord oppe hele tiden og det er som regel spill der hver kveld.

Alle detaljene finner dere på www.gaminghill.com/radio

Der kommer også offisiell info om den nye ligaen i løpet av en dag eller to.