Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 714
Hei kan noen hjelpe meg, jeg hadde vista for litt siden, så ødela den vel pcen min! så var pcen min på reparasjon i 2 måneder, de sa at de måtte bytte minnekort, så da jeg fikk den tilbake så skulle jeg gjennomprette fra vista til xp, men så funka ikke recoveryen min som jeg har på dataen!, så jeg instalerte med cd, da jeg gjore det instalerte jeg driverene fra packard bell siden ( min pc er packard bell ) jeg instalerte skjermkortet og alt, men skjermkortet er helt på jorde! det er no galt med det, kan det være fordi jeg ikke har instalert driver til hovedkortet? hvor må jeg gå for å se hvilket hovedkort jeg har ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
*sukk*

Korleis er skjermkortet heilt på jordet? Har det spasert ut av pcen og ut på jordet, eller funker ikkje 3D?

Eit godt tips er å installere alle drivere Packard Bell lister for din PC.
Trådstarter
50 0
foreksempel på counter strike 1.6 så funker ikke open gl, det har det altid gjort! til og med på full grafikk, når jeg spiller på d3d så hakker det no synsikt, og når jeg spiller på software hakker det litt og, det er det!, men kan du fortelle hvor man må gå inn for å se hvilket hovedkort man har ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Lukter lang veg av at du ikkje har installert drivere for skjermkortet. Manglande OpenGL-støtte har så godt som aldri med chipsetdrivere å gjere.

Eg foreslår at du finn ut kva skjermkort du har, og går til websida til produsenten av skjermkortet for å finne nyaste driver, eventuelt laster ned skjermkortdriver frå packard bell.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Vet noen eldre maskiner også krever en egen AGP driver (noen ganger innebygget i chipsetdrivere også).