Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 916
Meg å mine tre venner prøvde salvia for første gang idag, sjuka grier as.

Det starta med at oss 4 gikk opp til hvor han ene av oss bodde. Vi gjort klart med digg drikke dimma lys og lav enya musikk. Også setter vi oss i sofaen og føler oss veldig chille og komfortable. Da fyrte jeg opp det første trekket med Salvia og ventete.... Ikke lang tiden etterpå så jeg på kammeratene(de hadde ikke røyka enda) og de hadde blitt til lego hus i en lego by.

Så plutslig blir jeg sugged inn i en tunnel som er under armene på den ene av karenen, liker etter sprtter jeg tilbake. Da begyner alt og hakke og ting går i repeat, så innbiller jeg meg at det alttid har vært sånn og at sånn blir det livet ut. Så fort det skjer kommer jeg på at jeg hadde røyka, og da fikk jeg tanken om å slutte med rusmiddler for resten av livet.

Så begynte jeg å blir normal igjen, ved det tidspunktet var alle vennene mine veldig rusa, så jeg tenkte at det var like så greit å fyre opp en brønn til. Ikke lenge etter jeg fyrer brønnen opp smeller jeg tilbake i senga, så blir jeg blackout 2-3 sekundert. Når jeg våkna begynte det å hakke igjen. Også etter en stund med hakking smeller jeg mot senga igjen å da smelter jeg tvers igjenom, men når jeg smelte igjenom kom jeg tilbake i senga=S.

Akkurat da la jeg merke til at rommet til kammeraten vi var hos hadde blit symmetrisk, det var likksom om det var 2 av rommene i 1 rom. Etterhvet ble jeg i fin form å gikk nett på butikken for å kjøpe mat!

Lurer også litt på om det er noen andre som har fått sånn hakking??, det er ikke noe gøy =(.


PS. Han ene kammeraten min som røyke kom i partyhumør han bynte å stresse å danse å synge å masse piss!
Salvia er noen rare geier!
Det har skjedd meg meg og ! salvia er skummle greier!!!!!
Fikk repeat og hakking, det merkelige var at jeg sprang bort fra repeaten men det slutta ikke fordeom:S Trodde også jeg skulle slutte med alle slags rusmidler etterpå:P
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av twisted shroom
Lurer også litt på om det er noen andre som har fått sånn hakking??, det er ikke noe gøy =(.
Vis hele sitatet...
Det var stortsett det jeg lag merke til når jeg røyket salvia. Hehe.

Var liksom det som skjedde de gangene jeg prøvde det. Omtrent akkurat slik du beskriver