Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1781
Heisan, har noen rophy og har lyst å begynne å bruke det for å sove. Hvor mange mg skal jeg ta for å sove godt, har en vekt på rundt 70 kg, hvis det har noe å si.
Vekta har ikke så mye å si, det er bare det at dersom du er over 40kg eller noe, så skal du ha voksen dose.
- Så vet man det!
Trådstarter
10 0
ok, men hvilken dose skal man ta for å sove, for har forstått det slik at hvis man tar mer enn "sove-dosa" så ruser man seg og da klarer man i alle fall ikke å sove...

Hvor mange mg flunitrazepam er den såkalte sove-dosa?
Trådstarter
10 0
beste er vel å ta 0,5 mg første gang, og så øke med 0,5 mg til jeg får en merkbare virkning, fram til 2 mg?
Sist endret av Dammed; 5. august 2007 kl. 06:19.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Glem det. Du kan vinke REM-søvnen farvell om du planlegger å sove på benzodiazepiner. Ei natt uten REM-søvn og drømmer kan være så lang den bare vil uten at du vil føle å få særlig mye igjen for det.
Sist endret av Kakcoo; 5. august 2007 kl. 07:03.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ta en titt på doserigen hos felleskatalogen, siden rohypnol ikke markedsføres i norge lenger fant jeg frem flunipam siden for deg, samme virkemiddel, forskjellig mengde i pillene.

Jeg ville også ha tatt til meg det Kackoo nevner, som langtidsfraværende fra REM søvnfaser selv (cannabisbruk), må jeg si at det blir litt slitsomt til tider (man sover jo som en stein, men man våkner ikke akkurat opp opplagt), når jeg tok pauser og fikk vanlig søvnfase igjen hadde jeg de mest ville lucid drømmene jeg kan huske.

Forøvrig kan man finne mer informasjon i Den store legemiddeltråden.

Denne tråden er stengt.