Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 834
Hei: )

Jeg har laget en film med klippeprogrammet vegas 6.0.
Men jeg har laget vært chapter i vær sin prosjekt fil. Er det mulig å "splæshe" i sammen alle prosjekt filene eller MÅ jeg lage film fil av alle chapterne også sette de i sammen etterpå. Noe som jeg ikke har særlig lyst på fordi hardisken er stapfull, tar så jævli mye plass all footagen.
Men jeg får plass hvis jeg splæsser sammen alt og lagrer bare en gang, istede for at jeg lagrer mange filer også alt en gang til : )
Lurer på akurat det samme selv. Fint om noen viste!
Er det noen som bruker vegas her idet hele tatt ? : p
Jeg har ihvertfall aldri klart og sette sammen 2 eller fler prosjekter sammen. Har brukt programmet i ca. 4 år. Så hvis du finner ut at det går hadde det vært fint hvis du sa ifra hvordan
Sitat av thomaseh
Jeg har ihvertfall aldri klart og sette sammen 2 eller fler prosjekter sammen. Har brukt programmet i ca. 4 år. Så hvis du finner ut at det går hadde det vært fint hvis du sa ifra hvordan
Vis hele sitatet...
Hvis du aldri har klart å sette sammen flere prosjektfiler når du har brukt vegas i ca 4 år, så går det neppe ann.
Men aldri si aldri : p
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg bruker det. spørsmål? bare å spørre
men å bruke help er åsså veeeldig lett
Hvor mange av disse flere-år-gamle postene har du planer om å dra frem i kveld punti?
Å dra opp tråder på denne måten er ikke akseptert.