Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 9778
Deltakere: Meg, Fonzey og Affa.

Dose: 3 rosa supermenn til meg og Fonzey, mens Affa fikk 2.
20mg 2C-B på Affa og Fonzey.
Rundt 0,5g ketamin på deling.
Diverse bongtrekk.

Bakgrunn: Vi skulle på psyparty i Oslo, men p.g.a. komplikasjoner måtte vi kjøre laangt for å ordne knips. Da vi omsider kom frem fikk vi også to kapsler på 20mg hver med 2C-B. Det ble mye forsinkelser slik at vi ikke kom til Oslo før klokken nesten var halv 1.

Vi kommer oss ut på dansegulvet og danser litt, før jeg setter meg ned igjen. Knipsene brukte litt lang tid på å kicke igang, og jeg er ikke helt sjef i magen. Da de omsider treffer meg treffer de som et tog. Jeg blir helt på trynet loka og går rundt med det verste blikket ever. Fonzey spurte om han kunne få min kapsel med 2C-B. Etter litt betenkningstid og siden han spurte så pent var det greit. Da festen omsider var over sånn i 3-tiden stakk vi hjem til en kompis av meg for å hente ketaminen. Deretter fikk vi ordna taxi fra Oslo til dit vi skulle. På vei hjem hadde jeg ganske mange halliser på knipsa. Ikke noe spesielt, bare mye rart.

Klokka er rundt 4-5 da vi annkommer Fonzey hus. Vi mekker opp noen bongtrekk og drar 40mg med ketamin hver. Den første timen går uten av vi "merker" så mye. Egentlig er vi passelig tura, men tenker ikke så mye over det ettersom vi fortsatt har litt E-buzz igjen. Uansett synes jeg aldri at rolige startdoser på ketamin kicker så mye(har dog bare testet ketamin ved to anledninger).

Rundt 6-tiden er vi keen på mer. En skikkelig avslutning på helgen. En ordentlig utblåsning. Vi deler opp resten av ketaminen. Sikkert 130mg på hver. Vi drar hver vår liner, og setter oss tilbake. Vi merker fort at noe er pågang. Mye raskere opptur enn tidligere. Var som å bli sendt til en annen dimensjon hvor naturlovene fungerte på et helt annet vis. Vi var keen på et bongtrekk, så jeg får oppgaven om å hente bongen som lå nederst i en gang. Mens jeg beveger meg nedover var det som jeg beveget meg til en annet sted. Plutselig har jeg helt glemt Fonzey og Affa og er i min egen lille verden. Da jeg henter bongen som ligger under senga var det som jeg ble sugd inn i en tidsspiral. Jeg gjennopplevde episoder av kvelden om igjen og om igjen. Da jeg omsider kommer meg ut av "tidsspiralen" og tilbake til stua, føltes det ut som om jeg hadde vært borte i evigheter. Jeg vet ikke helt hvor lenge det føltes ettersom begrepet tid hadde mistet mening. Jeg ble lettere sjokkert over episoden ettersom jeg ikke hadde forventet å bli så sinnsykt loka. Jeg følte at vi måtte ha noe musikk og hva bedre enn Chemical Brothers på Ket? Siden Fonzey ikke hadde noe på laptop'n fant jeg fram Pandora og lagde en ny kanal. Perfekt musikk.

Affa stakk ut på dass en tur og da han kom tilbake "hang Affa seg opp". Han gjorde den samme bevegelsen om igjen og om igjen. Mens dette skjedde følte jeg det som om vi alle var en, samlet på en måte. Da jeg så ansiktene til Fonzey og Affa så jeg alle våre ansikter på engang. Ble litt usikker på hvem av oss som var hvem. Helt fucka! Kvelden var nå virkelig begynt å bli interressant. Jeg reiser meg opp og begynner å danse. Det samme gjør Affa. Vi danser mens vi lager tett rare lyder som jeg ikke vet helt hva betyr. Skal legge opp klipp.

Vi setter oss ned igjen, og jeg finner fram en pose som ligger på gulvet. Da jeg utvidet og presset den sammen var det som den forandret seg helt. Det kunne liksom stikke ut deler av posen som hang i løse luften. Akkurat som bobler rundt posen. Jeg tenker shit, dette er ikke helt normalt. Naturlovene for rom er forandret. Vi sender posen rundt så alle får tatt en skikkelig titt. Fonzey begynner å prate om at han får dårlige vibber av posen og da går det opp for oss at dette ikke er en normal pose, men derimot en ond og unaturlig pose. Vi får omsider kastet den bort. Det neste vi gjør er å studere hendene våre. Vi finner ut at de ikke er normale heller. Å ta på hverandres hender var ubehagelig og ekkelt. Føltes kaldt og unaturlig ut. Hendene våre så fremmede ut og vi lurer på hva som er galt med dem. De så klumpete, rare og fremmede ut. Nesten som klør. Affa tror vi egentlig skal ha seks fingre og vi har en diskusjon om hvorvidt det stemmer eller ikke. Det er først nå det går opp for meg at vi ikke er i den samme verden som vi forlot. Jeg fant ut at vi hadde beveget oss inn i den 5.dimensjon.

Vi begynner å leke oss med stemmene våre. Jeg sier at ketamin er som syre som går i 5km i timen, mens syre går i 500km i timen. Det som er spes er måten jeg sier det på ettersom jeg hever tempoet mot slutten av setningen. Det høres ut som jeg sier det i en ekstremt fart. Vi finner også ut av vi kan spole samtalene frem og tilbake ved å lage spole lyder. Det hørtes noe ut som når man spoler frem og tilbake på f.eks. Itunes. Sykt kult. Var det f.eks noe jeg ville annet jeg ville prate om eller si på en annen måte var det bare å spole samtalen frem eller tilbake. Jeg reiste meg også opp mange ganger under turen for å danse og hver gang jeg reiste meg opp var det som det var en helt ny setting og ny samtale på gang. Når jeg da satte meg ned igjen kunne jeg fortsette samtalen som jeg slapp da jeg skulle danse. Da var det liksom tilbake til de gamle rollene.

Det er ofte jeg ikke skjønner helt hva vi driver med eller hva vi har gjort den kvelden. Fortsetter å gjennoppleve episoder fra kvelden gjennom hele turen. Møtte en gammel venn av meg på byen, og en stund var jeg ikke sikker på om han var virkelig eller ikke. Om jeg bare hadde funnet han opp der og da mens tura, eller om han faktisk fantes. Temmelig spaca. Som sagt var det ofte vi ikke skjønte helt hva vi drev med. Vi visste godt at vi var tura, men vi visste at det også var noe annet vi skulle gjøre. Flere ganger i løpet av turen ressonnerte vi oss fram til at vi var dritloka og skulle fyre bong, men hver gang det gikk opp for oss, ble vi liksom nullstilt. Måtte starte på nytt uten helt å skjønne hva vi skulle.

Noe annet jeg følte under turen var at jeg opplevde ting som ikke var normalt for 5øre. Jeg kunne bokstavlig talt kjenne at hjernen min forandret måten å tenke på. Tok nye veier oppi knollen min. Til tider følte det også ut som hjernen min ommøblerte seg selv. Ikke ubehagelig, men ikke spesielt behagelig heller. Begynte å lure litt om jeg kom til å få varige mén. Alt går jo seff bra, men det hender jo at man ikke er helt sikker når man turer som verst. Jeg sjekket også klokka iblant, men den ga absolutt null mening. Den sto liksom stille på det samme tidspunktet hele tiden, samt at jeg ofte ikke greide å se hva klokka var. Tittet ofte ut av vinduet for å «måle» hvor loka jeg var. Tok lang tid før noe av det på utsiden ga noe som helst mening.

Alt i alt en sinnsvakt kul kveld. Denne går ikke i glemmeboka med det første. Ang. Rekkefølgen på ting er jeg usikker på hva som skjedde når men tror jeg sånn ca. Har fått det riktig. Følte det også denne gangen at visse deler av kvelden gikk i repeat. "Tidsspiralen". Helt loka.

Skal se om jeg får lagt opp klipp av dansingen til meg og Affa
Sist endret av Sinister; 21. mars 2007 kl. 22:01.
Fyfaen, veldig bra trip rapport!
Får like lyst til og prøve det hver gang:-)

Fett om du kunne lagt opp de klippa ja;-)
Veldig interesant. Kunne det vært en idè og fått en straigt kar til og filme en hel trip en gang? Hadde sikkert vært morsomt og sett den såkalte "spolingen" du snakket om ir.
uforglemli kveld det her as;P har trippa på ganske mye forskjellig, men aldri fått så rar og deilig form som på ket. Ultimate mindfucken=)
hehe samme samme var en dritrå kveld! det skal nevnes at den ONDE posen er av Meksikansk opprinnelse, om det er relevant:P
i r envious Utrolig god rapport, som vanlig Stå på (Nei, dette er ikke en oppfordring til bruk )
Var dere i form etter å ha tatt ketamin og rev?
Hva skjedde med den 4. demisjonen?
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
SnippeX: Kommer neppe til å legge ut noe som man kan knytte til meg. Skriver om såpass mange følsomme emner at jeg ikke er keen på at folk ved en tilfeldighet finner ut at jeg driver med.

Hadde visst bare lydklipp av meg og Affa, men like underholdene det. Tror lydene våre er et forsøk på å "spole" samtalen

h4llik: Hva tror du?

tore-: Har alltid sett for meg tiden som den 4.dimensjon.
Dere var nok i god formen Heldige jævler, når jeg gjorde det ble jeg kvalm jeg
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hahahaha, får jeg tilatelse til å evt bruke den som sample i en sang?

Sinister: ofcourse, og det blir jo noe som Dodecha feat. sinister and company
Sist endret av Dodecha; 23. mars 2007 kl. 17:00.
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Selvfølgelig, men da må du sende den til meg om det blir noe av.
dødsbra triprapport.

+15 propz
Flott post, nær sagt som alltid, fra Sinister'n. Fin lesning, og kjenner igjen enkelte elementer fra 2c-b : )
Jeg ser det veldig unødvenig og lage og lage en ny tråd for dette, men jeg har blitt tilbudt 2c-b i kveld, og lurer litt på hvordan dette stoffet er og blande med knips?
Har spist knips før,men aldri testet 2c-b før...men jeg og et par kamerater har planer om og kjøre dette sammen...håper på seriøse svar. (eventuelt fra folk som har testet de stoffene sammen)
Haha! Jeg har også hatt en erfaring med en "ond" pose.. De andre forsto ikke at den var ond så jeg sleit den i stykker over en laptop og ei eller ennen kjerring som hadde korka over.. Tydeligvis liker fujitsu siemens laptoper godt coke, for etter den ble holdt oppned og rista tom (Grovt, det hadde tidligere blitt sølt både absinth og kork(ghb) nedi den), og at den funka var bare direkte komisk, så begynte musematte tingen å funke igjen..
Nå har jeg som vanlig spora av, men det jeg ville si er at dette var jævlig bra skrevet! Har aldri prøvd ketamin, men ble en smule trigga av sammenligningen din til syre. For når jeg spiser syre, rekker jeg vanligvis ikke å få forklart ferdig en "genial" teori før jeg har kommet på en ny som selvfølgelig er bedre enn den forrige. Så jeg må selvfølgelig skifte teori, ofte uten å nevne det.. Dette er det første innlegget jeg har lest av deg. -du har tydeligvis skrevet før, og jeg ser frem til å lese flere av lokomostoriene dine.

Lok på og sikt høyt, for dette er flaggermusland..
Helt klar en av de beste rapportene jeg har lest her på forumet!
Skulle det bli mer turer så ikke nøl med og del den med oss, bra jobba!!
dritkul trippraport:P
Sitat av selvmord
Jeg ser det veldig unødvenig og lage og lage en ny tråd for dette, men jeg har blitt tilbudt 2c-b i kveld, og lurer litt på hvordan dette stoffet er og blande med knips?
Har spist knips før,men aldri testet 2c-b før...men jeg og et par kamerater har planer om og kjøre dette sammen...håper på seriøse svar. (eventuelt fra folk som har testet de stoffene sammen)
Vis hele sitatet...

Har testet mdma og 2c-b ved 2 anledninger, mda og 2cb ved en. Jeg likte veldig godt å gå ute på klubb i den formen... blir helst litt mere euforiskt enn mdma, og man er litt mere klar i hodet. Har også vært borti den egenskapen av 2c-b at man kan overta kontroll av sine muskler ved hjelp av sinnet, og sende impulser dit man vil (vet ikke hvorvidt dette er oppnåelig i edru tilstand da :P). På mda og 2cb fikk jeg "gira" fractals og ble ganske dissosiert (2c-b er mildt dissosiativt, men mda virket som intensifiserte dette)... Var en del mere lok enn mdma og 2cb. Vet egentlig ikke hva mer jeg burde tilføre... ))

Nexus powah!
Sist endret av Nichotin; 8. april 2007 kl. 22:27.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heftig, heftig! Trippene overgår hverandre, utrolig underholdende lesestoff!
høhø, jeg har fortsatt posen. skal aldri kaste den! Det er gøy å eie noe som er tvers gjennom ondt=p jeg har bongen i den
Sitat av Sinister
SnippeX: Kommer neppe til å legge ut noe som man kan knytte til meg. Skriver om såpass mange følsomme emner at jeg ikke er keen på at folk ved en tilfeldighet finner ut at jeg driver med.

Hadde visst bare lydklipp av meg og Affa, men like underholdene det. Tror lydene våre er et forsøk på å "spole" samtalen

h4llik: Hva tror du?

tore-: Har alltid sett for meg tiden som den 4.dimensjon.
Vis hele sitatet...
Herregud, LOL.
Dere var ivertfall ikke i denne verdenen når dere tok opp lydklippet.
Sist endret av sneipen; 21. april 2007 kl. 17:28.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Veldig bra rapport Sinister! Har selv hatt noen opplevelser med ketamin som går forbi all rasjonell, logisk forklaring.. På en helt annen måte enn med annen psykedelia.. Ketamin er indeed en høyst merkverdig substans
▼ ... noen uker senere ... ▼
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg bør legge ut selve filmklippet som lyden er tatt fra. Ganske artige saker. Om noen ikke skjønner hva vi driver med så tror jeg vi danser. Her er klippet. Det er foresten musikk der selv om det ikke høres så bra. Hadde bare noen dårlige laptophøytalere, men de fungerte ypperlig der og da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Sinister
Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg bør legge ut selve filmklippet som lyden er tatt fra. Ganske artige saker. Om noen ikke skjønner hva vi driver med så tror jeg vi danser. Her er klippet. Det er foresten musikk der selv om det ikke høres så bra. Hadde bare noen dårlige laptophøytalere, men de fungerte ypperlig der og da.
Vis hele sitatet...
Haha nice. Han i underbuksa der eller hva det var minna meg om en kompis som ikke fant buksa si en gang han var hjemme til meg..
▼ ... flere år senere ... ▼
Hva er/var Pandora?