Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1494
Hehe.. Ønsker bare meg selv velkommen til dette forumet jeg
Better than thou.
Velkommen skal du være!
Willkommen zu der Norwegische freak forum....
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Norsk Freak forum - bim njet goluboi!!!!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
*hummre* Var aldri non som sa "velkommen" til meg da...
jaja... Velkommen til oss Jeanine.
Fy faen hvor gla vi blir når jenter joiner dette forumet da.. Nå kan vi snart runkt til nFF sidene, så slipper vi og browse igjen allt p0rn'e..

BTW... Velkommen

BurnHard
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Burnhard: Blir du ofte bitchslappa av damer når du sier sånne ting i virkeligheten eller funker det som sjekke triks?
burnhard har ikke noe liv, altså ingen damer heller, han er bare fux0r elite PHP koder, for å si det som han sier det selv
hehe.. Om du vill vite om mine sjekkerepplikker funker.. hehe.. Les "Scha's helg #2" når BPV 7 kommer ut (trolig til helga), der står det om den helga som var..

BurnHard
a.k.a. Scha - tha bad ass sjekker-gutt
Min er jo best uannset da(rippa av en viss tv reklame da men.... ): Æ KANJ BAAKE..... Eller: ska vi finnj ut om ***** min passe i ***** di(funker merklig nok aldrig men,fylla er fylla)....
ska vi finnj ut om ***** min passe i ***** di
Vis hele sitatet...
hva?! funker virkelig ikke denne? *sjokk!*
Merklig ja...så prippen de for tiden altsånej nå må jeg slutte før "OTTAR" snapper opp denne posten......
Trådstarter
42 0
Hei, du ser så støvete ut.
Får jeg feie over deg?


A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
nei nei nei, Jeanine...
Vis du seie at non ser støvete ut/skitten/whatever... til ei jente i fylla uansett om du seie no pent seinare så begynner dei å grine om ikkje å slå deg...