Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 507
Jeg har laget nettside for ett lag jeg er med i, og web-hotell er betalt, passord id o.l er mottatt.. også skal jeg liksom begynne laste det opp på serveren å gjøre det tilgjengelig da.
Har fått det opp på serveren, men skjønner ikke bæret av hvordan jeg skal gjøre det tilgjengelig for de som skriver inn adr til siden jeg har tilgang på.
Står access denied eller noe..
Prøv dere.

www.juk.no


Da stopper det seg...
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det, og finner ingen forklaring noe sted.
På Engelsk ja, men det blir litt for innviklet.

Jeg har laget siden emd Dreameweaver 8, og har web-hotell på One.com

Noen som kan rettlede meg litt her?
linken funker den... (200000000000)
Trådstarter
Sitat av Silhouette
linken funker den... (200000000000)
Vis hele sitatet...
Ja nå gjør den det.. :P Men, siden er ikke sånn den ser ut i Dreameweaver....men det kan hende jeg skjønner litt nå.. Får se, skulle liksom ha marg på venstre side hvor jeg hadde linker og greier i men ser ut til å bli for avansert for meg dette
Jeg ser det funker nå, men til neste gang (hvis du ikke helt vet hva du gjorde). Du må gi lesetilgang til leserne. En operasjon som kalles for chmod.
du har ofte snarveier for å gi tilgang i programmer du redigerer siden med. evt i ftp-programmet.