Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 1991
De har visst arrestert gutta som lagde "Bum Fights"...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/09/26/349824.html
å fy faen... her har jeg visst gått glipp av noe moro

eller?
Hvis du har en FTP eller.no så kan jeg laste opp filmen etterpå...
Hadde vært rart om de ikke ble det sånn som de holdt på. Filmen var ond og skremmende, men likevel underholdende å se på.

Noen som har del 2 av den?
Dinglevims: Jeg kunne også tenkt meg den filmen, men noe fuck med firewall gjør at persone rikke kan komme inn på min ftp. Muligheter for at du kan uploade en annen plass, f.eks på psyc0re sin ftp?

Hadde vært megarått
hehehe....Latterlig moro! !

Værre en Jackass og CKY Har filmen, men jeg tror den går i glemme boxen....
Den filmen slår jackass og CKY til de grader
Nå har ikke jeg sett filmene, men Jackass er jo festelig, og de som er med der ser stort sett ut til å ha det kult... Sadisme høres ikke like bra ut.
Opprinnelig postet av mr_eff
Nå har ikke jeg sett filmene, men Jackass er jo festelig, og de som er med der ser stort sett ut til å ha det kult... Sadisme høres ikke like bra ut.
Vis hele sitatet...
Joda... Denne filmen er virkelig bra. Jeg råder deg til å få labba på en kopi så fort som mulig. Skikkelig moro!
Den er tilgjengelig på kazaa.
Kongen: Takk for tipset.Laster ned nå, 63 kb/s :P
filmen er l33t. morsom på en rar måte.
Sist endret av Nichotin; 6. oktober 2002 kl. 12:19.
Ja, mange psykolog mener jo at det er hånlatteren som gir oss mest. Latter av vitser eller komikk er ikke på langt så givene.
Opprinnelig postet av mr_eff
Nå har ikke jeg sett filmene, men Jackass er jo festelig, og de som er med der ser stort sett ut til å ha det kult... Sadisme høres ikke like bra ut.
Vis hele sitatet...
Se den før du sier noe mer. Sadisme er det så absolutt ikke
Hvor stor er den filmen?
05.17.02-Bumfights.Cause.for.Concern.Vol.1.DVDRip.SVCD-C3SiUM
805mb
Synes BumFight var noe dritt. Vet ikke hvorfor, men jeg liker ikke å se folk slå hverandre til blods... Merkelig!?
Jeg syns ikke dette var noe morsomt i det hele tatt. Jackass er gøy fordi det er noe folka selv gjør, de tar ikke å binder fast uteliggere og trekker ut tenna på dem osv.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Trekker ut tenna ? Syke jævler
Det med tenna er frivillig da. Det at de binder dem fast er ikke det, og er vel det eneste som er litt over kanten i hele filmen.
tror ikke å bli tagget på midt på nattet er så frivillig da men, det var synd de ble arrestert for de lagde kickass filmer(de og bangbus)
hva ble bangbus arrestert for? eneste jeg synes var dritt med den filmen var der han syke mannen med alle de tatoveringene vise kukken sin og masse dritt, men ellers var den fet. digga spesielt når "bling-bling" snakka
bangbus er ikke arrestert (for alt jeg hvet)men, jeg skrev de lagde kickass filmer
kansje jeg har levd under jorda i noen år men... hva er "BangBus" ?
se selv... www.bangbus.com ... morsom porr
hehe Bang Bus er genialt

Vet ikke om de bare skal ha oss til å tro det, men de plukker opp jenter som haiker, og overtaler de til å kle av seg, så får "gjesten" lov til å pule de eller no sånt.

Sånn ca..
tror nok det hele er en scam :P
Hvis ikke så sliter nok disse gutta med en hel del søksmål.


kansje jeg har levd under jorda i noen år men... hva er "BangBus" ?
_________________
Blender th3 Pr0n m4st3r!!!!
Vis hele sitatet...
Lol?


Sist endret av morten; 5. oktober 2002 kl. 02:24.
wow.. noen som har passord til den sida ?
Opprinnelig postet av Bl3nd3r
wow.. noen som har passord til den sida ?
Vis hele sitatet...
#BangBus@criten
nettopp sett bumfights, dritbra, men vart litt for mye enkelte ganger, men morsom var den på en eller annen syk måte
Så denne filmen etter mye som og men.. jeg må si jeg ikke likte denne helt.. for dumt liksom..bfk, bumfight krew..
Nettopp sett filmen.. Enig med Dan her. Hele greien ble for dum. Eneste fyren som hadde antydning til vett i hodet var Bling Bling (genialt sted å gjemme pipen )
Og hvorfor navnet Bum Fights? Ca. 96% av folka som slåss var jo bare helt vanlige løsemiddel-sniffende white-trash kids... Men di er jo ikke 'bums' fordet, eller hva?

Btw: Hun jenta som hentet øl til Rufus.. Noen som har noen bilder/filmer med henne? 'url's? Hun var digg..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Dingle: jeg hiver opp en ftp i kveld eller noe, hadde vært fint om du gidder å uppe i morra tidlig eller noe, snakker med deg på msn eller noe jeg
Synes også det blir for dumt. Blir litt teit når dem får en uteligger til å tatovere "Bum fights" i skallen, og fortjenesten for å gjøre det er å bli sugd av ei stygg hore.

Det med han krokodille jegeren ble ihvertfall teit. Uteliggerene er trossalt folk dem og.
Jeg må si at jeg fryder meg over arresteringen av disse folka! La de råtne i fengsel!
Steve- The BumHunter var jo utrolig morsomt, jævli bra parodi synes jeg hvertfall, selv om jeg synes synd på uteliggerene også.

Kunne ikke dy meg, måtte bare le når han "stripser" en uteligger og begynner å bable "Oh, look at this beauty. This is a wild one..beutifull." ;D

P.S. Den ordentlige Steve- Crocodile Hunter, han er vel ikke død?