Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvor gammel er du ?
13 - 15 år 2 2,82%
15 - 16 år 11 15,49%
16 - 17 år 10 14,08%
17 - 18 år 16 22,54%
18 - 20 år 18 25,35%
20 - 23 år 7 9,86%
23 - 26 år 3 4,23%
26 - 30 år 4 5,63%
30 og oppover - 0%
Stemmegivere: 71. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  19 1354
Trenger vel bare å svare på pollen igrunn :P
Sist endret av JaRamOxO; 21. august 2002 kl. 02:37.
original reprint
xaff's Avatar
Hvis man er femten, skal man stemme på 13-15 eller 15-16? Det samme gjelder alle de der. Og alder er bare et tall, ikke noe å legge deg for mye opp i. Så det så.
Trådstarter
80 0
tenkte på det når jeg laga pollen her, og istedenfor masse svar-poster om at jeg er 15 1/2 ..... spiller igrunne ikke no rolle bare en måte jeg satte opp pollen på.

Men helt enig med deg at alder ikke spiller noe rolle i mange tilfeller. (Og noen er HELT obligatoriske i samfunnet)

Må nå ærlig si at jeg ikke føler så gammel som jeg er (på papiret)
Uansett hvor gammal jeg blir så kommer jeg alltid til å frike "litt" og finne på masse "faenskap".

Du fikk meg tanken til en ny tråd....

11 år gammelt sjakkgeni
Sist endret av JaRamOxO; 21. august 2002 kl. 03:44.
/me er 17år, 2 mnd og en eller to uker og noen dager og sekunder..
spellingnazi
canonix's Avatar
Jeg blir 18 om 13 uker og 1 dag, og forventer flott bursdagsgave av samtlige.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Canon: off course

Meneh hva er egentlig vitsen med denne posten, hvem bryr seg om hva gjennomsnittsalderen her er??

"If you don't give a fuck, like I don't give a fuck, throw your motherfucking fingers in the aaaaaair"
The Rhymenocerous
polle's Avatar
tror xaff er litt gretten fordi han ikke er 18 eller oppover jeg
Men, som han sier, alder er bare ett tall. Selv om det kan bety mye i dagens samfunn.
17 år 85 dager 9 timer 53 minutter
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av polle
tror xaff er litt gretten fordi han ikke er 18 eller oppover jeg
Men, som han sier, alder er bare ett tall. Selv om det kan bety mye i dagens samfunn.
Vis hele sitatet...
Ja jeg er gretten fordi jeg er fjorten. Ja det betyr mye, og jeg har blitt forhåndsdømt på grunn av det tallet flere ganger, og jeg hadde gitt veldig mye for å slippe å bli forhåndstemplet som 'fjortiss' av åtte av ti personer. Det er ikke mange som bryr seg om du kan mer om noe enn en person som er eldre enn deg hvis noen må velge, og it-læreren tror også at han vet mer enn meg og ingenting var bedre enn å bevise han feil.
Sist endret av xaff; 21. august 2002 kl. 14:18.
15 år
Og jeg er eldre enn xaff... mwhahaha
Blir 17 i januar :P
15 år, og jeg fortsetter og vokse
Var ikke meninga med pollen at alle skulle sleppe å si: "Jeg er 15 år?" ?
Opprinnelig postet av totto
"If you don't give a fuck, like I don't give a fuck, throw your motherfucking fingers in the aaaaaair"
Vis hele sitatet...
*Sitter med arma i været og vifter med fingra*
Jeg er femten i morgen jeg så blædi blædi @ folk som er 14
tror det er tredje gangen jeg har lest alderen din duxo..har fått det med meg..men for all del, gratulerer med dagen. sier det i dag jeg, for jeg glemmer det vel i morgen
Vet jeg har vært litt opptatt med å si det, men er bare så glad for ikke å være fjorten lenger + nå er det bare et år til jeg kan gå på skolen og hente mopedførerbevis. Hadde oppkjøring idag, og dette sier jeg! Motoriserte framkomstmidler er KJEKT!

Og en takk til m|x...
Hadde det ikke vært mulig å lage et script som henter ut fødselsdatoen fra bruker-databasen, og regner ut et gjennomsnitt?
Det forutsetter selvfølgelig at alle skriver datoen på profilen sin.
Vi er såpass mange her på forumet, så dette blir en veldig lang thread.
Du får ta et representativt utvalg av folk og se på profilen deres istedet.