Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2168
OK, veit det er dårlig redigering, har alldrig redigert noe som helst før, men vil selvom vise meg fram å om noen her har skatefilmer av seg selv så hadde vert gøy å sett på =D

Filmen: Porsgrunn skate
Kansje ikke så bra redigert men drittbra skating ass
Hei! Artig film. Skal prøve å gi litt konstruktiv kritikk! Kan sette opp noen punkter som jeg mener hadde gjort filmen betydelig bedre.

- Film fra litt mer spennende vinkler
- Pass på å få med hele skateren, ikke kutt hodet eller overkroppen
- Ikke overdøv alle "skatelydene" med musikken
- Kutt bort litt av at skateren kjører bortover etter landingen
- Skal du spille noe i saktefilm holder det å senke farten med ca. 30%

Ellers grei film og skating! Stå på!
Heistad, Moby, osv. :'D
Moro å se skatefilmer derifra. Men, vel.. Litt dårlig kvalitet på selve filmen, kanskje?
Men skatinga var jo bra.
doh!? var det bård som sto å så på han duden som hoppa over tønna? :O
Redigeringa va så som så, helt grei liksom, men bilde kvaliteten kunne vært mye bedre noe jeg syntes ødela litt...
drittdårlig kvalitet, inget spesielt. Flink til å skate dog. ^^ Go get a better camera and editing skills!
Syns redigeringa var rimelig middelmådig, men ikke noe som ødelegger veldig. Skatinga var bortimot ekstrem Stå på! Det som gjorde at det ble kjedelig å se på var kvaliteten..
Bra skating, men ikke noe godt ellers...

her er litt inspirasjon:

http://www.youtube.com/watch?v=ksGlbmpx_Rg
Syns det haddde vært kulere, i de delene når du følger skater, om kameravinkelen hadde vært helt nede langs bakken. Sjønner?

Uansett, mer inspirasjon.

http://www.youtube.com/watch?v=PcbCCFb0zXI
Det jeg ikke likte var kvaliteten på filmen, ser ut som er filma med mobil eller noe sånt. Har man bedre kvalitet på filmen blir den tatt litt mer seriøst. Personlig liker jeg heller ikke slowmo i skatefilmer.

Sitat av ThaMan
Hei! Artig film. Skal prøve å gi litt konstruktiv kritikk! Kan sette opp noen punkter som jeg mener hadde gjort filmen betydelig bedre.

- Film fra litt mer spennende vinkler
- Pass på å få med hele skateren, ikke kutt hodet eller overkroppen
- Ikke overdøv alle "skatelydene" med musikken
- Kutt bort litt av at skateren kjører bortover etter landingen
- Skal du spille noe i saktefilm holder det å senke farten med ca. 30%

Ellers grei film og skating! Stå på!
Vis hele sitatet...
Ganske vanlig på skatefilmer å kutte overkropp/hode.
Kjedelig film. Du har skills, men filmen var dritdårlig. Bruk mer followcam, det er mye fetere. Kortere klipp og mer variasjoner skaper mer interesse, da slipper man å bli lei av å se på.
Jeg ville personlig valgt litt annen musikk med mer beats, gjerne underground hiphop eller slik. Jeg synes chill musikk på snowboard/twintip-filmer, men dette er jo også en personlig mening.
Å ha sakte film bør ikke være SÅ sakte, det blir for dumt. Så ut som om du hadde satt på litt effekter og, de kunne du gjerne spart deg for.

Og film med bedre kamera!


Edit: Prøv med LITT mer matchende farger på "the end"-greia til slutt!
Sist endret av Epinosa; 20. juli 2007 kl. 22:11.
Jeg har en 'venn' som skater og han har en egen liten klubb...Follo Skate team
http://www.youtube.com/watch?v=evf7Xh0pPmw
Klubben er ganske bra, men det her er en veldig gammel video.
Sist endret av Matti94; 21. juli 2007 kl. 15:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
gillebo: Ja, enig i det. Men det bør være enten/eller, som f.eks. duden i minirampen der hodet og overkroppen til tider gikk ut av bildet. Ser ikke så bra ut, hvis du skjønner?
Elendig videokvalitet og redigering men bra skating.
jeg fikk windows movie maker-feeling, selv om dere har brukt video vegas (?)
Mye pen skating i den filmen deres ja Kvaliteten var jo helt grei til ett lite klipp som det der, man fikk med seg hva skateren gjorde/ossen triks osv og det er vell det viktigste =)

Tho noe av filminga var litt vinglette & ute av fokus, men er vell bare og prøve fler ganger så blir det bedre for hver gang

Som Epinosa sier så kunne dere jo brukt en annen sang, med litt mer beats å tempo så hadde den kanskje blitt litt mer spennende :?, uansett så likte jeg sangen du brukte svært godt så hadde vært snilt hvis noen kunne poste artist/tittel
Sist endret av Hightime; 29. juli 2007 kl. 12:33.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av gillebo
Det jeg ikke likte var kvaliteten på filmen, ser ut som er filma med mobil eller noe sånt. Har man bedre kvalitet på filmen blir den tatt litt mer seriøst. Personlig liker jeg heller ikke slowmo i skatefilmer.


Ganske vanlig på skatefilmer å kutte overkropp/hode.
Vis hele sitatet...
hæ? drev med skating før, sett maaange skatefilmer, og ingen av dem filmer kutter overkropp hode i partene.. men blir jo brukt en del i introer og sånn, men når de viser skatinga filmer man hele personen..
Syntes egentlig at dette var dårlig, men skaterne gjorde bra jobb. De som har filma har gjort en dårlig jobb og kamera:P Lyden kunne vært litt mere agresiv ikke sånn rolig musikk. det passer bare ikke inn i en skate film.....
Gjør det samme trikset flere ganger og film det fra ulike kameravinkler. Klipp det til slik at det ser ut som det heler er et triks filmet med flere kameraer i ulike vinkler. Jeg synes det er en kul effekt med skiftene kameravinkler (kan også skje hyppig).

Ellers blir det bare oppramsing på det de andre sa.
eller bruk mange kamera, jon?
.oOoh missunner deg for skillsene dine.
skatet når jeg var 12 men ble aldri noe særlig ut av det.
Sitat av Viivii
Vis hele sitatet...
OT: En del av det der var jo helt sinnsykt! særlig det aller siste, tar salto fra toppen av en trapp og lander på brettet som ligger i enden, og deretter kjøre videre!

Ellers, som de andre så pent har sagt, bra skating, øv deg mer på redigeringen
Ja, om du skal ha kritikk på selve redigeringen kan du ikke legge ut en film som du har filmet med mobil (kvalitet).
Sist endret av boblesaft; 8. august 2007 kl. 14:14.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Oyvind89
doh!? var det bård som sto å så på han duden som hoppa over tønna? :O
Vis hele sitatet...
Jepp, det var bård