Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 140053
Spoiler...

Cenomorph: [COLOR=White]Når locke kom tilbake etter ulykken så stakk han igjen uten å si noe, skjønner godt at folk blir mistenkelige på locke...[/COLOR]
Når kommer episode 21? begynner å få litt abstinenser nå:-P
Sitat av Johnney
Når kommer episode 21? begynner å få litt abstinenser nå:-P
Vis hele sitatet...
Neste episode er visstnok en special-episode og kommer den 27. april... dvs. vi får den natt til den 28. april.
Tror muligens det blir noe "behind the scenes" lignende.
Men vet ikke altså.

Dette står på tvtome om special epi: Flashbacks of the core characters illustrating who they were and what they were doing before the crash, and a look at the island itself; and a preview of the big season finale.

4 Mai kommer ivertfall fortsettelsen fra episode 20.
De taper visst noen seere, og skylder selvfølgelig på piratkopier. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103862
At folk laster ned en serie som lost ser jeg som helt naturlig, spesielt her i lille norge. Når folk vet at serien i andre land ligger langt foran det som vises her i norge nytter det ikke å tro at de mest ihugga av fansen kommer til å sitte rolig å vente på neste episode. Alle de stedene der det virkelig diskuteres lost er det nærmest nødvendig å til enhver tid ha sett den siste episoden for å ikke få hele moroa ødelagt av spoilere. Er vel et resultat av et moderne samfunn der geografisk posisjon har lite å si.
Det er tre grunner til at jeg laster ned istedet for å se på TVN.

- Bedre kvalitet, noe som egentlig er absurd.
- USA sender i widescreen, mens idiotene i TVN har croppa sendinga. Det burde vært skuddpremie for slikt.
- Får se det før alle andre.
høy femmer for den DonT
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Som folk har sagt før meg på andre forum men jeg må si meg helt enig i.
TvNorge kan takke folk som "oss" for at de har fått så pass mye seere i begynnelsen, Lost har fått en hel del med gratisreklame på diverse forum rundt om kring nettopp pga folk som har lastet det ned før det begynnte på TvNorge.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
hdtv rip på 80" eller dårlig bordantenne på 14", valget er ikke så vanskelig
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103862
TVNorge ønsket også å vite hvilke programmer som oftest var gjenstand for illegal nedlasting. Blant dem som hadde lastet ned et program de siste tretti dagene, svarte 38 prosent at de hadde lastet ned «LOST». 18 prosent oppga at de hadde lastet ned «The Simpsons», 8 prosent hadde lastet ned «South Park», 7 prosent «CSI» og «Kontoret», mens 5 prosent oppga at de hadde lastet ned «24» og «Sopranos».

- Omregner vi dette til seere, har nærmere 60.000 lastet ned «Lost» de siste 30 dagene - eller ti prosent av dem som ser serien som ordinær TV-visning hver uke, opplyser research-sjef Vegard Nøss.
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig veldig nysgjerrig på hvordan dette regnestykket er utformet og hvor jeg kan få tak i det dem tok før dem kom frem til svaret.
Selv ser jeg på det som at jeg istede for å sette LOST på opptak, laster det ned fra Internett. Da slipper jeg å binde meg til en fast tid, men heller se det når jeg har lyst. Ser ikke på det som piratkopiering. I så fall er alle med en vhsopptaker det også. Å regne det som tap er litt rart. Skjønner ikke at det bryr dem når jeg skal se programmet. Er dette virkelig en definisjon på piratkopiering?
Så sant så sant...

men angående episode 20...Spoilz0r:[COLOR=White]dårlig at musikken var så annerledes, dårlig på slutten når alle sto rundt Claire, var så mange ukjente folk...men satan blei lei meg når han døde...[/COLOR]

Gleder meg til neste...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Selvfølgelig er det dette som er definisjonen, windozer.
TVNorge lever av reklameinntektene dem får av at du ser på kanalen. Resten av regnestykket klarer du å ta i hodet.

HVa ellers skal liksom piratkopiering være?
Nå tenker jeg på piratkopiering som noe ulovlig. Kanskje det er ulovlig, aldri tenkt over den problemstillingen. Hvis det bidrar til at TVNorge får mindre penger inn til å kjøpe inn nye serier er det jo dumt. Men det kan jeg strengt talt ikke ta hensyn til, jeg er hensynsløs:P
Bare litt offtopic: Hvordan måler det hvor mangen som ser et program? Spørreundersøkelser? Isåfall er det jo bare å si at du ser Lost på TVN og de får pengene sine. Grett nok at det går utover det store internasjonale sponsorene, men av en eller annen grunn har jeg mer sympati for TVN.
Det er en del personer som sitter med gratis tv rundt om kring i landet. De har fått tilsend en dekoder som de taster inn en kode på når de ser på tv, denne dekodern gir en beskjed til en sentral om hvilken kanal de ser på.
Dette kan gi en promille på hva resten av befolkningen ser på stråleboksen.
May 4th 2005: 1x21: The Greater Good. Det er lenge til

April 27th 2005:
Title: Lost: The Journey (1-hour special) må jo få med seg denne da :P
Selv om personer laster ned serien behøver ikke TVN miste seere. De vil jo ha høyest seertall, og selv om jeg laster episodene ned så ser resten av familien på LOST på TVN. Og det gjør nok flere av de som var med i undersøkelsen.
Ser det er mange lost interreserte her, på http://www.lost-norge.net har vi forum for både de som følger TVNorges sendinger og de som følger USA sine. Dermed kan man diskutere spoilere uten å ødelegge for de som følger med på TVNorge.
Sitat av MadMe
Ser det er mange lost interreserte her, på http://www.lost-norge.net har vi forum for både de som følger TVNorges sendinger og de som følger USA sine. Dermed kan man diskutere spoilere uten å ødelegge for de som følger med på TVNorge.
Vis hele sitatet...
Bare så jeg sier ifra dette er et utrolig bra forum.
(Skriver spoilere der litt.)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser på Lost-norge at det kom ein spesial-episode den 27. april.
Er detta ein vanleg episode som er klar til nedlasting snart, eller er det berre ein episode med intervju og lignande?
Den er ute for nedlasting den... Sammendrag av serien hittil.
var det bare meg eller ble spesial episoden veldig kjedelig med alle "what if" greiene?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Tja, det var jo bare et referat over viktige ting som har skjedd. Tror mange finner det nyttig siden det er så pass lenge siden nå etterhvert.
Er ikke enig. Jeg synes ikke den episoden var noe nyttig i det hele tatt. Istedet for å trekke serien lengst mulig, så kunne de heller haa hoppet rett på episoden "Greater good". Eneste postiive var teasern på slutten
jeg skjekka akkurat nforce.nl, men fant ikke noe slipp av lost: the Journey. hvilket rel er ute og har dere noe tips til hvor jeg kan laste den ned
Her http://btefnet.net/ får også lasta ned e21 der på Torsdag ;D

Enig med r33l The Jurney var crap!
Bare slutten som var vert å se.
Sitat av tnt
Tja, det var jo bare et referat over viktige ting som har skjedd. Tror mange finner det nyttig siden det er så pass lenge siden nå etterhvert.
Vis hele sitatet...
Hm, vell ok, men!. De kunne godt vist hvordan alle personene hang i sammen pga ting som skjedde på land. Det er mye vanskligere og holde styr på. (Hurley eiger selskapet som Lock jobber i osv)
Vet ikke om dette er tatt opp før. Hva om Ethan kommer tilbake? Jeg tror vi kommer til å se ham i den siste delen av denne sesongen. Han er et av det siste vi kommer til å se
Døde ikke han?
var vel to stykker som var ganske like? Lance og Ethan? Eller var det samme fyr som sa forskjellige navn? =P
ethan ( han som kidnappet Claire og Charlie) ble skutt sikkert 6 ganger i brystet av charlie.
tror neppe vi ser han mer..

Sitat av RoadKill
Hm, vell ok, men!. De kunne godt vist hvordan alle personene hang i sammen pga ting som skjedde på land. Det er mye vanskligere og holde styr på. (Hurley eiger selskapet som Lock jobber i osv)
Vis hele sitatet...
Er det bevist? mener at det bare er spekulasjon jeg. Selv om er det er litt merkelig at Hurley eiern en "box factory" og at Locke jobber på en. Men det er vel ikke blitt sagt noe mer om det i episodene?
Sitat av Noose
Er det bevist? mener at det bare er spekulasjon jeg. Selv om er det er litt merkelig at Hurley eiern en "box factory" og at Locke jobber på en. Men det er vel ikke blitt sagt noe mer om det i episodene?
Vis hele sitatet...
Kansje ikke akuratt om de to, men det finnest _mange_ andre slike "tilfeldigheter". bland annet, faren til Jack møtte Sawyer i en bar.
Jeg tror 100% på at Ethan kommer tilbake, han er utenomjordisk. Ikke pokker at én mann klarer å løfte to personer så raskt gjennom jungelen og så banke Jack.
Jeg har egentlig ikke giddet å spekulere så mye om hva som faktisk skjer, og hvorfor de ikke blir redda, men jeg håper inderlig at det ikke er noe utenomjordisk som ligger bak alt. Hvis det er aliens eller den avskyelige snømannen som står bak kommer serien til å bli bare dum, selv om jeg liker den veldig godt sålangt.
Sitat av r33l
Jeg tror 100% på at Ethan kommer tilbake, han er utenomjordisk. Ikke pokker at én mann klarer å løfte to personer så raskt gjennom jungelen og så banke Jack.
Vis hele sitatet...
Han trengte jo ikke bære begge da? han fikk helt sikkert hjelp av Charlie, han truet vel med å drepe Caire hvis han ikke hjalp til, noe han foressten forsøkte på...
det at han banka Jack er vel ikke så spesielt vel, man kunne lett se at personen var godt bygd, og nå de sloss hadde Ethan peil. på hva han gjorde. Han var helt sikkert ex. militær
Sist endret av Noose; 4. mai 2005 kl. 07:18.
hvis ikke han er der :P

Men i morra er det episode 21 av LOST
Sitat av maceren
nesten en uke siden den begynte men jeg lurer å hva dere synes om den.
Vis hele sitatet...
Jeg elsker lost og nå har det endelig begynt å skje noe også.
Jeg har sittet klistret inntil skjermen hver onsdag og nistirret på serien.
Jeg er veldig følsom, må bare si det først. Jeg har grene og holdt meg for øynene og ørene...
Serien er bare dødsbra og nå blir det bare mer og mer action.
Sitat av Dexquinn
Jeg elsker lost og nå har det endelig begynt å skje noe også.
Jeg har sittet klistret inntil skjermen hver onsdag og nistirret på serien.
Jeg er veldig følsom, må bare si det først. Jeg har grene og holdt meg for øynene og ørene...
Serien er bare dødsbra og nå blir det bare mer og mer action.
Vis hele sitatet...
hva, har du ikke lastet dem ned?
da ligger du jo et stykke bak oss som har...
sikkert gøy å lese igjennom postene da.
Jeg digger lost :-p
Kjempe spennende serie :-)
Sitter klistra forran tv'en på Onsdagene, når lost går
Fant ut hvor jeg kunne laste de ned, men vet ikke hvilken episode som går på TVnorge idag? Noen som vet?

Ihvertfall.. feeet serie!
Sitat av Lundern
Fant ut hvor jeg kunne laste de ned, men vet ikke hvilken episode som går på TVnorge idag? Noen som vet?

Ihvertfall.. feeet serie!
Vis hele sitatet...

ja..lost tvnorge
alle dør utenom Hurley som blir igjen med "tall" dama aka "THe french girl"
så spiser Hurley henne så kommer det en båt og redder han.

the end
Har ikke posta i denne tråden på en stund nå pga Lost-norge.
Men i morgen blir det en ny epdisode og det blir sendt 3 etter det.
Born To Run og 3 epdisoder alle kalt "Exodus" som blir sesong-finalen.
(Unnskyld vis dette står over har ikke lest alt.)
Epdisoden har vært ute siden 4 i dag bare så jeg sier ifra.
Hvorfor så tidlig i dag en vanligere?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Den kom halv fire, men det er ikke første gang den gjør.
9 minutter så har jeg den
Ke ? syns jeg akkurat la inn et innlegg jeg?

Edit: det ble vel slettet fordi jeg spurte om noe som ikke var lov ?
Sist endret av Cyber; 5. mai 2005 kl. 12:43.
Cyber: Innlegget ditt ble slettet fordi det var en request, noe som ikke er lov til her på forumet.