Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1960
Hei

Her om dagen skjedde det noe jeg ikke skjønner.
Jeg satt hjemme hos en kamerat og spiste et par Zopiclone og drakk vin.
Etter en stund ble jeg full og små pillefjern.
Jeg og noen kamerater stakk ut og gikk litt rundt og sånn.
Så bestemte vi oss for å røyke rev, jeg var da egentlig ganske utafor, men skulle absolutt røyke for det.
Så tok jeg noen trekk av flaska også kommer det jeg ikke skjønner.

Det smalt skikkelig fikk sånn rar følelse i hele kroppen, så klarte jeg ikke å verken sitte eller gå så jeg måtte legge meg ned, er ikke så mye jeg husker men husker at jeg begynte å leve i en annen verden.
Alle menneskene var små og gikk rundt, jeg var med i den verden jeg var liten og, men jeg visste jo ikke hvilken verden jeg egentlig hørte til. jeg levde mellom to verdener men visste ikke hvor jeg hørte til, det var ganske for jævli for hva om det alltid kom til å bli sånn tenkte jeg.
det var ganske sykt å se og leve i 2 verdener. Jeg lå sånn i mange timer ble jeg fortalt gikk ikke ann å få kontakt med meg.
Jeg husker jeg skulle ha no å drikke da jeg verken klarte å snakke eller bevege meg. det var umulig klarte det ikke.

Det jeg lurer på er har det skjedd no sånt med dere før?
Hva kan ha skjedd?
Det skremte meg litt det der.
Gratulerer, du har tatt en apeblanding uten like og har fått en skrullete opplevelse. Alkohol og enkelte legemidler lager rare nok effekter som det er, og hasjen forsterker det hvertfall enda mer.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Mhm.


Jeg har hørt kamerater for en 10 år tilbake sa at de hallusinerte ved inntak av alkohol og større mengder Imovane eller Zoplicone.

Èn kamerat av meg så små dverger løpende rundt på gresset. Hvorvidt dette var placebo eller ei, kan jeg ikke si noe om.
Men jeg har personlig aldri opplevd å hallusinere på innsovnings medisin, med mindre jeg da har inntatt psykadelia ved siden av.

Alkohol forsterker Zoplicone, i tillegg til at hasj kan fremskape hallunisasjoner. Spesielt for "nye røykere".

Det er ikke noe unormal opplevelse du har opplevd her, så du kan ta det helt med ro.
Èn ting du burde tenke på er at når du nå først har hatt denne opplevelsen med alkohol,benzo'er, og hasj. Burde du for all del ikke la deg friste til å spise flein av noe slag, uten god kunnskap om stoffet.

Lot du deg skremme av Zopliclone - så la deg for guds skyld ikke friste av flein trådene på forumet.
Tips: Bytt til Stilnoct. Er ikke de litt bedre med tanke på rusfølelse?
Jeg kjenner ingenting av Imovane/Zopiklon, men noen Stilnocter kjenner jeg litt av. Og de er like lette å få av legen som de andre som regel.

"Benzo"? I imovane/zopiklon?
Sist endret av Dodecha; 7. august 2007 kl. 20:44. Grunn: søppeltegnsetting.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
B preparat.

Jeg vet at det er innsovnings medisin. Men jeg mener at Imovane, Zopliclone og Stilnoct går under gruppen Benzodiazepiner.

Mulig jeg tar feil.
Men for meg er går det under APEDOP, så det spiller -for meg- ingen rolle!!x1000
Sist endret av spQ; 7. august 2007 kl. 18:08.
I en periode på ca 2 uker med daglig inntak av (minst 4) zopiclone , rev og øl må jeg si at jeg aldri har opplevd noe lignende av det du beskriver. Men stilnoct derimot har jeg fått noen merkelige opplevelser på.

Tok 3 zopiclon rett etter en kopp flein-te en gang (ca 50-60 flein) og la meg for og sove. Det som skjedde når jeg våkna ca 2 timer etter intnaket er noe av det sykeste jeg har vært med på. Rommet mitt var fylt med lyse gule og rosa, vertikale lys-søyler som blafret villt. Så kom et satans mageknip som gjorde at eg måtte spurte til dass. I det jeg klemte til på skåla føltes det ut som om alt av tarmer og innvoller fulgtë med. Jeg ble svimmel å fallt ut og inn av bevist tilstand. Som om jeg sovnet og våknet , sovnet og våknet osv, mens jeg satt på do. Dette holdt på i et par timer. Når det endelig hadde gitt seg følte jeg meg skikkelig crappy. Følte meg som en zombie i flere dager etter hendelsen. Det to en ukes tid før jeg følte meg norrmal igjen.
Psykadelia og innsovnings tabletter sammen er en ekkel blanding. Vil ikke anbefale noen til å prøve det.