Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 891
God Kveld.
Jeg vil svært gjerne ha litt kritikk på denne siden.
Den er langt fra ferdig fyllt opp, men noe er på plass.

Og kun seriøse tilbakemeldinger, takk
- Under halvparten av linkene fungerer.
- Skrivefeiler i 'innholdsteksten', side '1'.
- Likte ikke de " : . " tegnene overalt.
- Menyen var litt uoversiktelig.

Hvor tok du designet ifra?
RichiRich's Avatar
Trådstarter
Bare de linkene til ''Julia Tinnberg'' og ''Knut Gribb'' som er ferdige,
skal se gjør med .: -tegnet.
Designet husker jeg ikke, fant det igjen på pc-en....
Linkene er feilplassert i opera. Ellers synes jeg det ble litt kjedelig, hadde kanskje hjulpet med en header?
RichiRich's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jh_
Linkene er feilplassert i opera.
Vis hele sitatet...
De er der de skal være hos meg, både i I.E og opera
Lazywriter
Gisse's Avatar
Vel, for å starte med. Laget du designet selv eller var det noe du bare fant? Dessuten så tok det meg litt tid før jeg fikk med meg hva siden handlet om. "Hmm, et stort bilde. Hmm noen bilder lenger ned.. Hmm, åja, der stod det! Hørespill, ser det ut som." Prøv å få frem dette litt tydligere. I tillegg, så synes jeg den lå alt for langt oppi adressebaren min. Prøv å legge inn en header eller hvertfall mere plass på toppen (Noe padding eller noe). Dessuten så ser ikke siden 100% ferdig ut ettersom noen linker er blå med underline (Standard om ikke annet er oppgitt). Dette pleier man å fjerne på siden sin, om man vil ha det til å se ferdig ut.

Når det kommer til kodingen, så ser det helt greit ut. Bra at du bruker div tagger og ren CSS. På en annen side, så klarte W3C sin HTML tidy validator å finne 40 feil i din html: http://validator.w3.org/check?uri=ht...k%2Findex.html

og CSS validatoren fant noen feil, den og:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/v...usermedium=all
Sist endret av Gisse; 14. juli 2007 kl. 23:39.
RichiRich's Avatar
Trådstarter
Nei har ikke laget designet selv. Bare flyttet litt rundt på det som var der, og fyllt inn eget stoff.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Yo!

1) Skryteplassen er for å vise ting DU har laget.
2) Du syns ikke det er smålig frekt å legge copyright-merke på noe du allerede har stjålet?

Jeg syns dette er uhørt. No cake for you!