Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  768 113639
Hvis man får løst opp liket små biter, og dumpa det i kloakken er vel sjangsen for å bli tatt minimal? Jeg er ingen kjemiekspert, men husker at Saltsyre skulle man passe seg for.
▼ ... over en måned senere ... ▼
skaff sommerjobb på et krematorium!
leste et sted om en prest i belgia som brukte noe som ligna på plumbo. to uker i det oppi ett badekar skulle visstnok gjøre susen

På den ander side spiser en utsulta gris 6 kilo kjøtt på 5 minutter, så om du fjerner tenner og hår gjør fort 12-15 griser jobben. (se snatch, så får du hele fremgangsmåten)

når det gjelder sniper-fremgangsmåten er den stortsett vanntett sålenge det brukes lyddemper, og avfyres kun ett skudd. tar så lang tid å finne ut hvor skyttern holdt til at en får fjærna alle spor
hva med og bare støpet liket/personen i en betongblokk og dumpe den i havet engang du er på fisketur i yatchen din?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil bare nevne noe jeg syntes var genialt enkelt og ganske enkelt genialt :P Når selveste Greven, Varg Vikenes, drepte en ellerannen, kjørte han fra bergen til Oslo på natta, drepte, dro hjem, stilte klokken på nattbordet tilbake til det tidspunktet offeret hans ble drept, og deretter vekket han samboeren sin med etellerannet påskudd, så hun senere var alibiet hans for at han var i Bergen på det tidspunktet da en ble drept i Oslo. Noe lignende, gjerne i enda større skala, kan være nok til å få deg av kroken om du ikke har strødd om deg med beviser, eller i beste fall sørge for at du aldri blir mistenkt...

Ellers ville jeg lest masse Agatha Christie, er det noen bra mordplaner der ute i minste detalj, finner du de i din lokale bokhandel

Shit, nå har jeg plutselig lagt igjen elektroniske spor som kan felle meg i fremtiden.. Crap.
Vikernes lagde også litt ståhei på en bensinstasjon i Bergen, så de ansatte skulle huske han. Han er ingen dumming. Synd for han at det ble etterlatt fingeravtrykk på åstedet da. Selve drapet var litt klomsette utført da.

Å hive et lik i vannet hadde jeg aldri turt. Tanken på at det flyter opp igjen er for gale. Må vel være bedre å kjøre langt vekk fra sitt eget bosted, et øde sted, skog eller noe, grave et dypt høl, også grave ned liket.
Sitat av Stakan
Vikernes lagde også litt ståhei på en bensinstasjon i Bergen, så de ansatte skulle huske han. Han er ingen dumming. Synd for han at det ble etterlatt fingeravtrykk på åstedet da. Selve drapet var litt klomsette utført da.

Å hive et lik i vannet hadde jeg aldri turt. Tanken på at det flyter opp igjen er for gale. Må vel være bedre å kjøre langt vekk fra sitt eget bosted, et øde sted, skog eller noe, grave et dypt høl, også grave ned liket.
Vis hele sitatet...
Hva om en masse rovdyr graver opp liket fra bakken og strør det utover?
Sitat av AleXzorZ
Hva om en masse rovdyr graver opp liket fra bakken og strør det utover?
Vis hele sitatet...
jaja da kaster man steiner over liket
Hva med å ta med liket i bilen sin, dumpe det i kjelleren en stund til du får startet egen Kebabsjappe nedpå tøyen eller noe... Selg han der.
Sitat av lachrymolog
Vil bare nevne noe jeg syntes var genialt enkelt og ganske enkelt genialt :P Når selveste Greven, Varg Vikenes, drepte en ellerannen, kjørte han fra bergen til Oslo på natta, drepte, dro hjem, stilte klokken på nattbordet tilbake til det tidspunktet offeret hans ble drept, og deretter vekket han samboeren sin med etellerannet påskudd, så hun senere var alibiet hans for at han var i Bergen på det tidspunktet da en ble drept i Oslo. Noe lignende, gjerne i enda større skala, kan være nok til å få deg av kroken om du ikke har strødd om deg med beviser, eller i beste fall sørge for at du aldri blir mistenkt...

Ellers ville jeg lest masse Agatha Christie, er det noen bra mordplaner der ute i minste detalj, finner du de i din lokale bokhandel

Shit, nå har jeg plutselig lagt igjen elektroniske spor som kan felle meg i fremtiden.. Crap.
Vis hele sitatet...
Den her historien har jeg aldri hørt før, hvor fant du den ?

Men Varg var absolutt ikke genial når det kommer til mordet. Han hadde jo ingen planer om å drepe men sånn ble det tilslutt. Og når det eneste våpenet du har på deg er en 8 cm lang kniv, er det klart det blir mye griseri.
1. Finn en kald kompis/venninne som du vet skulle hatt noen drept.

2. Inngå en avtale med denne personen om at hvis han/hun dreper en person for deg, så skal du drepe en person for dem. Kluss det til med at hvis den ene tyster, tyster den andre, blabla..

3. Skaff deg et alibi, det finnes plenty av muligheter, mitt alibi er at jeg var i stallen og tok
foringa/rei på tur med hesten Hvis dem ikke tror på meg, tar jeg bare bilder av hesten (som jeg fukter med vann for at den skal se svett ut, tar inn på dataen med dato for da jeg la dem inn) og stalleieren vet at jeg har møkket ut av boksene og foret hestene. Wee, jeg har alibi!

4. Finn noen gamle klær fra 80 tallet (enten om du har selv, eller som meg: Tar en tur på loftet å finner gamle moteklær som alle hadde. I svart.) som du har på deg. De vil tro at det er en eller anna boms som har drept personen, hvis folk ser en mann/dame gå rundt i moteklær fra det forrige århundret. Farg håret ditt hjemme et par uker før(gjerne i en normal farge, har du brunt, blir det blondt og omvendt) når du kommer hjem, farger du det til normalfargen.

5. Dra til personen, ikledd en annen hårfarge (evnt parykk) og sorte klær fra det forrige århundre. Folk har som oftest døra opplåst når de er hjemme. Sørg for at offeret ikke har besøk, eller en rottwailer. Gå inn i huset, overrask offeret, sørg for at han/hun lager minst mulig bråk ha en strømpistol(veit ikke hva det heter) og paralyser offeret.

6. Ta å heng personen i trappen hjemme hos vedkommende. Bruk -kort- men effektiv tid til å rydde opp etter deg.

7. Dra hjem. ta klærne tilbake på loftet.

Lev et normalt liv. Er det noen som skal mistenke deg, og drar opp på loftet. Kan du bare unnskylde med at alle hadde jo sånne klær på den tiden. Dessuten kjenner du jo ikke offeret, og har ingen motiv for drapet.

Edit: Dette kan jo virke klønete..:P
Sitat av S.S.L.
1. Finn en kald kompis/venninne som du vet skulle hatt noen drept.

2. Inngå en avtale med denne personen om at hvis han/hun dreper en person for deg, så skal du drepe en person for dem. Kluss det til med at hvis den ene tyster, tyster den andre, blabla..

3. Skaff deg et alibi, det finnes plenty av muligheter, mitt alibi er at jeg var i stallen og tok
foringa/rei på tur med hesten Hvis dem ikke tror på meg, tar jeg bare bilder av hesten (som jeg fukter med vann for at den skal se svett ut, tar inn på dataen med dato for da jeg la dem inn) og stalleieren vet at jeg har møkket ut av boksene og foret hestene. Wee, jeg har alibi!

4. Finn noen gamle klær fra 80 tallet (enten om du har selv, eller som meg: Tar en tur på loftet å finner gamle moteklær som alle hadde. I svart.) som du har på deg. De vil tro at det er en eller anna boms som har drept personen, hvis folk ser en mann/dame gå rundt i moteklær fra det forrige århundret. Farg håret ditt hjemme et par uker før(gjerne i en normal farge, har du brunt, blir det blondt og omvendt) når du kommer hjem, farger du det til normalfargen.

5. Dra til personen, ikledd en annen hårfarge (evnt parykk) og sorte klær fra det forrige århundre. Folk har som oftest døra opplåst når de er hjemme. Sørg for at offeret ikke har besøk, eller en rottwailer. Gå inn i huset, overrask offeret, sørg for at han/hun lager minst mulig bråk ha en strømpistol(veit ikke hva det heter) og paralyser offeret.

6. Ta å heng personen i trappen hjemme hos vedkommende. Bruk -kort- men effektiv tid til å rydde opp etter deg.

7. Dra hjem. ta klærne tilbake på loftet.

Lev et normalt liv. Er det noen som skal mistenke deg, og drar opp på loftet. Kan du bare unnskylde med at alle hadde jo sånne klær på den tiden. Dessuten kjenner du jo ikke offeret, og har ingen motiv for drapet.

Edit: Dette kan jo virke klønete..:P
Vis hele sitatet...
Du kjenner ikke offeret ? Hvis det er en kompis du skal drepe må jo noen kunne knytte deg til han/henne for det er jo garantert noen som har sett dere sammen.
Men hva er greia med klærne ? Hvorfor skal man det ?
Og tar jeg ikke feil så lager vel en Stun-gun ett ganske tydelig sår ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av S.S.L.
1. Finn en kald kompis/venninne som du vet skulle hatt noen drept.
Vis hele sitatet...
Fleire personer som veit noko er større sjanse for at det kjem ut. Eg ville ikkje stolt på nokon som kunne sende meg i buret i et par år...
Sitat av S.S.L.
2. Inngå en avtale med denne personen om at hvis han/hun dreper en person for deg, så skal du drepe en person for dem. Kluss det til med at hvis den ene tyster, tyster den andre, blabla..
Vis hele sitatet...
Da har du to drepne, og kva har du oppnådd? At begge kan tyste og få fleire år i fengsel samt et ødelagt vennskap. Enklare å drepe nokon sjølv. Eller kva om den andre er klønete, blir tatt, trur du tysta, og tyster på deg...
Sitat av S.S.L.
3. Skaff deg et alibi, det finnes plenty av muligheter, mitt alibi er at jeg var i stallen og tok
foringa/rei på tur med hesten Hvis dem ikke tror på meg, tar jeg bare bilder av hesten (som jeg fukter med vann for at den skal se svett ut, tar inn på dataen med dato for da jeg la dem inn) og stalleieren vet at jeg har møkket ut av boksene og foret hestene. Wee, jeg har alibi!
Vis hele sitatet...
Et digitalt alibi er verdiløst. Å endre dei 16 bytes som seier når et bilde er tatt, skal eg greie på under 10 sekund. Dessuten har ingen sett deg der, og nokon andre kan ha gjort det. Spesielt når bildet ikkje er verdt fem flate øre.
Sitat av S.S.L.
4. Finn noen gamle klær fra 80 tallet (enten om du har selv, eller som meg: Tar en tur på loftet å finner gamle moteklær som alle hadde. I svart.) som du har på deg. De vil tro at det er en eller anna boms som har drept personen, hvis folk ser en mann/dame gå rundt i moteklær fra det forrige århundret. Farg håret ditt hjemme et par uker før(gjerne i en normal farge, har du brunt, blir det blondt og omvendt) når du kommer hjem, farger du det til normalfargen.
Vis hele sitatet...
Du må endre deg *den* kvelden, og ikkje bli den samme igjen, nokon sinne. I tillegg er det effektivt å endre høgde, sidan det endrar inntrykket folk får av deg rimelig kjapt. Kle er ikkje alt, og folk ser forskjell på boms og andre, uavhengig av klesdrakt.
Sitat av S.S.L.
5. Dra til personen, ikledd en annen hårfarge (evnt parykk) og sorte klær fra det forrige århundre. Folk har som oftest døra opplåst når de er hjemme. Sørg for at offeret ikke har besøk, eller en rottwailer. Gå inn i huset, overrask offeret, sørg for at han/hun lager minst mulig bråk ha en strømpistol(veit ikke hva det heter) og paralyser offeret.
Vis hele sitatet...
Drepe folk heime trur eg er rimelig idiotisk. I dei fleste byggefelt/boligblokker/rekkehus er det naboer som kan sjå/høyre ting. Eg ville foretrekke å gjere det ein plass som var uavhengig av både meg og offeret, slik at det vart ferrast mogeleg fellesnemnarar.

Å knerte nokon på joggetur er for eksempel fin plan.
Sitat av S.S.L.
6. Ta å heng personen i trappen hjemme hos vedkommende. Bruk -kort- men effektiv tid til å rydde opp etter deg.
Vis hele sitatet...
Henging. Da legger du *garantert* igjen spor etter deg, dna, fingeravtrykk, fibrer på tauet fordi du ikkje brukte hanske når du kjøpte det, politiet kan finne ut kor tauet er i fra, og dermed ha utgangspunkt når dei skal sjekke overvåkningskamera i butikker o.l.
Sitat av S.S.L.
7. Dra hjem. ta klærne tilbake på loftet.
Vis hele sitatet...
s/ta tilbake/brenne./
Eg ville brent dei. Godt. *Litt* mistanke mot deg, funn av kle som passar, funn av DNA-spor fra den drepne på dei kleda...== long time be gone.
Sitat av S.S.L.
Lev et normalt liv. Er det noen som skal mistenke deg, og drar opp på loftet. Kan du bare unnskylde med at alle hadde jo sånne klær på den tiden. Dessuten kjenner du jo ikke offeret, og har ingen motiv for drapet.

Edit: Dette kan jo virke klønete..:P
Vis hele sitatet...
Det *var* veldig klønete. Dessuten sa du bare det som er sagt før. At å drepe en *HEILT* tilfeldig person som du har nada bånd til, har du rimelig fair sjans til å slippe unna med. Å drepe nokon du har et motiv (og dermed interesse av å drepe) er langt verre å sleppe unna med.

Sitat av St.Vitus
Og tar jeg ikke feil så lager vel en Stun-gun ett ganske tydelig sår ?
Vis hele sitatet...
Ja. Og kva så? Det at vedkommande er død gir også nokre små hint om at han ikkje er frisk og rask...
Det enkleste er aa lage en ulykke..
sjenke personen full, si: la oss gaa opp paa taket og se paa stjernene. Trlalalala: dytte han uttafor..

Ring politiet og si at en venn har falt uttafor huset..

Ellers kan du gjore no bullshit saa bilen til personen forusaker ulykken.. Brekke bremseroret. Da maa du skjere dem med sag, veldig fint, eller lage hull slik at vesken forsvinner og vipps, foran trikken. BANG!

Jeje, Amsterdam venter...
Sitat av keith
Det enkleste er aa lage en ulykke..
sjenke personen full, si: la oss gaa opp paa taket og se paa stjernene. Trlalalala: dytte han uttafor..
Vis hele sitatet...
Med det første virket dette som en bra idè, men for dette må du ha ett motiv, og det er det sikkert noen på festen som vet at du har.
Sitat av vidarlo
Ja. Og kva så? Det at vedkommande er død gir også nokre små hint om at han ikkje er frisk og rask...
Vis hele sitatet...
Men for pokker skjønner du ikke ? Dette skulle jo se ut som ett selvmord. Ser vel ganske fort at det ikke er ett selvmord når man har blitt slått ut av en stun-gun.

Sitat av vidarlo
Henging. Da legger du *garantert* igjen spor etter deg, dna, fingeravtrykk, fibrer på tauet fordi du ikkje brukte hanske når du kjøpte det, politiet kan finne ut kor tauet er i fra, og dermed ha utgangspunkt når dei skal sjekke overvåkningskamera i butikker o.l.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan du ikke ha hansker på da ? Vinteren ?
Ok ok. Enkelt og greit, klin til en person i hodet med en slegge. (overfalle han etter en kveld ute) Paa denne maaten er det bare bevis der du har overfallt han, og ikke tegn etter innbrudd hvis du venter ute eller folger etter han til dora og "dunk". (Hvis det er flere tilstede, gjor det samme med de)

Begrav personen og stro jod paa liket. Joden bryter ned kroppen, Detta kan man gjore i Maridalen (for.eksempel), men da maa man sorge for at man gaar ett stykke unna diverse gaastier. Etter dette vasker du slegga og spaden du har brukt, saa drar du til Drammen (hvis du bor i Oslo, eller omvent), og lemper de i hagen til en person som bor der.

Ingen kan beskylde deg hvis dette gjores grundig.

Er det noen som kan finne smutthull ved dette?
Tror det var en episode på FBI Files der en kiz hadde blekk på mye av åstedet... Som de sa der gjorde blekk sånn at DNA ble "borte"... Vet ikke om dette er sant?
Jeg så på Discovery Channel en gang at i fremtiden en gang kan man ha spesial lagde virus for én person.. Genialt? La oss si at jeg lager kaffe drar til personen og drikker samme kaffe som den personen ^^, Han dævver, men ikke jeg xD
Gå en tur i skogen når du møter en tilfeldig fyr inviterer du han på lunsj og sier du vet om et fint lite sted utenfor stien. så knerter du han - naturligvis ikke med pistol, men med kniv slik at det ikke blir noen lyd. Så graver du han ned langt unna stien.
Og hær har vi det perfekte drap!
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Sitat av diablo
Gå en tur i skogen når du møter en tilfeldig fyr inviterer du han på lunsj og sier du vet om et fint lite sted utenfor stien. så knerter du han - naturligvis ikke med pistol, men med kniv slik at det ikke blir noen lyd. Så graver du han ned langt unna stien.
Og hær har vi det perfekte drap!
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle menn som er like interessert i homoerotiske lunsjer langt ute i skogen, da, selv om du kanskje tror det.
Svarte klær
Svart Bukse
Svart Genser
Svart Finnlandshette
Svarte Hansker

SVERD.

Sverdet kan du selv lage ved å slipe på en lang tynn flat jernstang. Så kutter du offeret på halsen i en mørk bakgate.

Liket lar du ligge, og alle klærne brenner du, evt. etser bort med syre.

Klærne bør kjøpes i ei pakistaner sjappe i syden.
Det politiet først leter etter er folk med motiv. De flesste drap skjer med hensikt. Det er veldig få tilfeller av tilfeldige drap. Dvs folk som dreper en ukjent uten grunn. I de tilfellene er det ofte snakk om seriemordere, folk med tvang for å skade/torturere/drepe et annet menneske. Men folk blir drept under ran på gata, påkjørt av bil ect. Og da har man pluteslig ingen med motiv.

Så viss du føler du har grunn til å drepe noen, skaff en leiemorder og kom deg vekk. Hver i utlandet på ferie alerede dager før mordet skal skje.

Men viss du er leiemorder, og skal kvitte deg med et lik, må du passe på en del punkter.

1. Vitner
2. Alt av spor som kan forbinnes med drapet. Aldri legg igjen så mye som et hårstråd på drapstedet.
3. Legg personen du har drept i en bil. Plasser bilen et sted hvor det ikke er mennesker. Bruk rikelig med bensin og brenn alt.
4. Klærene, hanskene, skoa og alt du hadde på deg, brenner du i en metall bøtte. Langt fra der du brant bilen.
5. Det letteste er og være 2 når man skal fjerne et lik.

Jeg har aldri drept noen, eller fjernet et lik (annet en fuggærn min polly som døde når jeg var 7) men har mine teorier om mye rart :P hehe. Tror jeg har blitt påvirka av litt mye tv.
Sitat av diablo
...så knerter du han - naturligvis ikke med pistol, men med kniv slik at det ikke blir noen lyd. ...
Vis hele sitatet...
Har det falt deg inn at personen høyst sansynelig vil skrike himmelhøyt når du knivstikker han? Det er vel bedre å skyte han med lyddemper skulle jeg tro.
som flere har sagt, er at det første politiet går etter er folk med motiv.
det er f.eks ikke så lurt å drepe mannen som ligger med din kone
hvis jeg ville ha noen døde, ville jeg nok fått tak i en leiemorrder, men bare hvis politiet kunne spore tilbake til meg.
hvis politiet ikke kunne finne no motiv på meg(da ble jo lysten til å drepe mye mindre) så ville jeg ha fulgt etter personen eller ventet til han var alene, og så bare skutt ham ned
liket kan du bare la ligge, siden du bare sitter i en bil med en pistol..
pass selvsagt på å ikke legge igjen no bevis(røyk etc.)..
1. Forfølg vedkommende med ishockeymaske og motorsag.
2. Voldta vedkommende med motorsag.
3. Partere vedkommende med motorsag til ugjenkjennelige kjøttbiter
4. Ri bort på din edle ganger

Sitat av vidarlo
Kalium, nikotin, insulin. Biologiske gifter som forsvinner, samt finst i kroppen. Heroin i en person som normalt ikkje bruker det vil lett bli oppdaga. Bruker du derimot nikotin i en røyker blir det neppe oppdaga...
Vis hele sitatet...
Nei nei nei vidarlo! Hadde ikke forventet dette fra deg!

Legevakta ser utrolig lett om det er dødelig mengde nikotin i en person, og da vil dette føre til etterforskning. Ja, jeg har prata med dem. Insulin derimot, sier legepersonellet at det er uhyre liten sjanse å bli oppdaga i kroppen om dødelig mengde har blitt injisert.

Konklusjonen min er altså at du tar ei bolesprøyte og fyller den med insulin/to-fire vanlige insulinsprøyter og pumper inn i halspulsåra på vedkommende. Da vil snuten være like langt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Legevakta ser det fort, men slik eg har forstått det så blir nikotin brutt ned av bakterier etter døden også, altså treng liket bare ligge ei stund før nikotinnivået er langt nede igjen... Og å oppbevare et lik er ikkje så vanskelig. Ikkje å hindre at det blir funne på ei uke heller.
Nå har jeg bare lest de 3-4 første sidene av denne tråden, men det virker som at cluet her er at man skal drepe en helt tilfeldig person, bare for å gjøre det. Og da er det vel ikke stort vanskeligere enn å reise til ett sted langt borte, bor du i Kristiansand, kan du reise til Nord-Norge for eksempel, finne ett litt ødested, og vente på at noen skal komme, så stikker du personen til han dør, så reiser du tilbake med en gang, ingen har vist at du var der en gang!

Hvis du, som en helt vanlig person, uten noenting på rullebladet eller samvittigheten, hadde reist til nabobyen midt på natta, drept en person og reist tilbake uten at noen hadde vist om turen din, hvor stor sjanse hadde det vært for at nettopp du hadde blitt tatt?

Hvis noen evt. skulle ha sett bilen din, kunne det jo vært en idè å opparbeidet seg en slags rånerstatus, og en rånerbil først, så man faktisk hadde en grunn til å kjøre rundt midt på natta. 'Hobby'. Jeg tror dette hadde funka. Eller hva?

Edit: Problemet hadde kanskje vært å ikke ha vitner til selve drapet, når du gjør det såpass 'tilfeldig'. Det hadde kanskje ikke vært tid tiil noe research om det var noen der.
Sist endret av Scholes; 10. januar 2007 kl. 23:44.
Sitat av Alx-x
Jeg så på Discovery Channel en gang at i fremtiden en gang kan man ha spesial lagde virus for én person.. Genialt? La oss si at jeg lager kaffe drar til personen og drikker samme kaffe som den personen ^^, Han dævver, men ikke jeg xD
Vis hele sitatet...
dette finnes allerede, mener jeg å ha hørt snakk om... Ikke såå konkret dog, men hørte om virus som kicket på enkelte etniske forskjeller, som å forgifte drikkevann som bare tar jøder f.eks...

Føler en kombi av noe som ser ut som uhell, på en nøytral grunn med et konstruert alibi er eneste rette løsning... Si man er på fest og gjør seg bemerket som hardt overstadig beruset for senere å låse deg innpå doen, spy og sovne noen timer... man sniker seg ut et vindu (gjerne i annen etasje med tau ell lignende for ekstra kred til alibiet) følger etter X som du har sjenket god og full fra før og enkelt og greit tar huet hans og måker i en fortauskant. Løsne skolissa hans for ekstra kred til ulykkesteorien. snik deg tilbake, sitt på badet og drikk på ordentlig en stund og spy opp litt dna rundt doen før du vakler ut og legger deg til å sove på gulvet midt i stua. drar du den iland kommer de aldri til å tro det er drap og om de tror det har du nok av folk til å sverge på hvor umulig det er for deg å gjennomføre noe slikt, om du så mordtruer offeret i all offentlighet tidligere på kvelden :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjør grise taktikken..Kjøp deg ett par griser i forveien av drapet,ikke gi dem noenting mat,for så å bare fore liket til grisene..De kommer til å Spise alt de ser av det da..Så er det bare lever de til slakting,for så å håpe på at det ikke er du som får koteletten på tallerkenen..
Sitat av lachrymolog
dette finnes allerede, mener jeg å ha hørt snakk om... Ikke såå konkret dog, men hørte om virus som kicket på enkelte etniske forskjeller, som å forgifte drikkevann som bare tar jøder f.eks...
Vis hele sitatet...
Du er klar over at å være jøde er bare en religiøs overbevisning? Tror ikke de har virus som går inn i hjernen din, sjekker hva du tror på, og så dreper deg om du feirer hanukha.
Sitat av q_Werty
Du er klar over at å være jøde er bare en religiøs overbevisning? Tror ikke de har virus som går inn i hjernen din, sjekker hva du tror på, og så dreper deg om du feirer hanukha.
Vis hele sitatet...
Hva med et virus som rammer alle, men hvor den eneste medisinen er kjøtt fra et eller annet jøder ikke kan spise. Da hadde jødene enten dødd eller gått imot sin egen religion...
Sitat av RobbieWinters
Hva med et virus som rammer alle, men hvor den eneste medisinen er kjøtt fra et eller annet jøder ikke kan spise. Da hadde jødene enten dødd eller gått imot sin egen religion...
Vis hele sitatet...
-_____-"


Men hvis man hadde skaffa seg en jobb på et kremeri(der man brenner døde folk) og putter duden du vil bli kvitt inni? Bare og kaste aken på havet eller lignende
Kanskje innlegget mitt også var littegrann ironisk, kakebak?

Jada, et sarkasmefjes hadde sikkert gjort det tydeligere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis noen så på "Ran". Han ene la frem 10-12 tomme øl flasker, satt på en fotballkamp på TV'n. Første han gjorde når han kom hjem var å ta en sprøyte med sprit. Så han satt der drita å så på TV. De trodde jo da at han hadde drukket øl, og det virker jo ikke så fort. Denne metoden forutsier at politiet kommer til deg med engang da.

Jeg ville nok delt liket i ca 30 deler. Puttet alt i plastposer med steiner i. Spredd det så mye du kunne. Drapsmetoden kan jo diskuteres. Slag i hodet er vell best.
▼ ... noen uker senere ... ▼
en grei måte....
Insulin sprøyte med max unit. Og f.eks stikk under armhulen hvor det ikke er så lett å se et stikk...
Det vil se ut som et hjerteinfarkt. Men du må jo holde personen ned for å få det til.
Ellers så er det kanskje greit å gjøre det hvis personen har vært på byen og er bedugget...
Da er det jo ikke noe vits å kvitte seg med personen heller for insulin går ut av kroppen etter en stund selv om man er død. Så eneste spor da er jo den makten du ville ha brukt for å få stukket sprøyten et sted hvor det ikke syntes så lett.

Husker ikke hvor jeg hørte om dette.... men det skal vist se ut som hjerteinfarkt, men slik som legevitenskapen er i framvekst så er det godt mulig de har funnet noen måter for å oppdage dette på. Jeg hørte vel om dette for 9-10 år siden, husker ikke av hvem...så det kan hende personene jeg hørte det av bare skrøt av at han kunne noe han egentlig ikke kunne...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Unify
Svarte klær
Svart Bukse
Svart Genser
Svart Finnlandshette
Svarte Hansker

SVERD.

Sverdet kan du selv lage ved å slipe på en lang tynn flat jernstang. Så kutter du offeret på halsen i en mørk bakgate.

Liket lar du ligge, og alle klærne brenner du, evt. etser bort med syre.

Klærne bør kjøpes i ei pakistaner sjappe i syden.
Vis hele sitatet...
Haha fy faen jeg lo så sinnsykt da jeg leste sverd
Lykke til!
Den beste metoden å drepe noen på blir vel å la ting gå ut over noen du ikke kjenner. Hvis du er sur på noen, drep noen andre og la ikke aggresjonen ligge og ruge i magen.

Drapsmetode og kvitte seg med ting: En nål penetrert inn i det myke punktet i bakhodet. Det trengs ikke mye muskelkraft og er dødbringende veldig fort, pluss, spesielt hvis personen har langt hår, veldig vrient å spore. Putt liket ned i en søppeldunk du finner, og ta denne med deg. Da blir det minimalt med søl i bilen din. Dra til en steinstrand i ditt nærmiljø og fyll den med stein. Dump den fra en bro e.l. Det er kjipt å bli tatt for dette, så putt nåla i en pose og kvitt deg med den et annet sted, som i din lokale søppeldunk på kjøkkenet. Hva personen har på seg av bevis, forsvinner raskere i saltvann enn i ferskvann, men raskere enda i en veldig aktiv elv. Pass på å gjøre det på natten, så ingen ser deg der du står på broen og hiver ned en søppeldunk

Hvis den er vrien å løfte over rekkverket, kan du også få hjep av en venn, men hovedsaklig er det best om du ikke forteller om det til en kjeft. Dette forblir mellom deg og han duden du nettopp pælma i elva. Lykke til!
Ministry of Love
sptz's Avatar
Gest^^ en søppeldunk har mange ulemper fremfor garn evt mye tau. Det vil ta mye lengere tid før liket vil forsvinne i en tett søppeldunk fremfor intullet i garn med vekter. Fisken/krabber har mye bedre tilgang når liket befinner seg i garnet.

Bruer er generelt et ganske dårlig alternativ. Særlig i kombinasjon med søppeldunk ideen din. Grunnen til dette er at bruer gjerne bygges der fjordarmen er smalest. Slike smale partier i fjorden/vika fører til raskere strøm når tidevannet kommer inn eller skal ut. strøm i vannet fører til at området somregel har mer liv en ellers. I tillegg er det nære veien. Alle disse faktorene gjør at hyppigheten på dykking her er særdeles mye større en f.eks midtfjords. Jeg kan garantere deg at en søppeldunk hadde blitt raskt innspisert om jeg fant den undervann. Som alle dykkere vet så blir skrot til skatter undervann

Problemet med elve ideen din er den ukontrollerbare strømmen. Ved høy vannføring kan søppeldunken bli dratt opp på land. Eller iallefall delevis opp på bredden i en vik. Det er ikke særlig hensiktsmessig at folk finner liket. Uten lik intet drap.

Glenn71 sin insulin sprøyte synes jeg personlig var en god ide. Iallefall om noen kan bekrefte at det funker. Særlig siden jeg ikke er diabetikker selv.
Sitat av axionman
Jeg kjenner en satanist som jobber på kirkegård. Stoler på han 100% og
Vis hele sitatet...
hvorfor i helvete jobber en satanist i kirka???
haha jeg elsker disse topicene!

Problem - 70 kg tungt lik

løsningsforslag:
Du eier tilfeldigvis en grisefarm langt oppi nordmarka. Grisene har du sultet over ei stund nå og det er bare å droppe problemet rett ned i bingen. Husk å fjerne tenner og negler fra liket først, det er ikke bra for grisemager.
Bestill mordet. La han som utfører det gjøre all skit jobben, så dreper du han. Men da har du jo det at man må kvitte seg med han igjen, og bevis. Hmm, ikke så lett. Finnes mange løsninger, men det er vanskelig og slippe unna med drap den dag i dag. Uansett hvordan du kvitter deg med liket, så er det veldig viktig at du sørger for at ingen personer ser deg rote rundt med søppelsekker, kjøre rundt med bilen på natta, ha med deg søppelposer i en båt, you name it.

Når det kommer til drapsvåpenet, så ville jeg helst se til at det ikke var noe stort, og ikke ville lage masse synlige sår på offeret. Og noe som kan brukes stille, og med minst mulig blodsøl. Samt at det er forsåvidt lett å kvitte seg med. Men hvis du har hatt et mer fiendtlig forhold til offeret ditt, eller har et mulig motiv, så kommer mest sannsynlig onkel blå til å henge i nakken på deg en stund.

Nøye planlegging, holde hodet kaldt, ikke involvere folk med mindre nødvendig, forutse mulig komplikasjoner, er noen fine punkter man kan forholde seg til.

Angående det med bestilling av mordet, er det alltid en tiltrekkende idè. Da slipper du mye av drittet som bringer med, men du må jo ha en del penger. Og om du har et motiv så vil jo politiet spørre om ting, noe vi vil unngå. Viktig er det også at han som utfører det er proff, og ikke vil kjøre dritten i dass, og at han på ingen måte kan knyttes til deg. Fint er det også om han ikke er registrert hos politiet. Pass også på hvordan dere kontakter hverandre, og ikke la det bli stilt spørsmål om pengene som forsvinner fra lommeboka Artig tråd.
Sist endret av Sky; 24. mars 2007 kl. 00:54.
Hva med dette: Kjøp deg KALD nitrogen Så legger du liket i nitrogenen, deretter knuse der, så kan du tenne på det, og etter dette: Legg asken igjen i nitrogen, kast litt aske i ei stor elv/foss som er i nærheten, der det ikke bor noen folk (Som evt. kan se deg).. Så tror jeg egentlig de ikke kommer til å finne liket igjen.. Bare pass på at du ikke tar all asken på samme plass.. Men strø det litt utover.. Kan også strø litt aske i ei elv og litt aske i sjøen osv..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
RampLest: 100l flytande oksygen + badekar + lik + sigarettsneip = no ash.

Enklare og bedre Sjå http://rineke.net/grill/ for demo med grilling med LOX.
Vel, det er en ganske krevende prosses som du trenger bra med utstyr, plass og tid for. Som igjen kan vekke uønsket oppmerksomhet. Og for den metoden der trenger du jo store mengder nitrogen. Det er jo snakk om at du skal fryse ned et helt lik, for så og knuse det, og tenne på det igjen. Ville valgt noe lettere.
Sant så sant, men tenk; Vil du helst i fengsel (i 4-10år?) (Jeg vet ikke hvor lenge du må være i fengsel jeg når du har drept noen?)
Eller vil du sponse på deg en lettere måte? For hvis du skal drepe noen må du ha null spor... Jeg ville også ha forberedt meg såfall noen måndeder før drapet, med og barbere hele kroppen kanskje ukentlig, så folk bli kjent med deg som korthåret i den perioden Så de ikke får noen mistanke når drapet er gjennomført.. Du kan jo også ta et random hårstrå fra en på gata og legge det på åstedet:P
Nei, jeg vet jeg ikke er noen drapsmann, kommer heller ikke til å bli det:P
Jeg ville ihvertfall forsøkt alt jeg kunne for å kvitte meg med alle mulige spor. Ja, plante bevismateriale! Forvirre politet og sende dem på feil spor. Kan gi deg tid til og ordne ting etter drapet er utført. Men, skal vi i det hele tatt ha et åsted? Meningen er at ingen skal vite når eller hvor personen er drept, eller at han har blitt drept i det hele tatt.

Men hvis ikke det er meningen, er jo planting av bevis genialt! La politiet kjøre inn i en rundkjøring, uten å vite hvilken vei de så skal ta Mens du er på første fly til et solfylt land
Sitat av vidarlo
RampLest: 100l flytande oksygen + badekar + lik + sigarettsneip = no ash.

Enklare og bedre Sjå http://rineke.net/grill/ for demo med grilling med LOX.
Vis hele sitatet...
hva med all røyken da?
det enkleste må da være og bare dra til en tilfeldig by, finne en narkis og skyte fjotten to ganger i brystet og en i hodet?

evt om de vanker på kaia så kan man jo skyte fjotten der, si man skal ta bilde borte på brygga...

og så drar man avgårde igjenn
leste netopp i avisen om en somm hadde patert eks kjæresten å stekt henne på utegrillen... tror at hvis man steker nokk klarer mann vell å steke vekk det meste