Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 546
jeg har et problem med men Logitech cordless mouseman wheel, det virker som om det er dårlig kontakt med radio bølge mottakeren, det som er spørsmålet er det vanlig at kontakten blir dårlig? eller er det bare jeg som er uheldig ?
Jeg har opplevd det samme. Det kan virke som radiosenderen må nærmere musen jo dårligere batterier det er i musen. Prøv å flytte radiosenderen nærmere eller bytt batterier.
< 0 >
reallife's Avatar
Trådstarter
har satt i nye batterier, helt nye batterier og satte radiosenderen nærmere, men det hjalp ikke, =(
jeg har en ekstra mus, men det er veldig irriterende ettersom jeg betalte nesten 400 for den !
Kunne vært driverene?
Får du ikke kontakt i det hele tatt eller "skipper" den bare overflaten? Min egen erfaring er iallefall at den er unøyaktig, omtrent som en kulemus som er urenset..
kan du ikke bare levere den tilbake, si at det var noe feil, få en ny, og fortsette som før?


edit: så etter nå, og så at jeg har akkurat samme mus. den funker strålende..hvertfall tre-fire meter unna..hatt den en stund og. funker bra
Sist endret av m|x; 20. august 2002 kl. 16:20.
< 0 >
reallife's Avatar
Trådstarter
jeg har renset den, oppdatert driverne osv, har prøvd stort sett alt, jeg har tenkt på og levere den tilbake, så jeg tror jeg gjør det snart og det virker som om musa lagger for å si det enkelt