Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1541
Jeg har tenkt til å svi av litt spenn på en acrylvannis, større brønn, og litt annet stasj.

Men, det har seg sånn at jeg liker også å nyte frukttobakk av hookah. Men siden jeg skal bestille meg en akrylvannis, lurte jeg på om det gikk ann å røyke frukttobakk av den også?

Siden man ikke har kull, må det da gå ann å bare holde lighteren over brønnen hele tiden mens man trekker?
Nei dette funker ikke. Det må fyres med kull. En ting jeg vil også nevne er at jeg brukte en gangs grill kull til min hookah og nå har jeg fåt en slags lunge infeksjon. Burde jeg gå til lege?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Ja, Corrupt. Dersom tilstanden din ikke ser ut til å leges av seg selv burde du oppsøke lege asap.

Litt off-topic, men say, går det an å røyke frukttobakk (epletobakk etc.) i alle typer vannpiper? Har nemlig tenkt å kjøpe vannpipe da jeg reiser til Hellas om 2 dager
Sist endret av thomasf; 3. august 2006 kl. 02:50.
Nope kjøpte tykisk vannpipe i tyrkia og det må fyres med kull. Du kan ikke bruke lighter på frukt tobakk. Venter et par dager til vist jeg ikke blir bedre går jeg til legen
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Nei det er jeg klar over, men du bruker lighter til å varme opp "steinen" ?
steiner?? er ikke helt sikker på va du mener men tviler på at du kan bruke en lighter til å gjøre en "stein" varm nok
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Nei ikke en stein, tror jeg. Men det var en bit som dem la over tobakken da jeg prøvde det. Husker ikke hva det var for noe. Mulig det var kull som du sier.
Det er en sånn rund brikke som man varmer opp til den blir rødglødende. Man får kjøpt disse i ruller i Oslo. Og ja.. er rimelig sikker på at man kan røyke frukttobakk på alle type vannpiper. Har selv kjøpt en i Dahab som fungerer svært bra
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Ja, det er det jeg mener, Unreal143. En sånn liten bit som gløder og varmer opp tobakken. Noen som har peil på om dem selger vannpiper i Hellas?
Det gjør di helt sikkert. Men det som gløder er kull ska gjør deg en tjeneste jeg http://video.google.com/videoplay?do...82782&q=hookah veldig kjedelig men da lærer du ivertfall basics
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av thomasf
Ja, det er det jeg mener, Unreal143. En sånn liten bit som gløder og varmer opp tobakken. Noen som har peil på om dem selger vannpiper i Hellas?
Vis hele sitatet...
Var nettopp på Rhodos som er en del av Hellas, der fikk jeg kjøpt sånn "araberpipe"/hookah/vannpipe ting
Sist endret av Gwarek2; 21. august 2007 kl. 19:49.