Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 686
Noen som har spilt det? online og/eller offline
Jeg har veldig lyst på det selv, og har hørt det skal være kjempebra, så ville ha litt feed fra dere her hvis noen har vært borti det.
Hei! Har spillet. Det er underholdene. Ikke sånn kjempe kjempe, som andre Mario-spill. Jeg syntes det er en smule vanskelig, få spillere, liten plass og litt dirty-play fra npc gjør det vanskelig. Men det hever også ønsket om å spille mer for å bli bedre. Helt artig fotballspill. Liten bruk av kontrollene men..
Kun prøvd offline, så ingen peil på hvordan det er online..
Det fungerer kjempebra online, var skeptisk til Wii Friend Code systemet, men det er ikke noe hinder, man kan hele tiden spille mot andre på "ranked match". Som betyr det at du blir satt sammen med noen som er på ca ditt nivå poengmessig (man får poeng per seier og tap). Man kan også spille flere sammen på lag mot hverandre gjennom online funksjonen (f.eks. to på ditt lag, og to på motstanderens lag). Vil anbefale dette spillet til alle som har wii og internett
Det er helt grusomt, spør du meg. Alt for barnslig. Kanskje jeg har litt dårlig inntrykk siden jeg ikke er så god, men jeg synes ikke dette spillet fortjener så gode kritikker som det har fått.
veldig gøy i begynnelsen men ble fort litt enformig. gleder meg til mario party og smask bros.
Har spilt det offline mot voldern, og det er det eneste fotballspillet jeg har synes er morsomt. Er veldig spent på å få se/prøve det online også. Regner med det ikke er like morsomt hvis man spiller singleplayer, men det gjelder vel så og si alle spill.
Sist endret av Hedges; 13. juni 2007 kl. 23:13.