Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1087
Når det gjelder pilleverdenens mest fabelaktige dyr: 2mg flunitrazipam.
Jeg vil starte med å si denne posten IKKE, jeg gjentar IKKE, er for å diskutere hvordan de ser ut, hva de kalles , osv osv. Ser heller ingen vits til å dra Rivotril inn i denne posten, ettersom de som kan svare vet hva f*** forskjellen er . Gennerelt det å ha viten om det er greit å ha. Ålreit?

Så for komme til sak her. Hvor mye går de for rundt omkring i landet? Nå snakker jeg om "the real deal". Ikke den "uoffesielle", kalkfylte, østblokk versjonen. Den orginale og ferskest typen, som smelter som smør i stekepanen på tungen. Hvor mye betaler dere som faktisk får tak i den skikkelige typen per pille, både i små og store partier? Hvor mye mener dere de er verdt?

Har nemelig hatt en heftig diskusjon om hvor mye de er verdt med noen kompiser. Skal bli spennende og se hva resten av dere pilletrillere mener . Ta gjerne med i betraktning hva dere gir for andre benzoer.

PS: Sier igjen at man bare kan drite i å beskrive dem og slikt siden dette bare vil spore av alt.
Sist endret av Gonzo; 3. september 2007 kl. 03:13.
Det er allerede en tråd ang priser rundt i landet.

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=62128
Trådstarter
5 1
ja jeg prøvde å lese igjenom den, men det var ikke mange som nevnte 2mg Rhoypnol. Og ihvertfall ikke forskjellen på den orginale og uffoesielle. Siden det står veldige mangelfult om det der, håpet jeg å få noen smarte innspill her.

Er gennerelt mye useriøse meninger om det i de fleste postene jeg har lest hvertfall...
Sist endret av Gonzo; 3. september 2007 kl. 03:33.
Du kan jo spør om prisen på 2mg flunitrazipam i den andre tråden.
Ingen kan gi deg et fastiv svar på dette.!.

Det avhenger helt på hvilke kontakter man har, hvor store mengder man skal ha - i tilegg til hvor man bor i landet.

Da jeg spiste Rohyonol 1mg (Grønne) kostet de fra 10-30 kr stykk. Dette var '01-'03.
Standard prisen var 30 kr.


Svaret på spørsmålet ditt må derfor bli noe som: 20-50 kr stykk?!
Det avhenger helt og holdent på hvor man kjøper dem, hvem man kjøper dem av, og mengden man kjøper.
I tilegg til hvor stor -lysten- er til å spise dem.

Er man avhengig og langeren selger dem for 50, kjøper gjerne brukeren dem for 50. Ikke fordi brukeren synest det er verdt pengene, men fordi brukeren er hektet på dem.

[edit]

Forøvrig synest jeg du burde lese igjenom tråden Priser?. Spesielt de postene som er postet innen for de 3-4 siste månedene.
Sist endret av spQ; 3. september 2007 kl. 16:42.