Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1386
heisan folkens. Jeg lagde denne tråden fordi jeg hadde problemer med å få mer peng på xbox 360 sån at jeg kan kjøpe mer xbox live.

Jeg skal fortelle dere litt fakta.

Accounten er lagt i Norge..konsollen er fra Norge og jeg er i London.
Faren min skrev alt inn i personlig informasjon som trengs til å få credz.
han skrev inn visa nr og verification coden og navnet og sånt.

Så problemet kommer nå. Så kom jeg til postal code addressen.
Han skrev inn addressen: 30 tomlins orchard
og city: London
Postalcode:ig11 7lp

Trykkte vi enter så kom det invalid postal code. Prøvde mange ganger men det fynket det ikke.

Nå vil jeg spør dere der ute om dere kan finne en løsning til det.

hva kan være løsningen?

Mvh. el tomaso
Du kan jo eventuelt bare kjøpe en boks med kode i butikken om du ikke får det til på den måten.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Eventuelt kan du jo prøve med eit norsk postnummer. Det er ikkje utenkelig at du må oppgi samme navn og adresse som på kredittkortet, for å hindre svindel. Slik er det på t.d ebay...
el tomaso's Avatar
Trådstarter
49 0
Sitat av Goophy
Du kan jo eventuelt bare kjøpe en boks med kode i butikken om du ikke får det til på den måten.
Vis hele sitatet...
du har jo rett i det. Men dt som er problemet er at du MÅ kjøpe 1 år xbox live og det koster 40 pund. Og det vil jeg ikke..

Sitat av vidarlo
Eventuelt kan du jo prøve med eit norsk postnummer. Det er ikkje utenkelig at du må oppgi samme navn og adresse som på kredittkortet, for å hindre svindel. Slik er det på t.d ebay...
Vis hele sitatet...
Men faren min spurte meg om han skulle gjør akkuratt som du sa men, han begynte å lure på at det kan jo vær at dt kommer regning der.. hva sier dere folken?
Sitat av el tomaso
du har jo rett i det. Men dt som er problemet er at du MÅ kjøpe 1 år xbox live og det koster 40 pund. Og det vil jeg ikke..
Vis hele sitatet...
Får kjøpt 3mnd for rundt £10 også.
Tviler på at det kommer regning, har handlet med kort mange ganger før på nett, og aldri fått regning. Har aldri gjort det på Xbox, så jeg vet ikke om de sender ut noe.
el tomaso's Avatar
Trådstarter
49 0
Sitat av Goophy
Får kjøpt 3mnd for rundt £10 også.
Vis hele sitatet...
Får du kjupt det i vanlige butikker som F.eks pc world eller andre butikker?

Må det vær noen spesielle butikker?
Nei, de har det overalt.
el tomaso's Avatar
Trådstarter
49 0
Sitat av Goophy
Nei, de har det overalt.
Vis hele sitatet...
ok siden du sier det skal jeg sjekke pc world i London om at de har 3 måner xbox live membership for 10 pund

ett spørsmål til. Hvorfor spør de om addressen når du har allerede skrevet inn visa nr.. ??

og vis jeg kjøpe xbox mebership skal jeg skrive en addresse i Norge og skrive postal code er det greit folkens?

Jeg kan skrive moren min sin addresse kk?
Sist endret av el tomaso; 29. juli 2007 kl. 16:33.
Sitat av el tomaso
ett spørsmål til. Hvorfor spør de om addressen når du har allerede skrevet inn visa nr.. ??
Vis hele sitatet...
Se posten til vidarlo.
el tomaso's Avatar
Trådstarter
49 0
ok takk for svar folkens..hadde jeg hatt KP hadde jeg delt ut men jeg har dessverre ikke noen.