Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 573
Hei eg lurer på om det finnes noen CMS systemer for registrering av personer og deres CV

Altså du registrerer deres navn adresse fagområder fylke og laster opp cv´n deres

også har men en søke side der men kan feks. putte in mekaniker så kommer alle så er registrer med mekaniker opp
Jeg vet ikke om noen, men det er så vidt jeg vet ikke noe problem å lage .

edit:
Tok et raskt søk, og fant denne siden:

http://www.jobbdirekte.no/frontpage

- det er sikkert fler hvis du ser på de andre søkene.
Sist endret av lsrr; 24. september 2007 kl. 12:48.
Trådstarter
36 0
fikk ikke akkurat det eg såg etter.

fant noe som het "oragnge hrm" men det var ikke akkurat det eg så etter.

for noen som kan mysql og php tar dette kort tid, så eg lurer på om det er noen villige til å mekke

trenger 3 sider

-login
helt simpel side kunn med login

-registrerings side med feltene
regnr. For- Navn, Etter navn, Telefon hjemme, Telefon Mobil, Adresse, postnr, sted, fylke, Yrke1, yrke2, yrke3, arbeids sitvasjon, upload boks for opplasting av CV.

Regnr. om den kan vere auto nummer

vist det går at når man begynner å skrive in i yrke boksene at den kommer med alternativ, ting du har skrevet før,
man skriver bilm så kommer det forslag bilmekanikker.

-Søk side / brows side (med søke feltet i toppen. men ser alle dataene fram til man velger søke kreterier) 50 treff pr side.
med avansert søk der man kan søke på 4 kreterier, yrke 1-3 og fylke
søket skal bare vise liste av søket og ha download knapp på slutten son at man enkelt kan finne rett cv


hadde ver supert om noen kunne hjelpe meg

"" Til di som kommer til å skrive google.com eller PHP Mysql for dummies dropp det eg har prøvd PHP, det er ikke noe jeg klarer å kode "" men klarer simpel etter konfig av det
Sist endret av sweepy; 24. september 2007 kl. 21:45.
Trådstarter
36 0
evt. er det noen som vet om et enkelt program der eg kan lage dette liker ikke access men noe lignende som går over web
Sitat av sweepy
for noen som kan mysql og php tar dette kort tid, så eg lurer på om det er noen villige til å mekke
Vis hele sitatet...
hva vet du om det? lær deg php selv, eller betal noen for å gjøre dette. det tar ikke veldig kort tid. og lær deg og søke, etter å ha lest denne tråden ble jeg bare veldig irritert